BMW e65 3,0D laadimine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: BMW e65 3,0D laadimine

Postitus Postitas ttsys »

INPA-ga saad reset teha. NCS-ga saad vaadata aku tüüpi ja kodeeringut ning vajadusel seda muuta. ISTA-ga saad vaadata kõike akuga ja väga põhjalikult ning palju asjasse puutuvat, sh reset teha. Kindlasti on tark kontrollida, mis on autole viimati kodeeritud. Paljud tõsisemad universaalsed diagnostika süsteemid võimaldavad samuti peamisi kontrolle ja protseduure.
Kasutaja avatar
M1kko
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 16.04.2012 14:18 14
Peamine sõiduk: RR L322
Telefon: 53433411
Asukoht: Saaremaa

Re: BMW e65 3,0D laadimine

Postitus Postitas M1kko »

NCS sai muudetud aku 95ah kuna 100ah ta ei jäänud rahule ja viskas errori. Enne oli 110ah kirjas.

Inpaga peale käivitust näeb Power Modulist ampreid mis minu meelest on hirmus kõrged? Kas 20-30amp on normaalne? Mingi 10-15 minutiga tiksub vaikselt alla poole kuniks lõpuks jääb 5-15amp vahele, tühikäigul pigem 10-15amp ja pöörete peal 5-10amp.

Kui süüde sees natuke aega oli ja masina käima panin, siis hoidis 40-45amp mis natukse aja pärast hakkas langema. Kas selline kompenseerimine on normaalne nähtus või peaksin muretsema?

Mis mulle kõige rohkem muret teeb on tegelt see, et just külma mootoriga kui kero, el. soojendus? jne. tarbijad järgi tulevad siis varjatud menüüst mV vaadatates kõigub see elu seal 11,3-14,8 selle kõikumisega mängivad ka mootori pöörded ~20rpm. Ma ei ole veel jõudnud jälgida ja aru saada aga tunne on selline, et kui mootor saavutab mingi temperatuuri kus mingi tarbija järelt ära lüliltatakse siis ei kõige enam pöörded (püsivad 700rpm peal) ning mV menüüs jäävad ~15v peal. Peale 15-20min sõitu langeb 14,7-14,8v peale. Teema nimelt selles, et nii kaua kuni voldid kõiguvad jne. käib autol mingitel hetkedel nagu toide maha ja peale korraks? Armatuur jne. vilksatavad korraks, et kas voolud langevad mingi kriitilise piirini või mis selle põhjustaja olla võiks, sest kui sõitma hakata külma mootoriga siis käib selle katkestusega ka autost jõnks läbi, ala mootor ja kast ei toimeta hetkeks mis on tegelt päris hirmus :D Seda ta teeb teine kord külma mootoriga üsna mitu korda... Harv on see kui ei vilksata ja kõik sujub ilusti ilma probleemideta.

Oskab keegi suunata kuhugi poole, et mida ma veel saaksin ise kontrollida ja näppida või on mul lihtsam Tallinna või kuhugi kellegi jutule tulla?
Kasutaja avatar
Hiis
Huviline
Postitusi: 1319
Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
Asukoht: Tallinn

Re: BMW e65 3,0D laadimine

Postitus Postitas Hiis »

Siin ka sinu a. Auto aku arutèlu.viewtopic.php?f=40&t=243463
]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutaja avatar
M1kko
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 16.04.2012 14:18 14
Peamine sõiduk: RR L322
Telefon: 53433411
Asukoht: Saaremaa

Re: BMW e65 3,0D laadimine

Postitus Postitas M1kko »

Mõni targem mees võiks nüüd õelda kas selline meetod mõjub auto tervisele hästi kui sedasi katsetada kas generaator on hapu või mitte. Ise ma eeldan, et head see ei tee :D " onclick="window.open(this.href);return false;

Minu masina sümptomid on hetkel samad nagu siin videos. Külma mootoriga kui mõni minut on auto tuksunud tühikäigul, siis hakkab tegema sama jama: " onclick="window.open(this.href);return false;

Mõne minuti pärast normaliseerub nagu ka selles viimases videos ja siis hoiab 14,8v15,1v
Kui aga selle "lainetava" mootoriga sõitma hakkan, siis võtab sõidu ajal üsna mõned korrad hetkeks täitsa pimedaks auto. Armatuurist kustuvad hetkeks tuled, muusikaga on hetkeks vaikus jne. Saaremaa teenindused laiutavad käsi ja ütlevad, et pole mõtet sisse ajada kuna nende jaoks liiga keeruline masin... Ilmselt kui ma ise lahendust ei leia veale, siis võtan suuna kellegi pädeva juurde (Ehk Patrik või PeeterA jne.)

Pikema sõidu peale hakkab sõidu ajal käiguvalitsa viga viskama, samuti ei pääse ka käigukasti, aktiivstabika vigadest. Ning peale ~100km sõitu kui auto välja suretada siis on ka Parking brake fail olemas :D
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: BMW e65 3,0D laadimine

Postitus Postitas ttsys »

Kas see auto mingit laksu pole läbi elanud? Aku peal olev pürolaeng on terve ega pole a la nael läbi löödud vm?
Kasutaja avatar
M1kko
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 16.04.2012 14:18 14
Peamine sõiduk: RR L322
Telefon: 53433411
Asukoht: Saaremaa

Re: BMW e65 3,0D laadimine

Postitus Postitas M1kko »

Klemmid on ilusad ja puhtad, ning pürolaeng paistab, et on ka omal kohal. Generaatori kookisin maha ja viisin kontrolli. Tuli välja, et pingeregulaator oli väsinud. Remont õnneks polnud midagi ulmet ja küsiti 40.- raha. Lappisin kokku aga viga on endiselt olemas... " onclick="window.open(this.href);return false; See on video on konkreetselt minu masinast tehtud nüüd. Video lõpus ise meelega kruttisin salongi venti maha ja peale ja klõpsutamine on see kui istmesoojendused välja lülitasin. Mingit erilist vahet ei olnud kui tarbijaid rohkem järgi on. Mõne minuti jukerdab sedasi ja siis nagu video lõpus näha stabiliseerub lõpuks. Mul vedeleb kapis üks 150A generaator ka veel mille lasin igaks juhuks korda teha, vb peaks korra ringi vahetama ja proovima mis siis saab?

On ka pakutud, et eelsüüteplokk võib sellist anomaaliat tekitada?
Kasutaja avatar
M1kko
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 16.04.2012 14:18 14
Peamine sõiduk: RR L322
Telefon: 53433411
Asukoht: Saaremaa

Re: BMW e65 3,0D laadimine

Postitus Postitas M1kko »

Käisin Patriku juures ja sain oma murele lahenduse. Viga oli käigukasti juhtmetes/pistikus mis oli mingil põjusel kunagi ära rikutud kas õlivahetusega mingil moel või siis kast maas käinud vms. Ühtegi dokumenti selle kohta pole mis sellega enne tehtud on seega võib ainult oletada. Saaremaal mõõda teenindusi sõitmine ei viinud mind mitte kuhugi, enamasti laiutati käsi ja öeldi, et liiga keeruline masin ja ära too siia :D Kuna kodusaare teenindused ei soovinud raha teenida ja tööd teha siis võtsin suuna Patriku juurde. Rääkisin loo ära mis masin teeb ja kuidas käitub. Mees teadis kohe puusalt mis lülisid kontrollida ja tuvastas vea kiiresti. Kuna kast tuli lahti võtta siis lasin ühtlasi filtri, õli jne vidinad ära vahetada. Oleks saanud soodamalt hakkama kui oleksin vana filtri ja õli lasknud tagasi panna, aga kuna ma ei teadnud millal neid viimati vahetatud oli kui üldse oli siis lasin ikkagi selle töö ka ära teha. Mina olen väga rahul, töö kiire ja korralik!

Muidugi tuli veel välja see, et genkas on taaskord tuksis. Eks võtan selle uuesti maha ja viin remonti ja eks siis vaatab mis sellest saab. Vähemalt on nüüd ei loobi veakoode enam :cool:
Viimati muutis M1kko, 20.11.2016 14:51 26, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
M1kko
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 16.04.2012 14:18 14
Peamine sõiduk: RR L322
Telefon: 53433411
Asukoht: Saaremaa

Re: BMW e65 3,0D laadimine

Postitus Postitas M1kko »

Ja generaator käis taaskord remondis :D Tuli välja, et esimese remondi käigus pandi sahtlipõhjast leitud "uus" pingeregulaator... Aga see toimis ainult 2 nädalat. Nüüd siis telliti uus ja käisin ise poest ära toomas seda 120.- midagi raha küsisid uue eest... Uus jupp külge, genekas peale ja kõik toimib nüüd nii nagu peab :cool:
Vasta