E38 730d sureb välja
E38 730d sureb välja
2000a 142kw
Täiesti suvalisel hetkel sureb auto välja - koha peal tühikäigul käies või sõites, pole vahet. Kui sõidab, siis täiesti normaalselt - läheb pöördesse, astub edasi nagu muidu. Moment on reaalselt täiesti juhuslik, reproda tahtmise peale ei suuda. On koha peal käies 10 min hiljem välja surnud, samas olen saanud ca 120km sõita ilma probleemideta. Külmkäivitus on tavapärasest pikem, ca 4-5 sekundit julgeks öelda. Kui välja sureb, siis käiab ennast ca poole minutiga käima tagasi - tõmbab kuskilt õhu vahele.
Küsimus - kui süüde sisse keerata ja etteandepump hakkab kütust pumpama, kas pärast filtrit läbipaistvas torus peaks alles siis hakkama kütus jooksma, st õhumulle on näha, või peaks stabiilselt mingit survet sees hoidma? Samuti, kui etteandepump tagant ära kaob (süüde välja), siis jookseb see sama toru tühjaks - kas nii peabki?
Tühikäigul käies mulle ei tuvasta, samas väljasuremise hetke koha pealt ei oska seisukohta võtta, tõenäoliselt tekib.
INPA näitab nii pihustite volüümi kui ka correction value'd üpriski samma auku. Leak off test tundus samuti ok, 3 min idle ja 25ml +/- mõni ml kõikumist silindrite vahel.
Mida teinud:
Nii paagisisene (vana oli surnud) kui ka etteande pump on uued.
Kütusefilter samuti vahetatud (etteanderõhk 3,6-3,8 bar).
Pihustite tagasivoolud vahetatud.
Latirõhuandurit proovisin teist.
Paagipumba "korpuse" o-rõngad vahetatud.
Vigadest on üleval vaid "Low rail pressure on start".
Kellelgi ideid, mis järgmiseks? KSP tagune regulaator ringi vahetada?
Tänud juba ette kaasamõtlejatele!
Täiesti suvalisel hetkel sureb auto välja - koha peal tühikäigul käies või sõites, pole vahet. Kui sõidab, siis täiesti normaalselt - läheb pöördesse, astub edasi nagu muidu. Moment on reaalselt täiesti juhuslik, reproda tahtmise peale ei suuda. On koha peal käies 10 min hiljem välja surnud, samas olen saanud ca 120km sõita ilma probleemideta. Külmkäivitus on tavapärasest pikem, ca 4-5 sekundit julgeks öelda. Kui välja sureb, siis käiab ennast ca poole minutiga käima tagasi - tõmbab kuskilt õhu vahele.
Küsimus - kui süüde sisse keerata ja etteandepump hakkab kütust pumpama, kas pärast filtrit läbipaistvas torus peaks alles siis hakkama kütus jooksma, st õhumulle on näha, või peaks stabiilselt mingit survet sees hoidma? Samuti, kui etteandepump tagant ära kaob (süüde välja), siis jookseb see sama toru tühjaks - kas nii peabki?
Tühikäigul käies mulle ei tuvasta, samas väljasuremise hetke koha pealt ei oska seisukohta võtta, tõenäoliselt tekib.
INPA näitab nii pihustite volüümi kui ka correction value'd üpriski samma auku. Leak off test tundus samuti ok, 3 min idle ja 25ml +/- mõni ml kõikumist silindrite vahel.
Mida teinud:
Nii paagisisene (vana oli surnud) kui ka etteande pump on uued.
Kütusefilter samuti vahetatud (etteanderõhk 3,6-3,8 bar).
Pihustite tagasivoolud vahetatud.
Latirõhuandurit proovisin teist.
Paagipumba "korpuse" o-rõngad vahetatud.
Vigadest on üleval vaid "Low rail pressure on start".
Kellelgi ideid, mis järgmiseks? KSP tagune regulaator ringi vahetada?
Tänud juba ette kaasamõtlejatele!
- kris282
- Huviline
- Postitusi: 489
- Liitunud: 10.11.2011 10:52 41
- Peamine sõiduk: 730d e38
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Re: E38 730d sureb välja
Filtri juures tagasivoolus see klapikene alles? Pool must/pool valge. See peaks ka aitama õiget rõhku hoida.
Kris
Kris
Re: E38 730d sureb välja
See alles ja võiks toimetada ka. Surusin klapi juurest vooliku tangidega kinni ning süüde sisse-välja pannes sama lugu ikka - läbipaistvas torus mullid kuniks rõhk üles saab ning süüdet välja keerates jookseb tühjaks. Julged kinnitada, et see ei tohi tühjaks joosta?
Hellitan lootusi selle KSP regulaatoriga (https://www.bimmerforums.co.uk/threads/ ... ok.532313/). Eks õhtul selgub.
Hellitan lootusi selle KSP regulaatoriga (https://www.bimmerforums.co.uk/threads/ ... ok.532313/). Eks õhtul selgub.
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: E39 525d Touring
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: E38 730d sureb välja
Kas latirõhu anduri pistiku tüüpviga ei või sellist janti tekitada?
Minu 730d näiteks kapoti all torustikus mulle ei liigu, seega eeldaks, et neid ei pea seal ka olema.
E39 suri mul sedasi suvalistel hetkedel süüteluku tõttu, aga siis oli efekt ka sama, nagu keegi oleks süüte välja keeranud, s. t. kustusid ka tuled.
Minu 730d näiteks kapoti all torustikus mulle ei liigu, seega eeldaks, et neid ei pea seal ka olema.
E39 suri mul sedasi suvalistel hetkedel süüteluku tõttu, aga siis oli efekt ka sama, nagu keegi oleks süüte välja keeranud, s. t. kustusid ka tuled.
Re: E38 730d sureb välja
Esimene mõte oli ka latirõhuandur, kuna viga selle seosega üleval. Õhk kütusesüsteemis pani teisiti mõtlema, visuaalselt ei tuvastanud ka, et pistikuga midagi mäda oleks.kurikristjan kirjutas: ↑12.05.2021 17:28 41 Kas latirõhu anduri pistiku tüüpviga ei või sellist janti tekitada?
Minu 730d näiteks kapoti all torustikus mulle ei liigu, seega eeldaks, et neid ei pea seal ka olema.
E39 suri mul sedasi suvalistel hetkedel süüteluku tõttu, aga siis oli efekt ka sama, nagu keegi oleks süüte välja keeranud, s. t. kustusid ka tuled.
Süüde jääb sisse, tuled põlema.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E38 730d sureb välja
puhasta/vaheta kõrgsurvepumbaküljes olev rõhuklapp.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: E38 730d sureb välja
Ei muutunud midagi. Samas kui nüüd pärast KSP rõhuklapi vahetamist surun tagasivoolu kinni pärast Krisi viidatud klappi, siis presupply pressure tõuseb 4,1 peale.
E: Tankisin paagi täis ka, et välistada, et paagis mingi viga. Kohapeal käies mingil hetkel filtri ja KSP vahelises läbipaistvas torus mullid sees. Samas kui tagasivoolu klapi juurest vooliku kinni pigistan, kaovad mullid pmst hetkega.
Re: E38 730d sureb välja
Kõige totram viga, mida üldse ette kujutada - tagasivoolu klapi juures klamber tõenäoliselt väsinud (tehase see kokkupressitav klamber). Uute klambritega etteande surve 4,2 bari, toru tühjaks ei voola, õhku vahele ei tõmba, käivitub normaalselt ja välja ei sure.
PS! Tagasivoolu klapi peal on kirjas TANK ja CANISTER - minu loogika ütleb, et TANK on paagi poolne ja CANISTER filtri poolne. Kuidas teil ta autodel peal?
PS! Tagasivoolu klapi peal on kirjas TANK ja CANISTER - minu loogika ütleb, et TANK on paagi poolne ja CANISTER filtri poolne. Kuidas teil ta autodel peal?