750i kadus roolivõim :S
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
750i kadus roolivõim :S
paarpeäva undas, kallasin õli juurde suht kuiv oli teine, undamine jätkus ja nüüd ei tööta enam yldse, kas peetis täiesti? kas neid taastatakse? õli vast kadus sellepärast, et yks nivoo amortidest natukese lekib.
Viimati muutis toivoku, 11.09.2006 23:20 29, muudetud 1 kord kokku.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ei krt jõua mulle kohale, eile kui oli ilgelt raske keerata siis vaatasin potskasse ja see oli täis okei, täna koju jõudes keerasin potskal kaane maha ja vaatasin,et tyhjus, okei panin auto teise kohta ja rool käis tsipakese kergemalt. yks kysimus veel, kas sinna sisse läheb ikka atf õli mis teistelgi bemaritel või käib see mis on sildil seal potska kyljes? mina kytsin atfi sinna sisse kuna eelmine omanik kah seda sinna valanud oli, alles eile vaatasin,et ohoo sildike kah kyljes.
eee.....see nüüd küll eriti hea uudis ei ole! Loodetavasti ei kehti see e32 kohta! Peab minema TISi kaevamawirx kirjutas:nivoo amortide puhul vähemalt e38 PEAB panema LHM-i ja kui ATF-i panna, siis võid suht kindlalt oma amortidega hüvasti jätta, sallu autole näiteks kunagi pandi ja vahetas ringi need igatahes...
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ma eitea amordid veel töötavad :Doeh piixu küll, kui auto sain siis oli pagassis poolik purk atfi ja kui lahti kruttisin purgi siis õrnalt oli punast paista, kytsin selle sinna sisse, oeh mind küll. pump ei pruugigi siis häda olla jah? vaid hoopis asi õlis? naljakas see,et auto sõitnud selle atfiga juba yle 2 kuu.
ok õhtul kojutulen lasen selle atfi sealt seest välja, keeran mingi sitaks otsi ja voolikuid igaltpoolt lahti ja yritan orgunnida õiget õli sinna sisse ,vaatame mis tulemuse saame, äkki hakkab võimendi kah tööle, mis selle õige õli mark oleks siis?
ok õhtul kojutulen lasen selle atfi sealt seest välja, keeran mingi sitaks otsi ja voolikuid igaltpoolt lahti ja yritan orgunnida õiget õli sinna sisse ,vaatame mis tulemuse saame, äkki hakkab võimendi kah tööle, mis selle õige õli mark oleks siis?
See küll sama firma toode, aga spec. sidrunite jaoks. BMW kasutab kas CHF7.1 (mineraal) või CHF11S (sünt).wirx kirjutas:LHM ja ilusat rohelist värvi
Millist õli vaja, on kirjas õlipurgi korgi peal ju! RTFM abiks:
http://bmwe32.masscom.net/other/manual_ ... hp?page=64
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
jah see sama ch on peal, kift on see,et võim hakkas tööle, mina arvan,et see läks lihtsalt klimpi, kindlustus niikuinii lõppes ja autoga paar näppimist teha vaja siis lasen selle õli kah igaltpoolt välja ja panen korraliku õli sisse, hoolduseni veel jäänud 2 pulka ja siis vast lasen uuesti õli ära vahetada seal sees siis peaks puhtaks küll saama. aga jah viga ei teinud mitte mina vaid keegi eelmistesto manikest sest tean , et kontrollisin raudselt,et palju seal purgis õli on ja vastu vaatas punane ja noh sellepärast ka ei ostnud ma midagi muud ja silti ei vaadanudki :S
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
nii kas keegi ytleks nüüd täpse markeeringu mis sinna sisse valada tuleb? torud lahti kõik tilgub ja segamini on ta tõesti, siukene tume tume punane on, peaaegu must :S igatahes välja lasen teda nüüd kaua ja siis yritan torud ja voolikud suruõhuga läbi lasta, mida peaks eriti hoolikatl vaatama kui suru õhuga yritan puhastada systeemi?
Minuteada on mõlema õli (LHM ja CHF) tootjaks hoopis Deutsche Pentosin-Werke GmbHwirx kirjutas:kas pole mitte nii, et LHM on lihtsalt "mudel" ja BMW soovitab oma tootjat, kuna saab rohkem raha teenida nii....Tartu UM igatahes soovitas mul suvalisest tanklast osta rohelist citroeni LHM markeeringuga õli...
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kood: Vali kõik
81229407758 PENTOSIN CHF11S 1000ml 227.49
81229407549 PENTOSIN CHF7.1 1000ml 193.03
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Oleme lasknud taastada roolivõimupumpi, küll Audidel, hiljem külge monteerides on soovitatud-kästud pump õli täis valada. pole täpsemalt uurinud miks, nii et lihtsalt väike tähelepanek-soovitus.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
sellepärast vist,et ta algul kohe tyhjalt ei ketraks end. oeh ma veel lasen siit ja sealt õli välja, suhtkoht huvitav. ykskõik siis kumb chf?raimo_r kirjutas:Oleme lasknud taastada roolivõimupumpi, küll Audidel, hiljem külge monteerides on soovitatud-kästud pump õli täis valada. pole täpsemalt uurinud miks, nii et lihtsalt väike tähelepanek-soovitus.
sellel lingil ju tekstist loeb välja, et CHF 7.1;
http://bmwe32.masscom.net/other/manual_ ... hp?page=64
või ei ole sul E32 750? Ma oma vigases english keeles loen välja, et kui CHF 7.1 ei ole käepärast võib kallata 0,25l LHM õli.
http://bmwe32.masscom.net/other/manual_ ... hp?page=64
või ei ole sul E32 750? Ma oma vigases english keeles loen välja, et kui CHF 7.1 ei ole käepärast võib kallata 0,25l LHM õli.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ilma õlita pole sõitnud päevagi, kui auto ostsin ja kontrollisin tosooli/õli/piduriõli/roolivõimu õli taset siis roolivõimus oli sees punane ja pagassis oli kah poolik pudel atfi ja kui powert steering näitas displayl kallasin kohe juurde ,tänu sellele toppisingi atfi sisse. pump olemas pyhap hakkan vahetama ja vahetan ka geneka ära sai täna remondist genekas äratoodud.Erik_G kirjutas:kui paar p2eva ilma 6lita s6itsid siis pole ju mingi ime et pump peetis...
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
nii pump käes, mida nimetada normaalseks funktsioneerimiseks kui käega ringi ajada? kui käega ringi ajasin siis viskas õli seest välja küll nüüd ta vist peaaegu tyhi õlist ja kui käega ringi ajasin siis nagu kostusid seest klõpsud või noh vbla õli nii vähe,et see mullitab seal sees sest ratas käib ise küll mõnusalt ja pehmelt ringi ei mingeid jõnkse ega lokse.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
nuh jah aga siiski kuda koduste vahenditega teada saada kas pump on korras või ainult pool korras.raimo_r kirjutas:no kui õlivoolikuid küljes pole siis loomulikult teeb see õli seal sees "lurtsuvat" häält
palju õli läheb systeemi? atf õli pidigi seal sees olema ja nii on ta juba kaua aega olnud, ju andis pump ise saba.
Kas keegi on järeldusele jõudnud, et mis vahe on CHF ja LHM?Avastasin, et eelmine omanik on ka minul punast sisse valanud!Kuna hetkel käeulatuses 3L LHMi siis tahaks teada kas seda võib kasutada? Kuidas kõige efektiivsemalt punase p....sa välja saab-Üle kahe korra ei tahaks nö. lahjendada ja välja lasta...kalliks läheb!
PS! nivooamordid on ka jäigas asendis! Loodetavasti ei ole nendega päris lõpp majas!
PS! nivooamordid on ka jäigas asendis! Loodetavasti ei ole nendega päris lõpp majas!
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kusjuures minu omad töötavad täiesti kenasti, homme viskan roolivõimupumbau ue peale ja vaatan mis saab, kas hakkab korralikult tööle või mitte.fromme kirjutas:Kas keegi on järeldusele jõudnud, et mis vahe on CHF ja LHM?Avastasin, et eelmine omanik on ka minul punast sisse valanud!Kuna hetkel käeulatuses 3L LHMi siis tahaks teada kas seda võib kasutada? Kuidas kõige efektiivsemalt punase p....sa välja saab-Üle kahe korra ei tahaks nö. lahjendada ja välja lasta...kalliks läheb!
PS! nivooamordid on ka jäigas asendis! Loodetavasti ei ole nendega päris lõpp majas!