Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Autoks 750 e32, roolivõim hakkas krigisema ning sitasti keerama, ning sai vaadatud roolivõimu paaki ning seal ei olnudki midagi sees... sai siis ostetud mingit valvoline dexron ATF käimari õli ning pidi "enamustele roolivõimudele sobima" õli oli punast värvi... ennem oli sees kollast värvi õli ning peale õli lisamist 1L lugesin korgilt alles CHF7.. Autoga sai sõidetud ligi 5 KM, kas need õlid tohivad üldse seguneda, ning kui oletame oleks nivooamordid, siis kas nad klimbiks ei muutu ega kanaleid ei ummista???
endal sama jama....ainult et punane kohe algusest sees....EDC ja LAD ei tööta. Piduri võim ka sama õli pealt- pidurid siiski toimivad!Tahaks ka vahetuse ette võtta.Siin kuskil oli üks topic selle kohta aga abistavaid vastuseid sealt ei saanud!Äkki siit saab!
....ega enda post praegu ka just eriti abiks ei ole....
Hea oleks kui keegi teaks mõnd kavalamat moodust, kui kõik torud, paagid, pommid, amordid, võim jne lahti võtta ja läbi puhuda/puhastada
Sama hüdrosüsteem sai kunagi nii õlivahetuse, et lasin õli välja jooksma paremast tagumisest süsteemi nurgast. kui õieti mäletan, siis "palli" juurest tagant (õli pekas saama süsteemist nii välja, et tagumene osa normaalasendist allapoole oleks vajunud). alguses oli sees roheka tooniga õli, aga see sai välja vahetatud punase vastu (90 alguses lihtsalt oli ATF kättesaadavam õli). alguses lasin käiva mootoriga eest lihtsalt tagasivoolust õli maha, siis valasin punase peale, kuni süsteem oli taas õli täis ja siis tagant seesama uuesti välja, kuni süsteemi täieliku tühjenemiseni ja taas uus õli sisse ja nii see sinna jäi.
Kvaliteetsem ja kaua kestev õli olevat ATF-i asemel citroeni hüdraulika õli. see pidi oma voolavuse säilitama ka väga madalatel temeratuuridel.
selline süsteem kus on nii pidurivõimendus ja tagumine vedrustus ühe hüdraulika süsteemi kanda, soovitatakse kasutada hea voolavusega õlisi kütuse säästmiseks.
BMW pakub sama standardile vastavat õli, kuid kõvasti kallima hinnaga.
UrMas.L kirjutas:Sama hüdrosüsteem sai kunagi nii õlivahetuse, et lasin õli välja jooksma paremast tagumisest süsteemi nurgast. kui õieti mäletan, siis "palli" juurest tagant (õli pekas saama süsteemist nii välja, et tagumene osa normaalasendist allapoole oleks vajunud). alguses oli sees roheka tooniga õli, aga see sai välja vahetatud punase vastu (90 alguses lihtsalt oli ATF kättesaadavam õli). alguses lasin käiva mootoriga eest lihtsalt tagasivoolust õli maha, siis valasin punase peale, kuni süsteem oli taas õli täis ja siis tagant seesama uuesti välja, kuni süsteemi täieliku tühjenemiseni ja taas uus õli sisse ja nii see sinna jäi.
Kvaliteetsem ja kaua kestev õli olevat ATF-i asemel citroeni hüdraulika õli. see pidi oma voolavuse säilitama ka väga madalatel temeratuuridel.
selline süsteem kus on nii pidurivõimendus ja tagumine vedrustus ühe hüdraulika süsteemi kanda, soovitatakse kasutada hea voolavusega õlisi kütuse säästmiseks.
BMW pakub sama standardile vastavat õli, kuid kõvasti kallima hinnaga.
et siis lasid kuivalt roolivõimul töötada vahepeal? Paremat varianti ei ole?
ega seda süsteemi ei saa ohtlikult kuivaks nii lihtsalt. seni kui midagigi seal sees "luksub" seni ei juhtu sellega midagi sellist, et asi tuxi võiks minna. pealegi tegu on sadu tuhandeid sõitnud masinaga, kus meetrised loksud juba kõikjal. süsteemi funksionaalseks tööks ebapiisava õli tasemega käis pump ringi vaid vaevalt minuti.
ok....aga kust saaks vähe odavamat chf-i millega esimene kord läbi pesta....korralik olemas ....läks maksma ca 700 eeki 3L...ei raatsiks ainult pesu jaoks sellist summat välja käia!
viimati ostsin mina seda rohelis hüdraulika õli lasnamäe ühest autovaruosadega kauplevast poest, kus 1L maksis 95 eeq.
ise vahetan ka lähiajal selle ATF-i välja rohelise õli vastu.
UrMas.L kirjutas:90 alguses lihtsalt oli ATF kättesaadavam õli
Sõidad juba ca 15 aastat ATF-ga.....ja nüüd mõtled väljavahetamise peale??????ei tea mis põhjusel?......mina näen ainukese variandina korralikult vahetamise asi korda ajada kogu kupatuse lahti võtmises: Amordid, pidurivõim, kõik voolikud/torud, klapid, pommid, paak ja mis sealt veel juurde areneb ...ikka päris suur töö peale seda kui oled 15 a. sõitnud ja nüüd tahad lihtsalt vahetada....vaheta lihtsalt uue ATF-i vastu
Viimati muutis fromme, 13.12.2006 00:08 07, muudetud 1 kord kokku.
15 aasta jah. oma e32-he olen taas soetanud puhtalt ajaviiteks ja no see ei ole nüüd küll see 15 aasta tagune masin. eelnevalt rääkisin tollest, aastatatagusest masinast. vahepeal sai MB W140 peetud (soovitan teistelgi proovida, väga palju pakkuv masin).
nii tramaatiliseks ka seda ühelt õlilt teisele minekut ei maksa teha. pole see asi nii hull ühti. mootoris vahetatakse õli tihti ühelt teisele (mineraal sünteetikas vastu) ja kõik, kus lihtsalt vana välja ja uus sisse sõidavad edasi. isegi vahetasin oma jaapanlasel selliselt mootoriõli ja ei ole tal häda midagi.
krt, mingi hetk tundu et õli on roheline, nüüd ei saa enam midagi aru,
pigem on hele pruun või kollane, ka valge paberilehe peal on raske muud värvust eristada.
kollase õli pealkiri oleks siis mis?
kasutatud roheline õli on ka vanast peast täiesti roheline?