E32, ragin kiirendamisel.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Suur
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 25.06.2005 21:04 37

E32, ragin kiirendamisel.

Postitus Postitas Suur »

Tagaotsast kostab I käiguga reipamalt kiirendades ragin, eriti tuntav on probleem 0-st täisgaasiga kiirendades, ragin ilmneb u 3000 rpm. II ega III käik ei tekita probleemi, sujuv kiirendamine ka mitte.
Mida peaksin kahtlustama, difripukse, mis suurima momendi juures liialt järgi annavad, poolasse või difrit ennast? Või kardaani tugilaagrit?
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3
ilmari
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 15.11.2004 02:55 31
Asukoht: Narva-Jõesuu

Postitus Postitas ilmari »

arvan ,et poolassid
ilmari
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Kui ragin ainult ühe käiguga, võib ka olla viga käigukastis, poolassid hakkavad tavaliselt kloppima kui tegu on stabiilse kiirusega, kuna siis annab loks tunda.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Suur
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 25.06.2005 21:04 37

Postitus Postitas Suur »

Ragin kostab tagant, samuti on I käiguga mõjuv jõumoment kõige suurem.
Ei tahaks sõita, kuni laiali lendab vaid asja enne ära lahendada.
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

mul ka oli 730i peal umbes sama jama< driftisin siis pool päeva, ja siis kui esimesega max pööretel läksin kurvi, siis hakkas ragisema -- ja peale paar sellist kurvi oligi sõidul lõpp(õnneks olin suht ligidal enda garaazist), mul siis peale seda ei töötand enam miski-- gardaan tuli difrist välja (seal väike pisike rõngas) enne seda kui tuli välja oli suht rõve kriuksumine ja raginad..., ma siis leidsin uue rõnga e28 poolossist :lol: , peale selle allapanemist (läks ca pool päeva) sõits edasi...

nii et sul parem minna kanali peale ja las keegi tõmbleb edasitagasi- ja sa vaatad kus loksub.... vastasel juhul võid vabalt jääda teepeale
Suur
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 25.06.2005 21:04 37

Postitus Postitas Suur »

Üle mitme aja sõitsin autoga linnas, võin neid sümptomeid nüüd veidi täpsustada:
1) kui alustada kiirendamist 1. käiguga sujuvalt, ca 2000rpm lasta korraks gaasi maha ning siis täiega edasi kiirendada, ei ole mingit raginat.
2) kurvides (nt ristmikul foori tagant pööret alustades) on ragin garanteeritud ka sujuvalt kiirendades
3) kui nt vihmaga üks ratas ringi hakkab käima, siis on ragin meeletu, nagu auto tahaks koost laguneda.
4) kui teise käiguga ratas ringi hakkab käima, raginat ei ole, võib rahulikult külje ette lasta.

Eelpool kirjeldatu kehtib asfaldil, kruusal pole proovinud ja andmeid kogunud.
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3
Vasta