K:Kuidas paigaldada E38 735 (99a) mootorile ventika rihma?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Fürer
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 18.10.2006 23:34 22
Asukoht: Tartu

K:Kuidas paigaldada E38 735 (99a) mootorile ventika rihma?

Postitus Postitas Fürer »

Oskab keegi ehk anda joonise kuidas rihm täpselt rullikute ja agrekaatide rihmaseibidele käib?
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Ei jõua praegu süveneda, aga äkki saab siit abi:
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=18
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Fürer
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 18.10.2006 23:34 22
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Fürer »

seda viimast bemari osade kataloogi ma juba uurisin kuid seal suht segaselt asi näidatud, sest ei ole näha kuidas see rihm mööda rullikuid täpselt jookseb.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

loogiline mõtlemine tuleb ka kasuks .
Fürer
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 18.10.2006 23:34 22
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Fürer »

viimasest vastusest on kindlasti paigaldamisel s...ks kasu.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

vii auto remonti siis.pingutus rulle ei saa laiali või milles asi on ?
Fürer
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 18.10.2006 23:34 22
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Fürer »

Selle kuidas rihm rullikute peal jookseb mõtleb ehk väljagi kuid seda ma ei tea kuidas see pingutus süsteem neil rullikutel toimib,tõenäoliselt on seal mingi vedrumehanism, mis hoiab rihma kindla pinge all.Samas tõenäoliselt paigaldades seda vedru vaja ka kangutada.Varem ei ole seda peale toppinud.Hetkel ei saa remonti viia kuna terve esiosa on laiali.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
Nr 9 on ju pinguti (12) eelpinge reguleerimiseks. Isegi kuuskant on küljes et oleks hea võtmega keerata. Pildi järgi kellaosuti suunas tuleb pinge maha ja rullikud lõdvaks. Vastupäeva poldiaugu lõpuni ja ongi vajalik pinge peal. Lõpuks tõmbad ka keskpoldi (11) kinni.
Kliimarihm samamoodi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

ma tegin mitu korda nagu eelnevas postis kirjas- kuid viimased korrad kui maha võtsin siis kasutasin suurt kangi- ja käega panin rihma peale-- see toimis ilusti kuid nii võib lihtsal midagi katki teha...
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

kapa kirjutas:loogiline mõtlemine tuleb ka kasuks .
Fürer kirjutas:viimasest vastusest on kindlasti paigaldamisel s...ks kasu.
Kusjuures on, ja täitsa vabalt vahetab ilma igasuguste joonisteta ära... Tehtud asi... Tuleb ainult proovida :)
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2613
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

veidi OT: tehes kutseka sisseastumis eksameid siis meil olid täpselt sellised testid kus olid rattad peal ( pöörlemissuund noolega näidatud ) ja pidid pastakaga rihma peale joonistama:D
Fürer
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 18.10.2006 23:34 22
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Fürer »

Ma pole kutsekas käinud kuid rihma sain ikka peale :) Tänan kaasamõtlejaid.
Vasta