Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
seda viimast bemari osade kataloogi ma juba uurisin kuid seal suht segaselt asi näidatud, sest ei ole näha kuidas see rihm mööda rullikuid täpselt jookseb.
Selle kuidas rihm rullikute peal jookseb mõtleb ehk väljagi kuid seda ma ei tea kuidas see pingutus süsteem neil rullikutel toimib,tõenäoliselt on seal mingi vedrumehanism, mis hoiab rihma kindla pinge all.Samas tõenäoliselt paigaldades seda vedru vaja ka kangutada.Varem ei ole seda peale toppinud.Hetkel ei saa remonti viia kuna terve esiosa on laiali.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
Nr 9 on ju pinguti (12) eelpinge reguleerimiseks. Isegi kuuskant on küljes et oleks hea võtmega keerata. Pildi järgi kellaosuti suunas tuleb pinge maha ja rullikud lõdvaks. Vastupäeva poldiaugu lõpuni ja ongi vajalik pinge peal. Lõpuks tõmbad ka keskpoldi (11) kinni.
Kliimarihm samamoodi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ma tegin mitu korda nagu eelnevas postis kirjas- kuid viimased korrad kui maha võtsin siis kasutasin suurt kangi- ja käega panin rihma peale-- see toimis ilusti kuid nii võib lihtsal midagi katki teha...
veidi OT: tehes kutseka sisseastumis eksameid siis meil olid täpselt sellised testid kus olid rattad peal ( pöörlemissuund noolega näidatud ) ja pidid pastakaga rihma peale joonistama:D