E32 750i EDC vs tavalised amordid

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Andres
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 20.09.2005 16:01 47
Asukoht: Tallinn

E32 750i EDC vs tavalised amordid

Postitus Postitas Andres »

Tere, kas kellelgi on konkreeselt kogemusi või teab täpselt mida on vaja peale uute amortide, veel vaja tavalist panna kui teha EDC amortide vahetus tavaliste vastu.
Konkreetselt on tegu 1990/10 750i E32'ga ja lisa varustuse koodi järgi on hetkel EDC III amordid.
Kas tagumiste EDC/LAD amortide EDC osa jääb tööle kui esimesed amordid tavalised panna?
Kas tagumiste EDC/LAD amortide puhul on ka vaja midagi lisaks välja vahetada kui panna lihtsalt LAD amordid? Tagumisi LAD amorte on saada ka B osana?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kindel on see, et EDC-ga autol on vedrud pehmemad, kui tavaamortidega variandil. Lisajäikus saadakse amordi seadmisega.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Andres
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 20.09.2005 16:01 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres »

Tere,
EDC III esi amortide puhul E32 kerel on vaja vahetada siis, vedrud, tugilaagrid (EDC omad väiksema auguga), amordi püstakud (pidid ka sobima EDC omad aga siis tuleb elektroonikast tühjaks visata ja andurite augud kinni katta). Üllatuseks kompuuter ei hakanudki mingit viga viskama.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Andres kirjutas:Üllatuseks kompuuter ei hakanudki mingit viga viskama.
Kompuuter?
See ei tea EDC-st ju midagi. Nivooamortide korral on lisaandur juhuks, kui tagasild üle koormatud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Andres
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 20.09.2005 16:01 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres »

Selge,
kuskilt foorumist jäi siis lihtsalt ekslikult silma, et võib hakata viga loopima :)
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Mis amordid panid ja milliseks kujunes eelarve?
Mis seisus tagumised?
Andres
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 20.09.2005 16:01 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres »

Tarvo kirjutas:Mis amordid panid ja milliseks kujunes eelarve?
Mis seisus tagumised?

Bilstein B4 amordid (koos tolmukatete ja läbilöögi puksidega) sain siinse foorumi kasutaja Janek käest, 3600.- komplekt.
Vedrud uued olid 1200.-
Tugilaagrid läksid korralikud kasutatud, kuna uute tarneaeg oli igalpool maru pikk ja asjaga oli kiire. Janek pakkus neid muidu 1300.- tk.
Amordi püstakud läksid 400.- 2 tükki, koos töötavate laagritega. Pärit olid E34 alt, mulle sobisid kuni 11/1991 toodetud autolt.


Üks tagumine on kergelt õline ja hüdroakud ka vist läbi (liiga jäik on), et varsti tagumised ka vahetusse aga arvatavasti siiskit tavaliste, mitte nivoode vastu.
Vasta