Tere, kas kellelgi on konkreeselt kogemusi või teab täpselt mida on vaja peale uute amortide, veel vaja tavalist panna kui teha EDC amortide vahetus tavaliste vastu.
Konkreetselt on tegu 1990/10 750i E32'ga ja lisa varustuse koodi järgi on hetkel EDC III amordid.
Kas tagumiste EDC/LAD amortide EDC osa jääb tööle kui esimesed amordid tavalised panna?
Kas tagumiste EDC/LAD amortide puhul on ka vaja midagi lisaks välja vahetada kui panna lihtsalt LAD amordid? Tagumisi LAD amorte on saada ka B osana?
E32 750i EDC vs tavalised amordid
Tarvo kirjutas:Mis amordid panid ja milliseks kujunes eelarve?
Mis seisus tagumised?
Bilstein B4 amordid (koos tolmukatete ja läbilöögi puksidega) sain siinse foorumi kasutaja Janek käest, 3600.- komplekt.
Vedrud uued olid 1200.-
Tugilaagrid läksid korralikud kasutatud, kuna uute tarneaeg oli igalpool maru pikk ja asjaga oli kiire. Janek pakkus neid muidu 1300.- tk.
Amordi püstakud läksid 400.- 2 tükki, koos töötavate laagritega. Pärit olid E34 alt, mulle sobisid kuni 11/1991 toodetud autolt.
Üks tagumine on kergelt õline ja hüdroakud ka vist läbi (liiga jäik on), et varsti tagumised ka vahetusse aga arvatavasti siiskit tavaliste, mitte nivoode vastu.