750>725 td (E32)
750>725 td (E32)
Tere!
Räägiti, et üks 750 on võibolla saadaval ning endal kargas kohe selline idee pähe, et paneks talle diisel mootori peale. Mõtlesin, et küsin Teie käest sellise ettevõtmise kohta paar küsimust.
Tean, et Tartus sõidab ringi üks 750, millel on sama trikk tehtud. Äkki teab keegi tolle auto kohta mingit infot?
Vaja oleks siis teada, et mida vaja vahetada ja mis tükid sobivad. 750 automaatkast vist ei sobi 2.5 td mootori otsa? Aga lonzeronide vahele peaks 2.5 ju idee poolest istuma, sest 5-sel ja 7-sel on ühiseid mootoreid ju. Mootorikinnitused tuleb vist ümber teha?
Palju üks korralik 2.5 td mootor lammutuses maksta võib? (koos/ilma käigukastita).
Kas 5.0 mootorile, mis üle jääks, on turgu? Kui teda koos eelneva proovimisvõimalusega müüa?
Kui kellelgi mingit asjakohast infot on, siis paluks kõik mõtted kirja panna.
Räägiti, et üks 750 on võibolla saadaval ning endal kargas kohe selline idee pähe, et paneks talle diisel mootori peale. Mõtlesin, et küsin Teie käest sellise ettevõtmise kohta paar küsimust.
Tean, et Tartus sõidab ringi üks 750, millel on sama trikk tehtud. Äkki teab keegi tolle auto kohta mingit infot?
Vaja oleks siis teada, et mida vaja vahetada ja mis tükid sobivad. 750 automaatkast vist ei sobi 2.5 td mootori otsa? Aga lonzeronide vahele peaks 2.5 ju idee poolest istuma, sest 5-sel ja 7-sel on ühiseid mootoreid ju. Mootorikinnitused tuleb vist ümber teha?
Palju üks korralik 2.5 td mootor lammutuses maksta võib? (koos/ilma käigukastita).
Kas 5.0 mootorile, mis üle jääks, on turgu? Kui teda koos eelneva proovimisvõimalusega müüa?
Kui kellelgi mingit asjakohast infot on, siis paluks kõik mõtted kirja panna.
Tartus tõesti on üks selline ja laupäeval seisis pool päeva lõunakeskuse ees ootas üht blondi kenat tydrukut ja siis kõmmutas minema samas olid suhtkoht väikesed veljed sellise auto kohta all ja Borbet oli firmaks kahjuks nr ei jäänud meelde et oleks arkist juhi kätte saanud et temalt pärida tüpsemalt aga kerge ei saa see ettevõtmine olema
Selline asi on juba valmis tehtud:
http://www.bmw-style.de/homepage/style_ ... 724tdL.htm
Google on jube abx, sellistel puhkudel
http://www.bmw-style.de/homepage/style_ ... 724tdL.htm
Google on jube abx, sellistel puhkudel
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
....Also besorgte ich mir schwarzes Leder ohne E-Verstellung und Sitzheizung und ließ das alles einbauen, auch den Motor. Es war ein tolles Gefühl das Teil zu fahren (lief zwar nur noch ca. 185 auf gerader Strecke), aber er hatte so seine Mängelchen, zum Beispiel ging die Temperaturanzeige, der Drehzahlmesser und die E-Spiegel nicht da ja vorher die Sitze elektrisch waren und mit Memorypacket. Und so hat es mir dann auch nicht so viel Spaß gemacht da ja einige Dinge nicht gingen, verkaufte ich das Auto Ende 2000 an einen netten Jugoslawen der mich auch gleich am nächsten Tag anrief um ihn mir zurückzugeben da ja jetzt das Getriebe kaputt war.....priitv8 kirjutas:Selline asi on juba valmis tehtud:
http://www.bmw-style.de/homepage/style_ ... 724tdL.htm
Google on jube abx, sellistel puhkudel
Keegi viitsib selle lõigu kiirtõlke teha?
Ok, kui konversioon on Eestis tundmatu, siis mis mootorite ja käigukastide hinnad olla võivad? (2.5 TD ja 50. V12) Ja seda ikka oskate öelda, kas V12-l ja diislil on erinevad automaatkastid või sobib V12 oma ka diisli taha.
Ma hakkan ka nüüd guugeldama, kuid kui keegi midagi veel netist leiab või omast kogemusest teab, siis pange aga kirja. Ehku peale ei taha midagi osta.
Thus I procured black leather without e-adjustment and seat heating and could that everything be inserted, also the engine. It was a mad feeling the part to drive (ran only approx.. ), but it so its Maengelchen had 185 on straight lines distance, for example went the temperature indication, which tachometers and the e-mirrors not since before the seats were electrical and with MEMORY-PACKED. And in such a way it does not have me then also so much fun some things did not go made there, sold I the car at the end of of 2000 to a nice Yugoslav me also directly on the next day called around it me to return the transmission was broken there now.....
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
kui sind asi lähemalt huvitab siis see tartu 750 on mul sõbra oma ja ta ise tegi selle mootorivahetuse
veljed on sellel autol all 16 X 8 tolli
ja minu arust suuremad veljed on juba inetud ....
võin anda nr ja saad ise kysida .
kuid siis edaspidi juba raiki@street.ee või PS
kasti pead ka ära vahetama
ja sõber ostis selleks mingi 8000.- eest e28 td ning sealt see mootor ja automaatkast pärit ongi
veljed on sellel autol all 16 X 8 tolli
ja minu arust suuremad veljed on juba inetud ....
võin anda nr ja saad ise kysida .
kuid siis edaspidi juba raiki@street.ee või PS
kasti pead ka ära vahetama
ja sõber ostis selleks mingi 8000.- eest e28 td ning sealt see mootor ja automaatkast pärit ongi
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Tal siis 2.4 mootor peal?Raiki kirjutas:kui sind asi lähemalt huvitab siis see tartu 750 on mul sõbra oma ja ta ise tegi selle mootorivahetuse
veljed on sellel autol all 16 X 8 tolli
ja minu arust suuremad veljed on juba inetud ....
võin anda nr ja saad ise kysida .
kuid siis edaspidi juba raiki@street.ee või PS
kasti pead ka ära vahetama
ja sõber ostis selleks mingi 8000.- eest e28 td ning sealt see mootor ja automaatkast pärit ongi
iseasi muidugi kui mõttekas selline vahetus üldse on... näed palju vaeva ja kulutad mitu raha ja lõpptulemus on ilus võrr.. )) 2,4d sellise kere peal... Siin ei saa mitte juttu olla kiirendusest vaid kohalt üldse minema saamisest ....siis veel mõnest suuremast kallakust ülesse sõitmine ..uu see võib lõbus olla ..Otepääle selle pilliga küll mõtet minna ei ole Mõttekam siis juba 5ne diisel osta kui nii kangesti diislit tahad
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
milleks nii mõttetut mula ajada kui sa ei tea asjast mitte midagimarxxx kirjutas:iseasi muidugi kui mõttekas selline vahetus üldse on... näed palju vaeva ja kulutad mitu raha ja lõpptulemus on ilus võrr.. )) 2,4d sellise kere peal... Siin ei saa mitte juttu olla kiirendusest vaid kohalt üldse minema saamisest ....siis veel mõnest suuremast kallakust ülesse sõitmine ..uu see võib lõbus olla ..Otepääle selle pilliga küll mõtet minna ei ole Mõttekam siis juba 5ne diisel osta kui nii kangesti diislit tahad
see auto on isegi yllatavalt väle oma automaatkastiga
kui sul selline plaan on kytte kokkuhoiu pärast siis see tasub ennast 100% ära
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
ma arvan ka et 2.4td liigutab seda masinat päris nobedaasti.
Ise oman e34 2.4td ja sellega sai riia küljealt üks teine e34 ära toodud nööri otsas ja ei saa nagu kurta et oleks jõudu väheks jäänud.
mägesid oli piisavalt kust ülesse ja alla sai sõita.
Ise oman e34 2.4td ja sellega sai riia küljealt üks teine e34 ära toodud nööri otsas ja ei saa nagu kurta et oleks jõudu väheks jäänud.
mägesid oli piisavalt kust ülesse ja alla sai sõita.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kütuse kokkuhoiu mõttes sai selline plaan välja mõeldud jah. Kuigi 5.0 V12 BMW on mul unistuseks olnud juba pikka aega, siis peab endale aduma, et mul pole lihtsalt raha sinna bensiini sisse osta hetkel. Olen teadlik ka 750 kallimatest varuosadest (piduriklotsid, amordid ja muud asjad), kuid korraliku auto puhul pole vajadust nende vahtuse järele.
Küsiks siis 2.4 TD mootorite kohta ühe küsimuse. Nimelt neid peaks vist kahte varianti olema - elektroonilise pumbaga ja mehhaanilisega. Kumba eelistada? Mis on erinevate mootorite näitajad (kütusekulu, võimsus)? Kas neid mõlemaid on toodetud ka automaatkastiga. Mis 2.4 mootor koos automaatkastiga maksta võiks?
Küsiks siis 2.4 TD mootorite kohta ühe küsimuse. Nimelt neid peaks vist kahte varianti olema - elektroonilise pumbaga ja mehhaanilisega. Kumba eelistada? Mis on erinevate mootorite näitajad (kütusekulu, võimsus)? Kas neid mõlemaid on toodetud ka automaatkastiga. Mis 2.4 mootor koos automaatkastiga maksta võiks?
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
hmm, aga miks sa siis kohe ei osta 728d? milleks näha vaeva juppide ostmise, nende vahetuse ja hilisema müügiga???
Täiesti kindlalt selle vaeva+raha eest mille sa sinna alla paned saad korralikuma 728, kui see 750.
Keegi tahtis mingi aeg tagasi 750 gaasipeal tööle panna
Ja kui sa väga vaikselt sõidad 750, siis võtab ta ainult tsipa rohkem küttet, kui 728
Täiesti kindlalt selle vaeva+raha eest mille sa sinna alla paned saad korralikuma 728, kui see 750.
Keegi tahtis mingi aeg tagasi 750 gaasipeal tööle panna
Ja kui sa väga vaikselt sõidad 750, siis võtab ta ainult tsipa rohkem küttet, kui 728
BMW M5 V10
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2998
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
E32 kerele ei pandud diiselmootoreid... Ning E38 diislite hinnad algavad 200K kandist.wirx kirjutas:hmm, aga miks sa siis kohe ei osta 728d? milleks näha vaeva juppide ostmise, nende vahetuse ja hilisema müügiga???
EDIT: sorri... d täht 728 mudelinimes ajas segadusse .Uue kerega bensiinimootoritega 728 hinnad algavad ca 150K ning 3.0 V8 mootoritega isendid on üliodavad
750 pakuti. Kui annab selle soodsalt omale saada, siis oleks väga hea. E32 on minu arust üks ilusaimaid BMW-sid üldse. Pakutaval peaks mootor hea olema. Diisel sellepärast, et seda on võimalik odavalt saada. Olgem ausad, 5.0 mootoriga on linnas 20l sajale täitsa tavaline asi. 750 lisad on ka väga ahvatlevad. 750 pidi ju hoopis etem olema, kui tavalised 7-mesed. Vähemalt siit foorumist olen nii välja lugenud.
Uuemat diisel 7-mest ei jaksa ma küll osta. Eelarve on väga piiratud. Kõik sõltubki hinnast, millega pakutava 750 kätte saaks. Kui ei saavuta hinnas kokkulepet, siis katsun arvatavasti jään algselt plaanitud soodsa E34 kerega BMW juurde.
Uuemat diisel 7-mest ei jaksa ma küll osta. Eelarve on väga piiratud. Kõik sõltubki hinnast, millega pakutava 750 kätte saaks. Kui ei saavuta hinnas kokkulepet, siis katsun arvatavasti jään algselt plaanitud soodsa E34 kerega BMW juurde.
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2998
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Umm.. mille poolest ta etem on? Lihtsalt tehasest veeres ta vo välja enamate lisadega kui tavaseitsmesed. Ja lisasid sai ka tavaseitsmestele juurde tellida.masekas kirjutas:750 pidi ju hoopis etem olema, kui tavalised 7-mesed. Vähemalt siit foorumist olen nii välja lugenud.
Viimati muutis kimmo, 12.08.2004 16:57 58, muudetud 1 kord kokku.
kimmo kirjutas:Umm.. mille poolest ta etem on? Lihtsalt tehasest veeres ta vo välja enamate lisadega kui tavaseitsmesed. Ja lisasid sai ka tavaseitsmestele juurde tellitud.masekas kirjutas:750 pidi ju hoopis etem olema, kui tavalised 7-mesed. Vähemalt siit foorumist olen nii välja lugenud.
750 peaksid tagumised istmed elektrilised olema ning tagasilla nivoo ka reguleeritav.Martin_R kirjutas: 730-ga pole siin midagi võrrelda. Vahe on sama jäme nagu 316 ja 325. Kes neid kahte autot kogenud kujutab ilmselt ette, millest ma räägin. Kusjuures vahe on mitte ainult kiirenduses, vaid ka sõidumugavuses, müratasemes ja veel mitmes osas.
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2998
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Mitte kõikidel. Ka 750del oli erinevaid optsioone. Amordid on vist küll kõikidel nivoo omad, kuid sel juhul kontrolli, kas need ka töökorras on. Kuna nivooamordid on hirmkallid, siis on kahjuks enamlevinud töökäik, et nivooamordid visatakse minema ning asendatakse tavalistega... E34 Touringule maksis 1 nivooamort 6K ringis...masekas kirjutas:750 peaksid tagumised istmed elektrilised olema ning tagasilla nivoo ka reguleeritav.Martin_R kirjutas:730-ga pole siin midagi võrrelda. Vahe on sama jäme nagu 316 ja 325. Kes neid kahte autot kogenud kujutab ilmselt ette, millest ma räägin. Kusjuures vahe on mitte ainult kiirenduses, vaid ka sõidumugavuses, müratasemes ja veel mitmes osas.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kui ma hästi mäletan, siis see E32 724td oli KBs vääääga kaua müügis vist isegi veel sel aastal, teagi kas on maha müüdud või mitte...Oletan, et hobiautoks ei valita sellist autot, mis öko on ja samas-kes tahab 700st, siis ikka bensukat...Sry, minu arvamus-samas-ma ei tee kellegi plaane maha ... PEACE
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
see pole siis sõitmine vaid elu eest pingutamine. pead koguaeg jälgima, et rohkem kui varbaotsaga gaasi ei puudutaks.wirx kirjutas:
Ja kui sa väga vaikselt sõidad 750, siis võtab ta ainult tsipa rohkem küttet, kui 728
Ma varem uskusin ka neid mehi, kes rääkisid, et vahet pole BMW'l mis töömahuga moto, kütust võtavad ikka umbes samapalju.
525´ga tuli mul maa/linna keskmine alla 11L suhteliselt hooletu (sellesmõttes, et ma ei jälginud kus ja kui palju ma vajutan) sõidustiili juures.
535´ga aga tuli 13,5L keskmiseks, kusjuures ma püüdsin olla ökonoomne.
Sama sõidustiili juures nagu enne, tuli 17L linnas ja 11-12maanteel.
Ma ei tea küll kuidas 5,4 motoga aga 3,5 tunndub kõige õudsam just foori taga seista 33L on siis hetke kulu ei tea kas mul on midagi paigast ära või?
ps! ma ei virise suure kulu üle. las kuluda kui minek ka vastav on.
hoopis jubedam on kindlustust maksta
See ongi tore, et enamasti minnakse kohe kõige kallimaid osi vahetama. Tavaliselt selle nivoovedrustuse juures tahavad vahetamist kordi odavamad rõhuakud e. "pommid". Täpselt sama teema, mis Martin_R pidurivõimendiga.kimmo kirjutas:Kuna nivooamordid on hirmkallid, siis on kahjuks enamlevinud töökäik, et nivooamordid visatakse minema ning asendatakse tavalistega... E34 Touringule maksis 1 nivooamort 6K ringis...
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!