otsin E65 jahutustoru remontijat

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

otsin E65 jahutustoru remontijat

Postitus Postitas Kaspar316 »

Läks katki mootorisisene jahutustoru - mootori eesotsast tilgub jahutusvedelikku.

Rahumäe Heikit ma juba tean.

Eiki Lill vist pidavat ka oskama, teab keegi ta kontakti?

Kes veel peale UM-i osataks?
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4399
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Postitus Postitas PeeterA »

Mis mootoril on "mootorisisene jahutustoru" :?
tel. 51 949 859
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

mis mootoril ei ole?
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

Kaspar316 kirjutas:mis mootoril ei ole?
ploki seeson ikka kanalid mitte torud :) , kas sul vaja remontida mõnel suuremal mootoril seda toru mis läheb veepumbast kuskile edasi või on sul plokk peetis? kui plokk peetis siis mu arvates on odavam uus plokk leida.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2614
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

N62 tüüpi mootoritel. Miskipärastseda viga on seda kohatud ainult 7 peal.
Toru nr. 3! http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

kas tõesti on see siis nii kallis, et on vaja "parandada"?
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

See sama toru jah, mis ühendab mootori esi ja tagaosa, selle vahetamiseks on vaja mootori esiosast jupid maha kiskuda ja karteripõhi ära võtta. Pidavat olema tüüpviga nii 4,5-stel kui 3,5-stel mootoritel. Jah, eks ikka toru vahetatakse, mitte ei remondita, ei tea, oleks spets, vahetaks ise ära :P
Aga räägiks nüüd ikkagi inimestest, kes seda tööd teha oskaksid :roll:
Viimati muutis Kaspar316, 08.02.2008 10:40 24, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4232
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

UM-is 1 selline jupp laos olemas, 463 raha
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

Jupp jupiks, sellega kaasneb suur töömaht.
Kasutaja avatar
TarmoV12
Klubiliige - admin
Postitusi: 2412
Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas TarmoV12 »

küsi Troost Autost, mis nad asjast arvavad ;) vähemalt V12 moto remont on neile käkitegu :D
V8
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

Eiki kurtis, et tal kevadeni järjekord...
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8363
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Hmm, paistab et E65 jaoks on see toru nüüd plastist vormistatud.
M60/M62-l on samas kohas kaks toru (N62-l ka kaks toru, kui vesijahutusega generaator), aga need on plekist ja raske on ette kujutada, et neid katki saaks teha.
Vahetamiseks piisab ka vaid veepumba mahavõtmisest, seega ei tohi see töö palju üle 2 tunni võtta (kui täpne olla, siis normatiivaeg on 110 minutit!).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
325 ix
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 27.06.2004 20:01 40

Postitus Postitas 325 ix »

Kus kandis asud? Tartus saaks teha Vitamiini 4.
Bmw remont Tartus. 50-97478.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2614
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

toru mõlemas otsas on toruga ühes tükis ( kui ma nüüd ei eksi) kummist " O" ringid. Toru ise on terve aga need O ringid hakkavad lekkima.
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

Selle töö maht on tehase andmetel 20 tundi.
Asun tallinnas, kas Tartus on keegi pädev E65 mootorit lappama v?
Kasutaja avatar
iisak
Huviline
Postitusi: 1702
Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas iisak »

kapa kirjutas:toru mõlemas otsas on toruga ühes tükis ( kui ma nüüd ei eksi) kummist " O" ringid. Toru ise on terve aga need O ringid hakkavad lekkima.
Kindlasti ei ole nad ühes tükis toruga!
Ja miks on vaja karteripõhi ära võtta? Või olen ma ikka täitsa lammas...
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

Seda, et karter tuleb maha võtta ütles mulle Heiki rahumäelt, kes peaks asja tundma.

Pilti vaadates tundub, et see toru läheb karterist läbi:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Kasutaja avatar
iisak
Huviline
Postitusi: 1702
Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas iisak »

Karteripõhi on ju mootori all.Sellele pole see toru mitte ligilähedalgi vaid plokikaante vahel.
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8363
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ei tea jah, miks peaks jahutustoru läbi karteri minema. Ja ega see N62 nüüd M62-st nii radikaalselt ka ei erine. Olen ise sel veepumpa vahetanud ja need torud kukuvad ise välja, kui veepump maha võetud.
See pilt näitab konkreetse N62 peal:
Pilt
Mis seal 20 tundi aega võtab? Ilmselt ei saanud ka Heiki Sinust täpselt aru, mida Sa vahetada tahad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

No Heiki ise vaatas auto üle ja rääkis seda, mis ma siin olen seletand.
Kasutaja avatar
iisak
Huviline
Postitusi: 1702
Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas iisak »

Nagu ma juba PS-is ütlesin...
Too auto esmaspäeva hommikul Troosti.
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

toru asub siiski kahe ploki vahel ja karter on vaja maha võtta kuna mingi mootori esiosa kaas on selle taga kinni räägiti Unitedist.
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

priitv8 kirjutas:Hmm, paistab et E65 jaoks on see toru nüüd plastist vormistatud.
M60/M62-l on samas kohas kaks toru (N62-l ka kaks toru, kui vesijahutusega generaator), aga need on plekist ja raske on ette kujutada, et neid katki saaks teha.
Priit, võin aidata su raskesti ette kujutatavat maailmavaadet natukene järele aidata. :D Loodusjõud teevad neid torukesi M60/M62 peal ikka aeg-ajalt katki. Töökojas peaks paar sellist loodusjõudude poolt puretud toru veel alles ka olema. Pead ei anna, aga minu mäletamist mööda olid nad mingist muust materjalist kui plekk...
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8363
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Väga kahtlane. Mootori esikaas (viimane pilt PDF-s) oleks vaja maha võtta siis, kui katki oleks pumbast minev pealevoolutoru (vt. üleval, vasakul alumisel pildil teo otsas). Kui Sa seda PDF-i avalahel olevat pilti vaatad, siis on see tähistatud nr. 1-ga. Tundub, et see pole isegi plastikust mitte.
Kuidas see katki minna sai?
Plastiktorud võivad need olla, mis veepumba korpusesse kinnituvad.

http://www.hot.ee/priitv8/N62Engine.pdf

PS absoluutsele tõele muidugi ei pretendeeri. Lase iisakul üle vaadata, saab täpselt teada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kaspar316
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 11.02.2006 16:25 27

Postitus Postitas Kaspar316 »

näitasin autot ka unitedile, siiski tuleb mootori esiosa paljaks võtta, karter alt ära. lisaks veel õlivahetus ja klapikaane tihend = kõik kokku 20000kr
Vasta