otsin E65 jahutustoru remontijat
otsin E65 jahutustoru remontijat
Läks katki mootorisisene jahutustoru - mootori eesotsast tilgub jahutusvedelikku.
Rahumäe Heikit ma juba tean.
Eiki Lill vist pidavat ka oskama, teab keegi ta kontakti?
Kes veel peale UM-i osataks?
Rahumäe Heikit ma juba tean.
Eiki Lill vist pidavat ka oskama, teab keegi ta kontakti?
Kes veel peale UM-i osataks?
N62 tüüpi mootoritel. Miskipärastseda viga on seda kohatud ainult 7 peal.
Toru nr. 3! http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Toru nr. 3! http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
See sama toru jah, mis ühendab mootori esi ja tagaosa, selle vahetamiseks on vaja mootori esiosast jupid maha kiskuda ja karteripõhi ära võtta. Pidavat olema tüüpviga nii 4,5-stel kui 3,5-stel mootoritel. Jah, eks ikka toru vahetatakse, mitte ei remondita, ei tea, oleks spets, vahetaks ise ära
Aga räägiks nüüd ikkagi inimestest, kes seda tööd teha oskaksid
Aga räägiks nüüd ikkagi inimestest, kes seda tööd teha oskaksid
Viimati muutis Kaspar316, 08.02.2008 10:40 24, muudetud 2 korda kokku.
Hmm, paistab et E65 jaoks on see toru nüüd plastist vormistatud.
M60/M62-l on samas kohas kaks toru (N62-l ka kaks toru, kui vesijahutusega generaator), aga need on plekist ja raske on ette kujutada, et neid katki saaks teha.
Vahetamiseks piisab ka vaid veepumba mahavõtmisest, seega ei tohi see töö palju üle 2 tunni võtta (kui täpne olla, siis normatiivaeg on 110 minutit!).
M60/M62-l on samas kohas kaks toru (N62-l ka kaks toru, kui vesijahutusega generaator), aga need on plekist ja raske on ette kujutada, et neid katki saaks teha.
Vahetamiseks piisab ka vaid veepumba mahavõtmisest, seega ei tohi see töö palju üle 2 tunni võtta (kui täpne olla, siis normatiivaeg on 110 minutit!).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Kindlasti ei ole nad ühes tükis toruga!kapa kirjutas:toru mõlemas otsas on toruga ühes tükis ( kui ma nüüd ei eksi) kummist " O" ringid. Toru ise on terve aga need O ringid hakkavad lekkima.
Ja miks on vaja karteripõhi ära võtta? Või olen ma ikka täitsa lammas...
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Seda, et karter tuleb maha võtta ütles mulle Heiki rahumäelt, kes peaks asja tundma.
Pilti vaadates tundub, et see toru läheb karterist läbi:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Pilti vaadates tundub, et see toru läheb karterist läbi:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Ei tea jah, miks peaks jahutustoru läbi karteri minema. Ja ega see N62 nüüd M62-st nii radikaalselt ka ei erine. Olen ise sel veepumpa vahetanud ja need torud kukuvad ise välja, kui veepump maha võetud.
See pilt näitab konkreetse N62 peal:
Mis seal 20 tundi aega võtab? Ilmselt ei saanud ka Heiki Sinust täpselt aru, mida Sa vahetada tahad.
See pilt näitab konkreetse N62 peal:
Mis seal 20 tundi aega võtab? Ilmselt ei saanud ka Heiki Sinust täpselt aru, mida Sa vahetada tahad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Priit, võin aidata su raskesti ette kujutatavat maailmavaadet natukene järele aidata. Loodusjõud teevad neid torukesi M60/M62 peal ikka aeg-ajalt katki. Töökojas peaks paar sellist loodusjõudude poolt puretud toru veel alles ka olema. Pead ei anna, aga minu mäletamist mööda olid nad mingist muust materjalist kui plekk...priitv8 kirjutas:Hmm, paistab et E65 jaoks on see toru nüüd plastist vormistatud.
M60/M62-l on samas kohas kaks toru (N62-l ka kaks toru, kui vesijahutusega generaator), aga need on plekist ja raske on ette kujutada, et neid katki saaks teha.
Väga kahtlane. Mootori esikaas (viimane pilt PDF-s) oleks vaja maha võtta siis, kui katki oleks pumbast minev pealevoolutoru (vt. üleval, vasakul alumisel pildil teo otsas). Kui Sa seda PDF-i avalahel olevat pilti vaatad, siis on see tähistatud nr. 1-ga. Tundub, et see pole isegi plastikust mitte.
Kuidas see katki minna sai?
Plastiktorud võivad need olla, mis veepumba korpusesse kinnituvad.
http://www.hot.ee/priitv8/N62Engine.pdf
PS absoluutsele tõele muidugi ei pretendeeri. Lase iisakul üle vaadata, saab täpselt teada.
Kuidas see katki minna sai?
Plastiktorud võivad need olla, mis veepumba korpusesse kinnituvad.
http://www.hot.ee/priitv8/N62Engine.pdf
PS absoluutsele tõele muidugi ei pretendeeri. Lase iisakul üle vaadata, saab täpselt teada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!