E32 autopiloot/käigukast "jätab vahele"
E32 autopiloot/käigukast "jätab vahele"
Sõidan nt. 100 km/h, piloot sees. Ja äkki jummala lambist "jätab vahele", nii 1-2 sek. Siis aga jälle töötab edasi. Selline tunne, et mootor jääks nagu seisma Ja auto teeb üleni sellise paraja jõnksatuse. Ja seda kõike AINULT koos piloodiga, tavagaasiga kõik ok.
Väike kokkusattumus on- seda juhtub rohkem künklikul maanteel....aga ainult vist tundub nii. Saan ise ka aru, et viga vist el. ühenduses, aga kust seda otsida? Mingit veateadet auto ei anna.
Väike kokkusattumus on- seda juhtub rohkem künklikul maanteel....aga ainult vist tundub nii. Saan ise ka aru, et viga vist el. ühenduses, aga kust seda otsida? Mingit veateadet auto ei anna.
Viimati muutis Genne, 10.02.2008 15:18 45, muudetud 1 kord kokku.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Sa pead ikka tüüpiliselt tähte närima, Priit?priitv8 kirjutas:Kas Star siiski mitte Mersu oma pole? Või on neil siis lihtsalt Fordi nimekaim?
PS MoDiC = Mobiler DiagnoseComputer.
Star tester on Fordi tehase toode, MB suhtes ei oska sõna sekka öelda, kuna pole pihus hoidnud
Aga sellgipoolest meeldib mulle, kuidas Sa mind oponeerid
http://ucables.com/ref/MB-DAS2006
Aga MoDiC-u suhtes mõtlesin, et inimene saab ehk paremini aru, kui talle lühend lahti seletada.
Aga MoDiC-u suhtes mõtlesin, et inimene saab ehk paremini aru, kui talle lühend lahti seletada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vahepeal käisin Truumu juures diagnostikas probleemiks oli http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=48690, ei näitanud ühtegi veakoodi (kunagi ammu oli olnud vist vändaanduri kood, aga see sai siis kustutatud, uut pole tekkinud). Truumu arvas, et ongi väntvõlli andur lihtsalt vanaks jäänud, kuid võib olla ka ühenduse viga. Ja veel, et viga selles, et andur on paigast liikunud( pole hammasvööga kohakuti, vaid ainult poolenisti).
Ja nüüd paar päeva tegasi sõites mööda konarlikku teed piloot peal, kukkus auto jälle vahele jätma. Piloot maha, asi korras jälle
Kas see on hea mõte, et ma ise mootori ja autopiloodi aju molekulideks võtan ja jooted üle vaatan, äkki muutub ka kahtlane vändaandur "terveks"?
Ja nüüd paar päeva tegasi sõites mööda konarlikku teed piloot peal, kukkus auto jälle vahele jätma. Piloot maha, asi korras jälle
Kas see on hea mõte, et ma ise mootori ja autopiloodi aju molekulideks võtan ja jooted üle vaatan, äkki muutub ka kahtlane vändaandur "terveks"?
Viimati muutis Genne, 10.02.2008 14:57 36, muudetud 1 kord kokku.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Värskendame teemat
Lugesin juhuslikult siit foorumist mingit automaatkasti rikke teemat...ja mõtlesin, et äkki minu probleem on ka kastist loodud. Sest:
1.Jõnks, mis autost läbi käib, on ikka VÄGA tugev
2. Juhul kui moto jätaks vahele, siis aut.kast libiseb ikka edasi(sama efekt, et kui järsult gaas maha ja kohe tagasi. Siis ju eriti ei nõksuta!)
3. Anomaalia on ainult kiirusel 95-100.
4. Ei ole reeglit, et peab olema piloot sees. piisab ka ühlasest gaasist, et jama algaks.
5. Kuid reeglina juhtub see lainelisel asfaldil, auto peab tugavalt kõikuma.
Kastil õli normis. puhas, filter aasta tagasi uus pandud, pistik kasti küljepeal oli kah paigas.
Ideid on kellelgi? Kas seda vana 4-käigulist kasti diagnostida saab?
Varsti juba "seebise nööri" tunne
Lugesin juhuslikult siit foorumist mingit automaatkasti rikke teemat...ja mõtlesin, et äkki minu probleem on ka kastist loodud. Sest:
1.Jõnks, mis autost läbi käib, on ikka VÄGA tugev
2. Juhul kui moto jätaks vahele, siis aut.kast libiseb ikka edasi(sama efekt, et kui järsult gaas maha ja kohe tagasi. Siis ju eriti ei nõksuta!)
3. Anomaalia on ainult kiirusel 95-100.
4. Ei ole reeglit, et peab olema piloot sees. piisab ka ühlasest gaasist, et jama algaks.
5. Kuid reeglina juhtub see lainelisel asfaldil, auto peab tugavalt kõikuma.
Kastil õli normis. puhas, filter aasta tagasi uus pandud, pistik kasti küljepeal oli kah paigas.
Ideid on kellelgi? Kas seda vana 4-käigulist kasti diagnostida saab?
Varsti juba "seebise nööri" tunne
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
see lugu kipub kuhugi sinna kanti nagu m51 mootori jõnksutamine püsikiirushoidjaga. Korraks nagu lihtsalt pidurdab mootoriga, manuaal käigukastiga polegi hullu, automaadiga pidi kah paukuma. Lahendust probleemile pole, ei kuskilt foorumitest ega ka esindusest.
Genne sa proovi tegelt oma vändaandur ära vahetada mis siis juhtub
terv
erich
Genne sa proovi tegelt oma vändaandur ära vahetada mis siis juhtub
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Tänud kõigile. See vist tõesti kõige mõttekam, alustuseks vähemalt.erikred kirjutas:see lugu kipub kuhugi sinna kanti nagu m51 mootori jõnksutamine püsikiirushoidjaga. Korraks nagu lihtsalt pidurdab mootoriga, manuaal käigukastiga polegi hullu, automaadiga pidi kah paukuma. Lahendust probleemile pole, ei kuskilt foorumitest ega ka esindusest.
Genne sa proovi tegelt oma vändaandur ära vahetada mis siis juhtub
terv
erich
....et siis anda vändaandur üle vaadata
terv.
Genne
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Mul sama pull vahel halva kattega asfaldil. minu arust kõige loomulikum seletus asjale,et kui sõidad muhust üle, siis tagasild tõuseb "löögist" ju millisekundiks n.ö. maast lahti ja sekkubki ASC sest arvab et auto "kaabib" ja piirabki mootori võimu klappi sulgedes.Aga kas teil läheb siis piloot maha ka we? Mina pean küll ta uuesti sisse lülitama. Proovi kas peale ASC välja lülitamist ka nii teeb. See lihtsalt minu arvamus.
Nonii, teine vändaandur küljes. Ei muutunud midagi paremaks.
Ja see jõnksutamine on ka alles.
Kuid kindel reegel on : lainelisel/konarlikul teel EI nõkuta, kui ASC on väljas. Seega seos ASC-ga on olemas.
to Mr.Black- ei , piloot ei lähe maha peale nõksu.
Igatahes mina olen loobunud vea otsimisest.
Ega keegi Mulderi ja Scally nrumbrit ei tea?
Ja see jõnksutamine on ka alles.
Kuid kindel reegel on : lainelisel/konarlikul teel EI nõkuta, kui ASC on väljas. Seega seos ASC-ga on olemas.
to Mr.Black- ei , piloot ei lähe maha peale nõksu.
Igatahes mina olen loobunud vea otsimisest.
Ega keegi Mulderi ja Scally nrumbrit ei tea?
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring