E32 750il komposteerib ajusid

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
matinuude
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 17.04.2008 09:06 15

E32 750il komposteerib ajusid

Postitus Postitas matinuude »

Probleem siis selline et autoga tehti ainult väga lühikesi sõite ja enamus ajast auto seisis, autopõrand ja pagass ujus niiskuse tekitatud veest.

Sai siis krokodillidega särtsu antud ja kui käima läks siis proovisin gaasipedaali, läks pöördesse kenasti aga ainult ühe korra, peale seda võtab tuure kuni 2000rpm'inni ning sõidab max. 30kmh. Auto jäi uuesti seisma lühikeseks ajaks kuivas ruumis, suurema osa vee ja niiskuse sain välja. Panin käima ning toimis ideaalselt paar päeva ning nüüd jälle pöördesse ei lähe.

Kapoti all kõrvalistuja pool olevast relee karbist valgeid releesi käppides läheb ainult ühe korra pöördesse, siis jälle releed välja ja kui sisse tagasi panna siis ikka ühe korra ainult pöördesse. Tühikäigul tiksub nagu kell aga pöördesse ei lähe.

Kui nendes valgetes releedes lülitus toimub siis midagi lülitub õhulugejates ka. Mingit errorit ei loobi spidole ega midagi.

Hea nõu saab väärikalt tasutud.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E32 750il komposteerib ajusid

Postitus Postitas toivoku »

Tundub nagu miski teema oleks EMLiga. armatuuris EML tuli ei põle?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kui EML tuli ka süüte sissekeeramisel põlema ei hakka, alusta pirnide vahetusest (neid seal 2 paralleelis!), sest ilma selle pirnita on EML ainult avariirežiimil!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
matinuude
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 17.04.2008 09:06 15

Postitus Postitas matinuude »

EML tuli põleb kui süüde sees, käima panna kustub ära. Vilkus ka siis kui jõhkralt pedaali anda või kui külg ette kippus. Kui ASC maha võtta siis põles ka.
Viimati muutis matinuude, 17.04.2008 15:07 09, muudetud 1 kord kokku.
Ergo750
Huviline
Postitusi: 1103
Liitunud: 04.09.2005 16:14 50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ergo750 »

matinuude kirjutas:EML tuli põleb kui süüde sees, käima panna kustub ära. Vilkus ka siis kui jõhkralt pedaali anda või kui külg ette kippus
Ajad veojõu kontrolliga sassi ilmselt,see hakkab rallides vilkuma :roll:
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Jajah, EML on punane tuli, kolm tähte: EML peal. Ja ta ei tohiks vilkuda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
matinuude
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 17.04.2008 09:06 15

Postitus Postitas matinuude »

ajasin segamini asc'ga jah

eml pirnid korras spido sees aga ei sütti kui süüde sees või käima panna
matinuude
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 17.04.2008 09:06 15

Postitus Postitas matinuude »

Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

matinuude kirjutas:eml pirnid korras spido sees aga ei sütti kui süüde sees või käima panna
Mismoodi nad siis korras on?
PS diagnostikas oleks viga juba leitud ka.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
matinuude
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 17.04.2008 09:06 15

Postitus Postitas matinuude »

pirnid korras on niimoodi et kui voolu peale lased siis põlevad ja testeriga mõõdad takistust siis on see ka olemas

diagnostika aja sain patriku juures esmakaks alles
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kaitsmete poolt toide tuleb peale? Kaitse nr. 20 oli seal vahel vist?
Igal juhul peaks Sul elektriskeem praegu käepärast olema.
Kui pluss pirnideni jõuab ja sealt edasi EML plokini kaabel korras on (siis massi poole!), siis peab viga EML plokis endas olema.
Miks see pirn nii tähtis on? Sest kui süüde on väljas, saab EML sealt püsivat akuplussi oma mälu sisu alleshoidmiseks!
http://www.e38.org/e32/e32_87_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_88_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_89_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_90_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_91_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_92_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_93_etm.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
matinuude
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 17.04.2008 09:06 15

Postitus Postitas matinuude »

eml pirnil on pidev vool olemas kui süüde sees, kõik kaitsmed on korras, nii palju kui neid leidsin, kapoti all kahes karbis ja taga istme all

kui spido külge ühendasin läks pöördesse küll aga väga uimaselt ja tühikäigul puterdas, teistkordsel käivitamisel oli tühikäigul normaalne aga enam pöördesse ei läinud

aga ikkagi miks eml pirnid ei põle armatuuris kuigi vool peale tuleb, mingi mass ei tule peale eml blokist vms
matinuude
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 17.04.2008 09:06 15

Postitus Postitas matinuude »

Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

Seda ütles priitv8 esimese asjana :)
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

Tüüphädana ei põle maha EML pirnid(tavaliselt),vaid tekivad külmjooted ning aitabki alati juhtmete otse vedamine pirnist pistikuni.
matinuude
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 17.04.2008 09:06 15

Postitus Postitas matinuude »

toivoku kirjutas:
Seda ütles priitv8 esimese asjana :)
no ega ikka ei öelnud küll!!!
Kasutaja avatar
darklight
Huviline
Postitusi: 1427
Liitunud: 08.07.2007 23:27 55

Postitus Postitas darklight »

aga kas ASC lambi puudumine/katkiolek võib ASC tööd ka mõjutada? või on ainult EMLga sedasi?
Kasutaja avatar
bemm730
Huviline
Postitusi: 774
Liitunud: 30.10.2007 21:15 16
Peamine sõiduk: MB w221 s63 amg
Asukoht: Tallinn,Õismäe

Postitus Postitas bemm730 »

Tere mulle see asi jäi veits segaseks,kas EML-i tuli peab põlema siis kui süüte sisse keerad ja pärast käivitumist kustub ära? Minu arust mu masinal pole ma seda kordagi põlemas näind :roll:
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 905
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas TanelE34 »

bemm730 kirjutas:Tere mulle see asi jäi veits segaseks,kas EML-i tuli peab põlema siis kui süüte sisse keerad ja pärast käivitumist kustub ära? Minu arust mu masinal pole ma seda kordagi põlemas näind :roll:
The EML bulb should show up for a couple of seconds when the ignition is turned on.
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
hotwing
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.10.2003 00:43 52

Postitus Postitas hotwing »

bemm730 kirjutas:Tere mulle see asi jäi veits segaseks,kas EML-i tuli peab põlema siis kui süüte sisse keerad ja pärast käivitumist kustub ära? Minu arust mu masinal pole ma seda kordagi põlemas näind :roll:
Nime järgi otsustades on sul ju 730, mitte 750! Vabandust, kui jutt ei käi kasutajanimes mainitud autost.
Kasutaja avatar
bemm730
Huviline
Postitusi: 774
Liitunud: 30.10.2007 21:15 16
Peamine sõiduk: MB w221 s63 amg
Asukoht: Tallinn,Õismäe

Postitus Postitas bemm730 »

Ongi 730 ,aga lihtsalt tahtsin EML-tule kohta teada kuna mul see ei põle :D
Kasutaja avatar
darklight
Huviline
Postitusi: 1427
Liitunud: 08.07.2007 23:27 55

Postitus Postitas darklight »

bemm730 kirjutas:Ongi 730 ,aga lihtsalt tahtsin EML-tule kohta teada kuna mul see ei põle :D
aga sul polegi EMLi kui pildipealt järgi vaadata su auto kapotialune :D
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

tore oli, et aja kirja panid. veel toredam oleks olnud kui oleks helistanud ja aja anulleerinud. ma ei näe põhjust, miks peab sellepärast teise hädalise minema saatma ja ise ilma tööta istuma.
häbi!
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
bemm730
Huviline
Postitusi: 774
Liitunud: 30.10.2007 21:15 16
Peamine sõiduk: MB w221 s63 amg
Asukoht: Tallinn,Õismäe

Postitus Postitas bemm730 »

darklight kirjutas:
bemm730 kirjutas:Ongi 730 ,aga lihtsalt tahtsin EML-tule kohta teada kuna mul see ei põle :D
aga sul polegi EMLi kui pildipealt järgi vaadata su auto kapotialune :D
siis vähemalt rahu majas,et pole autol midagi viga :lol:
Andres
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 20.09.2005 16:01 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres »

Kas EML tuluke peab igakord põlema? st. kui mootor töötab ja süüde välja keerata ja kohe uuesti sisse.
Kas sõidu ajal võib ka tänu EML'le vedu kaduda?
Andres
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 20.09.2005 16:01 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres »

Autoks E32 V12 ja probleem järgmine, et vahest kaob jõud ära peale tühikäigul tiksumist ja korra ka hommikul külmalt käima pannes (sõites ei ole kordagi jamanud), kohapeal gaasitades läheb uimaselt pöördesse ja sõites on samamoodi jõuetu. Seda on ka varem esineneud aga nüüd viimasel ajal eriti tihti. Välja lülitada ja uuesti käima panek aitab vahest aga enamuskordi aitab kui sõitma hakata pöördeid kõrgemal hoides, et jõud tagasi tuleks. EML tuli armatuuris hakkab peale süüte sisse keeramist põlema ja kustub paari sekundiga, tühikäigu pöörded on normis ja mõlemad mootori pooled töötavad. Küttefiltrid, õhufiltrid ja küünlad on vahetatud. Jamada võivad ka tühikäigu mootorid aga kas siis ei peaks EML tuld vilgutama või põlema jätma? Kas jama võib ka põhjustada kuskilt sisse saav lisaõhk? Sest nüüd läks eriti hulluks peale karterituulutus klappide vahetust, mille käigus tuli tühikäigu mootorid ära võtta aga kõik voolikud ja lõdvikud on tihedad ja terved. Äkki keegi oskab soovitada mida veel vaadata ja proovida, enne kui järgmine nädal diagnostikasse lähen.
Andres
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 20.09.2005 16:01 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres »

Andres kirjutas:Autoks E32 V12 ja probleem järgmine, et vahest kaob jõud ära peale tühikäigul tiksumist ja korra ka hommikul külmalt käima pannes (sõites ei ole kordagi jamanud), kohapeal gaasitades läheb uimaselt pöördesse ja sõites on samamoodi jõuetu. Seda on ka varem esineneud aga nüüd viimasel ajal eriti tihti. Välja lülitada ja uuesti käima panek aitab vahest aga enamuskordi aitab kui sõitma hakata pöördeid kõrgemal hoides, et jõud tagasi tuleks. EML tuli armatuuris hakkab peale süüte sisse keeramist põlema ja kustub paari sekundiga, tühikäigu pöörded on normis ja mõlemad mootori pooled töötavad. Küttefiltrid, õhufiltrid ja küünlad on vahetatud. Jamada võivad ka tühikäigu mootorid aga kas siis ei peaks EML tuld vilgutama või põlema jätma? Kas jama võib ka põhjustada kuskilt sisse saav lisaõhk? Sest nüüd läks eriti hulluks peale karterituulutus klappide vahetust, mille käigus tuli tühikäigu mootorid ära võtta aga kõik voolikud ja lõdvikud on tihedad ja terved. Äkki keegi oskab soovitada mida veel vaadata ja proovida, enne kui järgmine nädal diagnostikasse lähen.
Ise küsin, ise vastan: Puhastasin tühikäigu mootorid ära ja vahetasin kõik vaakumvoolikud välja ja paistab, et anomaalia on kadunud, lisaks langes ka kütusekulu PÄRIS kõvasti :)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Naljakas on ainult see, et sel autol ei ole tühikäigu mootoreid.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Andres
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 20.09.2005 16:01 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres »

priitv8 kirjutas:Naljakas on ainult see, et sel autol ei ole tühikäigu mootoreid.
Sõnastasin valest vist jah :oops: nr. 1 siit. elektriline gaasi siiber oleks vist õige nimetus?
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas Genne »

Kui molekulideks sa tühikäigumootori võtsid, et korralikult puhastada? Mis seal must oli?
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Vasta