E32 750il komposteerib ajusid

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Andres
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 20.09.2005 16:01 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres »

Genne kirjutas:Kui molekulideks sa tühikäigumootori võtsid, et korralikult puhastada? Mis seal must oli?
Siit selle õpetuse järgi lk. 60-65 aga sellised mootorid on vist ainult V12´l.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8285
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Andres kirjutas:Siit selle õpetuse järgi lk. 60-65 aga sellised mootorid on vist ainult V12´l.
Täpsemalt öeldes M70-l, sest M73-l on teistsugused.
Tegelikult küll on olemas ka 3.5-ne M30, millel üks selline seguklapp peal. See oli ASC ja EML-ga 535i.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ergo750
Huviline
Postitusi: 1103
Liitunud: 04.09.2005 16:14 50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ergo750 »

Ise küsin, ise vastan: Puhastasin tühikäigu mootorid ära ja vahetasin kõik vaakumvoolikud välja ja paistab, et anomaalia on kadunud, lisaks langes ka kütusekulu PÄRIS kõvasti :)[/quote]

Hea nõuanne,võtan selle "nokitsemise" ka ise käsile !
Andres
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 20.09.2005 16:01 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andres »

priitv8 kirjutas:
Andres kirjutas:Siit selle õpetuse järgi lk. 60-65 aga sellised mootorid on vist ainult V12´l.
Täpsemalt öeldes M70-l, sest M73-l on teistsugused.
Tegelikult küll on olemas ka 3.5-ne M30, millel üks selline seguklapp peal. See oli ASC ja EML-ga 535i.
M70 Boschi omad ja M73 Siemensi, tööpõhimõte peaks olema sama aga ehituselt erinevad.
Ja sarnased ASC ja EML´ga masinatel millel peal M30 mootor (E34 peal 3.5 ning E32 3.0 ja 3.5)
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas Genne »

Jajah, mu autol ongi selline.
Õpetus kah päris bro... :)
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
matinuude
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 17.04.2008 09:06 15

Postitus Postitas matinuude »

patrik kirjutas:tore oli, et aja kirja panid. veel toredam oleks olnud kui oleks helistanud ja aja anulleerinud. ma ei näe põhjust, miks peab sellepärast teise hädalise minema saatma ja ise ilma tööta istuma.
häbi!
sellepärast et ma avan et see viga oli sulle ilmselge

kui sa oled vähemalt bmw diagnostikaga kokku puutunud siis kindlasti tead sellisest nö tehase veast

aga nagu selgus ei osanud sa pakkuda ka milles võis asi olla, siis peab tunnistama et õigesti tegin et sinna ei jõudnud sellega muidu oleks see sinu ajusi ka komposteerinud ja samuti mu rahakotti
Vasta