E38 730d külma mootoriga surnud
E38 730d külma mootoriga surnud
Jõudu!
Mure selline, et 99a 135kw disla on teinekord külma mootoriga täiesti kutu. Alla ca 3000rpm ei toimu mitte kui midagi, ela või kahe jalaga kaasipedaali peal aga masin ei liigu. Kui pöörded jõuavad lõpuks kolme tuhande kanti, siis kiirendab aga mitte jõuliselt. Samas peale ca ühe tunnist linnas liiklemist, kaob see jama ära. Oskab keegi kahtlustada, millest selline probleem võib tulla?
Tänud ette,
Marko
Mure selline, et 99a 135kw disla on teinekord külma mootoriga täiesti kutu. Alla ca 3000rpm ei toimu mitte kui midagi, ela või kahe jalaga kaasipedaali peal aga masin ei liigu. Kui pöörded jõuavad lõpuks kolme tuhande kanti, siis kiirendab aga mitte jõuliselt. Samas peale ca ühe tunnist linnas liiklemist, kaob see jama ära. Oskab keegi kahtlustada, millest selline probleem võib tulla?
Tänud ette,
Marko
kui raili rurve oleks madal siis ei läeks yldse käima ja ei sõidaks ka soojastpeast
minul olid ka jamad (730D 142kw) käisik ka patriku juures ja asi sai kiiresti lahenduse
vigane oli raili surve andur mis on mootori tagaottsas
ja kõige odavam oli UMis
Edu ja anna teada mis oli
minul olid ka jamad (730D 142kw) käisik ka patriku juures ja asi sai kiiresti lahenduse
vigane oli raili surve andur mis on mootori tagaottsas
ja kõige odavam oli UMis
Edu ja anna teada mis oli
<powered by 330xd 09>
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
Tere jälle!
Juba lootsin, et viga lännu aga võta näpust. Täna hommikul jälle surnud. Vahepeal sai korduvalt Patriku juures käidud, kes tuvastas, et kohapealt liikudes ei ole boosti. Sai solenoid lahti ühendatud ja diagnost näitas, et boost oli olemas. Selge pilt, läksin UM-i ja võtsin uue solenoidi ning samal õhtul vahetasin ringi. Auto liikumine muutus rahulikumaks ja uimasemaks. Ise arvasin, et see on tingitud solenoidi paremast juhtimisest, et boost tuleb ühtlasemalt.
Eriti nõme on asja juures see, et kui vajutasin eile pedaali põhja kui masin nö korras oli, siis käigu alla vahetamisel madalama käiguga on kehva kiirendus. Näen, et pöörded tõusevad aga seda õiget minekut ei ole. Auto käitub kohati kui veniv tatt.
Mis seal ikka, tuleb jälle diagnosti minna. Nende anomaaliate juurimine on üks nõmedamaid tegevusi üldse, arvestades, et auto remonti peab pidevalt organiseerima igapäevatöö kõrvalt.
Marko
Juba lootsin, et viga lännu aga võta näpust. Täna hommikul jälle surnud. Vahepeal sai korduvalt Patriku juures käidud, kes tuvastas, et kohapealt liikudes ei ole boosti. Sai solenoid lahti ühendatud ja diagnost näitas, et boost oli olemas. Selge pilt, läksin UM-i ja võtsin uue solenoidi ning samal õhtul vahetasin ringi. Auto liikumine muutus rahulikumaks ja uimasemaks. Ise arvasin, et see on tingitud solenoidi paremast juhtimisest, et boost tuleb ühtlasemalt.
Eriti nõme on asja juures see, et kui vajutasin eile pedaali põhja kui masin nö korras oli, siis käigu alla vahetamisel madalama käiguga on kehva kiirendus. Näen, et pöörded tõusevad aga seda õiget minekut ei ole. Auto käitub kohati kui veniv tatt.
Mis seal ikka, tuleb jälle diagnosti minna. Nende anomaaliate juurimine on üks nõmedamaid tegevusi üldse, arvestades, et auto remonti peab pidevalt organiseerima igapäevatöö kõrvalt.
Marko
minlul andis otsad turbo, vaikselt kruiisides on ok, kuid kiirendamisel oli hing kinni ja mingitest pööretes hakkas elama. yks turbo laba nurk pooleks ja lõtk võllil.
M57 mootoritel on muutuva geomeetriaga turbod ni et vaata kas õhuvoolu muutvad labad ikka liiguvad turbos
M57 mootoritel on muutuva geomeetriaga turbod ni et vaata kas õhuvoolu muutvad labad ikka liiguvad turbos
<powered by 330xd 09>
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
Kusjuures jah, selle tarkvara viskasin sealt minema. Nüüd cruis jms toimib.PeeterA kirjutas:Mul on mingi vana teema meelde jäänud, et lasid masina aju "chip"-ida. Oled kindel, et see sul mingeid jamasid ei põhjusta? Tehase testitud map-id on üle kirjutatud mingi kahtlase omaloominguga.
Siis vist kurtsid ka püsikiirushoidja kadumise üle...kas selle said korda?