BMW E65 Gaasiseade

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
kent1111
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03.10.2009 09:43 26

BMW E65 Gaasiseade

Postitus Postitas kent1111 »

Mõte siis järgmine- plaan osta e65, kuid diisel bensukast tunduvalt kallim, variant oleks paigaldada 4 põlvkonna gaasiseade,siis peaks km. hind diisliga ühte auku langema. On kellelgi sellel alal kogemusi kuidas lõpptulemus toimib? Veel sooviks teada milline bens mootor ennast kõige rohkem ära tasub(parim dünaamika-küttekulu suhe)? Arvestama peaks et läbisõidud suht suured- ca 100000 aastas.
Kasutaja avatar
bemm730
Huviline
Postitusi: 774
Liitunud: 30.10.2007 21:15 16
Peamine sõiduk: MB w221 s63 amg
Asukoht: Tallinn,Õismäe

Re: BMW E65 Gaasiseade

Postitus Postitas bemm730 »

Gaasi kasudegur pea 2x väiksem kui bensiinil, kulub siis 2x rohkem kui bensiini, tuleb rahaliselt suht sama välja mis bensiiniga sõites, ma arvan ka ,et pigem oleks mõttekas mõni e60 2,0d osta :)
Normaalne gaasiseade maksab ka juba 18 tuhhi ringis ,nii et kui see raha bensiini sööva e65 hinnale otsa liita peaks juba mõne diisel e65 saama.
MB w221 s63 AMG
Kasutaja avatar
Sten
Huviline
Postitusi: 996
Liitunud: 02.07.2007 16:55 24
Peamine sõiduk: Trafic
Asukoht: Linn
Kontakt:

Re: BMW E65 Gaasiseade

Postitus Postitas Sten »

Gaasiseade on jummalst OK asi :D
Gaasi kulub max 1 L/100 km kohta rohkem ja töötab sama hästi kui bensuga .
Gaas sisaldab rohkem õlisid kui bensiin - määrib sama hästi või isegi paremini
Gaas põleb jäägitult st. CO = 0 keskkonna sõbralik.
Gaasi hind ei jõua kunagi bensiinile järele.

Kõige mõttekam lahendus oleks panna peale maagaasi ( survegaasi ) süsteem , selle tankla hind on veelgi odavam , kui vedelgaasil. Eriti üüber on selle juures see , kui hangid endale kompressori (muidugi suht kallis ) ja koju tuleb maagaasi trass sisse - sellisel juhul saad (1m3 = 1L ) tankida oma autot ise kodus linna trassist ja linnatrassi hinnaga (äkki mingi 4-5 kr m3 ) .

vahet ei ole millise süsteemi kasuks otsustad, pead olema kindel, et sa saad sellle raha tagasi.
St kui sa võidad 1 km pealt 33 senti ja seadme maksumus on ca 27 K siis lihtne mat. annab tulemuseks ca 82 000 km et paljalt süsteemi raha tagasi teenida .... ja siis saab alles rääkida säästma hakkamisest :)

Sten @ on pidanud 2x autot gaasiga :cool:
kurikala
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 22.07.2009 15:23 25

Re: BMW E65 Gaasiseade

Postitus Postitas kurikala »

kent1111 kirjutas:
iisak kirjutas:Ja arvad, et makstes gaasiseadme+paigaldus eest ca 25000.- on kokkuhoid märgatav hiljem???????
3.5l bensukal tuleks arvutuslik kulu km. kohta gaasiga 13x8,4 jagat.100 on 1,1 eeki. Bensiiniga sõites 12x16 100 on 1,9 eeki km. Seega säästaks iga km. pealt 0,8 eeki. Arvestades läbisõitu ca 8000 kuus peaks seade ennast ca 4 kuuga 0 teenima ja sealt edasi säästma. Edaspidiselt 6400(8000x0,8) eeki iga kuu kokku hoida pole just väike raha arvestades MASU
8000 km kuus? Taksot paned w?
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Re: BMW E65 Gaasiseade

Postitus Postitas Holari »

Mina toetan teema algatajat, kui tahad osta endale hea auto, mis on mugav, siis miks peab meeletut raha kulutama, et staatuse asi, kui on seitsmene, siis peab ka raha loopima? Natuke loll mõte ei ole? On ja väga. Majanduslikult mõtlev inimene tahab samuti väga hea autoga sõita, aga miks mitte seda soodsamalt teha? Kui välja arvutada läbisõit ja seadme hind ja see end ära tasub, siis miks mitte? Majanduslik mõtlemine hakkabki kulude kalkuleerimisest, mis tänapäeval on vägagi teretulnud nähtus ja aint "lollid" ei tee seda.
MIna teen seda ja uskuge või mitte, see tasub end ära ja ma ei siple vaesuses, et pole bensu raha. Soovitan teistelegi raha tuuldeloopijatele ja uskuge kuu lõpuks on teil veel vähemalt natukegi järgi....ja kellel jääb natuke järgi, sellel jääb palju rohkem, et see kuhugi kasulikko kohta suunata.....

Tervitades
Holari
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
kent1111
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03.10.2009 09:43 26

Re: BMW E65 Gaasiseade

Postitus Postitas kent1111 »

diislijoodik kirjutas:Gaasiseadme paigaldusel tehakse 1 suur viga- ei panda bensupumpa(sid) seisma, kui gaasilt töötab ja pumbad jäävad mõttetult kuluma. Kui lased paigaldada, nõua, et oleks pumpadele releed vahele topitud või nad muul kombel seisma sunnitud. Bensult gaasile ümberlülitustemeperatuur lase progeda ca 10-15C peale, mitte 30-40C peale nagu tavaliselt.

Kui vaidlus käib selle üle, kas gaasiseade autot rikub, siis isiklik kogemus kunagi VAZ2108-ga oli selline, et sõitis ta mul ca 250Mm gaasil ja mootor vedas ikka hästi (nii hästi, kui 1300 cm2 mootor suutis vedada), kuigi hirmu ja õuduste jutte oli ka sel ajal palju.

Arusaamatuks jäi mulle Iisaku väide, et gaasiseadmega auto järelturu väärtus on nigelam- pigem ikkagi parem seadme väärtuse tõttu. Autole on vaja vaid 1-e ostjat ja kui ostma juhtuksin näiteks mina ja leian, et on korralik ja pädevalt paigaldatud seade, siis ma küll nina ei kirtsutaks. Arvan, et selliselt mõtlejaid on veelgi.

Kes siin kiidab bemu uuemat diislit- see tee on mul läbikäidud ja rohkem sellist sitanikerdist ma isiklikult küll näha ei taha. Nii rahanõudvat ja kapriiisset mootrit pole ma veel kohanud.

Selle riskiga tasub arvestada, kui kütusehinnad jälle tõmblema hakkavad, võib tekkida hetk, kus gaasiga sõita ei tasu.

1 nüanss on asjal veel juures. Kui tahta olla seaduskuulekas, siis tuleb kütusemuudatus Maanteeameti büroos registreerida ja see tähendab ka ülevaatusel täiendavat kulu. Tavaliselt saab sellest mööda hiilida kui mitte liiga palju lobiseda. Kuid seadme paigaldajalt tuleks kogu dokumentatsioon korralikult kaasa nõuda ja alles hoida- mine tea, millised mõttekäigud vastavate ametite koridorides kunagi keerlema hakkavad.

Ahjaa, küünlad tuleks ka siis panna BKR6EIX . Mul on mõned komplektid veel müüa, huvi korral PS :).
Üks väheseid asjakohaseid kommentaare
Vasta