K:e32 730 V8 mida teha?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
jan.
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 08.04.2010 18:52 09

K:e32 730 V8 mida teha?

Postitus Postitas jan. »

ühel ilusal päeval sõites hakkas kostuma imelikku helinat käigukastist, täpselt nagu roolivõimendi pump ilma õlita. kuna alles ostsin ka selle siis ruttasin kiiresti õli kontrollima ning tuligi välja selline asi et 3 liitrit oli pealt puudu ning eks ta oli veidikese must ka.
kui sai puudu olev õlikogus sisse valatud, siis läks niipalju paremaks, et edaspidi käigud enam ei inisenud, kuid tagurpidikäik jäi ikkagi inisema ja kusagil 90 km/h pedaali õrnalt vajutades hakkab jubedalt vibrama(seda ka ennem ei olnud), aga kui põhja vajutada, siis seda ei teki.
kuna tollal hetkel ei olnud mul filtrit võimalik vahetada, siis jäi see tegemata.
uus filter ja õli uuesti soetatud, kuid ei tea kas on mõtet seda enam sinna kasti valada, kuna õlid ja filter maksavad kokku sama palju kui uus käigukast...
on kellelgi samasugust ininat/undamist kunagi ette tulnud?

ja muidugi see undamine oli ainult kohapeal olles, kui käigu sisse panid. kui natuksese olid hoogu juurde pannud siis kadus ära.
JunZuu1991
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 15.03.2009 11:38 20

Re: K:e32 730 V8 mida teha?

Postitus Postitas JunZuu1991 »

kui õli käimaris juba must oli, siis nuusuta kas on kärsahaisu ka selle juures, kui on siis kettad kulunud, ja odavam jah uus kast. vähemalt nii tehti mulle silberis mitsu kasti kohta selgeks.
Kasutaja avatar
fheisis
Huviline
Postitusi: 425
Liitunud: 28.12.2008 14:48 03
Peamine sõiduk: E30-E39-E65 kalla ja talla
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Re: K:e32 730 V8 mida teha?

Postitus Postitas fheisis »

JunZuu1991 kirjutas:kui õli käimaris juba must oli, siis nuusuta kas on kärsahaisu ka selle juures, kui on siis kettad kulunud, ja odavam jah uus kast. vähemalt nii tehti mulle silberis mitsu kasti kohta selgeks.
Nuusutada ei ole midagi.Kui kasti õli must siis ilmselgelt on kettad kulunud ja põlenud.Pidurilindid siduripakkidel peened ja kogumoos pilt on selge.kasti rem voi kasti vahetus!
Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab!
kloox
Huviline
Postitusi: 1205
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: K:e32 730 V8 mida teha?

Postitus Postitas kloox »

Ma arvan,et see inin ikka sellest tekib,et filter umbes,oleks tulnud kohe koos filtriga vahetada,siis oleks vbla abi olnud,aga nüüd jah remont aitab.Aga uuri enne remondi kohta ka,kuna sidurikettad seal sees olid suht odavad ja ,kui kõik käigud ilusti toimivad,siis on remontida mõttekam,kui teist samasugust kasti ostma hakata.
530d
jan.
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 08.04.2010 18:52 09

Re: K:e32 730 V8 mida teha?

Postitus Postitas jan. »

see juhtus kohe peale ostmist juu :)
peale seda vahetasin muidugi õli ja filtri ära. aga nohh inin jäi ikkagi alles ja neljas käik ei tahtnud ka vahepeal sisse minna. muide uue õliga on asi paremaks läinud, ainult tagumine käik õrnalt iniseb veel.
igatahes uue kasti ostsin ka ära, niiet kui tuhin peale tuleb siis vahetan ära.
Kasutaja avatar
enrico-
Huviline
Postitusi: 2484
Liitunud: 28.01.2010 23:46 08
Asukoht: Tallinn Telefon: 58150468 enrico.tamm@gmail.com
Kontakt:

Re: K:e32 730 V8 mida teha?

Postitus Postitas enrico- »

Kui ma 530ia käigukasti vahetasin, siis lugesin välismaa foorumitest, et odavad filtrid võivad tekitada seda heli, ning soovitati kasutada ainult Filtram-i filtreid.
Telefon: 58150468
E-mail: enrico.tamm@gmail.com
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: K:e32 730 V8 mida teha?

Postitus Postitas fiziks »

odavatel filtritel on korpuse sisemine struktuur selline, et kui "kõvemaks imemiseks" läheb siis tõmbab plastikust filtril seinad kokku. samas on uuritud välja, et ainult filtrani filter pole ka see, millel need sisemised toetusribid olemas on!
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1392341

tegelikult see jutt käib nagu rohkem 5hp30 kasti ja selle filtri kohta, aga eks suure tõenäosusega on hp18 kasti filtritega täpselt sama teema.

mul oleks kah paar küsimust selle poolvigase kasti kohta kui tohib :)
ütlesid, et neljas käik ei läinud mõnikord sisse...kas see oli siis kui piitsa andsid kõvasti. a'la kickdown ja täisgaasiga 1-2-3...ja neljandale lihtsalt kast enam ei vahetanud? või ei lülitanud tavalise kulgemise puhul ka 4ndale enam?
ütlesid ka, et 90km/h juures hakkab jubedalt vibrama, kas oled kindel, et vibrama hakkab justnimelt käigukast? mitte näiteks hoopis esisild (mis on tüüpviga vähemalt E34 masinatel)? millest järeldad, et käigukast on selle vibra allikas?
StenV70
Huviline
Postitusi: 1440
Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
Asukoht: Tallinn

Re: K:e32 730 V8 mida teha?

Postitus Postitas StenV70 »

Vibra ei pea käigukast põhjustama jah....Seal muidki tegureid,ostsid auto....Äkki mõni velg kõver,balans puudulik,rehv kõver,kardaan balansist väljas,pooltelg kõver(kahte viimast ei ole kuulnud rohkem kui sõbra mazdal)...Eks neid vibra põhjustajaid võib veel olla.
jan.
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 08.04.2010 18:52 09

Re: K:e32 730 V8 mida teha?

Postitus Postitas jan. »

fiziks kirjutas:odavatel filtritel on korpuse sisemine struktuur selline, et kui "kõvemaks imemiseks" läheb siis tõmbab plastikust filtril seinad kokku. samas on uuritud välja, et ainult filtrani filter pole ka see, millel need sisemised toetusribid olemas on!
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1392341

tegelikult see jutt käib nagu rohkem 5hp30 kasti ja selle filtri kohta, aga eks suure tõenäosusega on hp18 kasti filtritega täpselt sama teema.

mul oleks kah paar küsimust selle poolvigase kasti kohta kui tohib :)
ütlesid, et neljas käik ei läinud mõnikord sisse...kas see oli siis kui piitsa andsid kõvasti. a'la kickdown ja täisgaasiga 1-2-3...ja neljandale lihtsalt kast enam ei vahetanud? või ei lülitanud tavalise kulgemise puhul ka 4ndale enam?
ütlesid ka, et 90km/h juures hakkab jubedalt vibrama, kas oled kindel, et vibrama hakkab justnimelt käigukast? mitte näiteks hoopis esisild (mis on tüüpviga vähemalt E34 masinatel)? millest järeldad, et käigukast on selle vibra allikas?
kui kickdowniga lasta, 1-2-3... ning siis tuleb see getriebe variant(avariirešiim), st et see neljas käik sisse sellise variandiga ei lähe.
80km/h ja 90km/h vahemiku sees läheb see käik sisse ning kui pedaali natukese rohkem vajutada, siis hakkabki katkuma ning vibreerima(tahhoka järgi saab aru, et käik ei lähe sisse) pärast seda kui oled gaasiga meelitanud on kõik ok, kui käik sisse läheb. pärast seda kaob see vibra ja katkumine ning kannatab isegi kiiremini sõita, kui muidugi pedaali niipalju ei talla, et käigu allapoole vahetaks.
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: K:e32 730 V8 mida teha?

Postitus Postitas fiziks »

ok, see 1-2-3 ja kellad võiks minu oletuse kohaselt olla seotud kasti ja õli tempiga, eeldan et külmalt proovides lülitab sul alati kickdowniga ilusti 4nda peale ka edasi, aga kui juba masin soe siis tekib see probleem, et jääb 3ndale pidama...või ei ole nii?
mis tootja filtri ja millise õli täpselt sa muidu sinna kasti panid?
jan.
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 08.04.2010 18:52 09

Re: K:e32 730 V8 mida teha?

Postitus Postitas jan. »

külmast peast täpselt sama jama nagu soojalt.
esso lt 71141 filtri nime ei mäleta.
StenV70
Huviline
Postitusi: 1440
Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
Asukoht: Tallinn

Re: K:e32 730 V8 mida teha?

Postitus Postitas StenV70 »

no siis kast jah......Seal peaks mingid vardad olema(volvol olid vähemalt)...Ja kui kõver oli mõni siis ei tahtnud käike sisse lülitada kah. Suht keeruline asi see atm-i ehitus ma täpsemalt ei jaga.
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: K:e32 730 V8 mida teha?

Postitus Postitas fiziks »

jan, ok siis on natuke teistsugune teema vist kui see, millega mina olen kokku puutunud.

filtri kohta võib ka nii küsida, et kas ostsid esindusest ja umbes 600-700eeku eest või kuskilt mujalt ja umbes 200-300eekuga? :D

saan ma õigesti aru, et see vibra ja katkumine tulebki siis ainult sel juhul seal 80-90 vahel kui justnimelt selle 4nda astme peal on kast? teiste käikudega (2,3,5) ei ole mingit probleemi sama kiiruse peal?
jan.
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 08.04.2010 18:52 09

Re: K:e32 730 V8 mida teha?

Postitus Postitas jan. »

4nda käiguga jah ainult.
sellessuhtes, et see probleem ilmes suhteliselt kohe peale ostu ning peale filtri ja õli vahetust kadus inin ainult väiksemaks, katkumine 4 käiguga jäi.

eile õhtul tegin just ühe väikse tiiru ning väga hästi oli aru saada, et külma mootoriga tagumine käik ilgelt iniseb ning ei libista läbi(st et vedu koguaeg järgi), soojast peast libistab ilusti läbi ja inin ka väiksem.

filter maksis täpselt 400.-
Vasta