1. leht 2-st

Mured e32,730i,138kw-ga

Postitatud: 25.01.2011 12:53 51
Postitas cheater
Mootor siis puperdab ja puperdab. Auto sai alles muretsetud ning istun ja otsin mis võiks viga olla ning enne uute asjade vahetamist ja ostmist mõtlesin,et kontrolliks juhtmete järjekorda. Otsisin ja otsisin foorumist nende järjekorda aga ei leidnud.Kas keegi oskab aidata siis mis järjekord on juhtmetel autol 730 138kw 1988a. mootoriks siis loomulikult R6

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 25.01.2011 13:43 01
Postitas cheater
cheater kirjutas:Mootor siis puperdab ja puperdab. Auto sai alles muretsetud ning istun ja otsin mis võiks viga olla ning enne uute asjade vahetamist ja ostmist mõtlesin,et kontrolliks juhtmete järjekorda. Otsisin ja otsisin foorumist nende järjekorda aga ei leidnud.Kas keegi oskab aidata siis mis järjekord on juhtmetel autol 730 138kw 1988a. mootoriks siis loomulikult R6
Ja kui kohepeal lasen pöörded lakke ning vabastan pedaali sis käib pabahh kuskil .... nii,et arvatavasti on küünlajuhtmed ikkagi valesti!

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 25.01.2011 14:07 51
Postitas eero
Pakuks näiteks jagajakaant ja rootorit.

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 25.01.2011 14:24 10
Postitas cheater
eero kirjutas:Pakuks näiteks jagajakaant ja rootorit.
Kui nendes probleem siis kindlasti aga hetkel kahtlen juhtmete järjekorda. Kui need ilusti järjekorras siis on mõtet midagi vahetama hakata. aga tänud sellegipoolest!

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 25.01.2011 17:44 31
Postitas eero
Ära kahtle. Vaata kaane alla, mis toimub. Kui kontaktid põlend pole, siis kahtle edasi.

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 25.01.2011 18:31 26
Postitas cheater
eero kirjutas:Ära kahtle. Vaata kaane alla, mis toimub. Kui kontaktid põlend pole, siis kahtle edasi.
eks ma homme vaatan kui valge on. Aga panin tähele,et see küünlajuhe millel on andur küljes on mul siis 5-s silindris aga kas ta ei peaks olema 6-s?

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 25.01.2011 20:41 56
Postitas Martin740
nr 1 jah vaata jagaja kaane alla ja siis hakka alles juhtmeid vaatama, võid küünlad üle vaadata näiteks.
Kui alles hiljuti auto ostsid siis vaevalt eelmine omanikul need juhtmed vales järjekorras olid aga mine tea :)

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 26.01.2011 02:56 14
Postitas Peeter_S
Noor e32 omanik. Ma pole kritiseeriv, ega halba tahtev.
Sina küsid järjekorda.
Kõigepealt, silindrite järjekorda hakatakse lugema rihma/keti poolsest otsast.
Nagu eelkõneleja mainis, siis jahh, andur käib 1 silindri juhtme külge.
Numbrid on jagajakaanel ilusti olemas. Vaata number, ja kontrolli, kas läheb õige küünla otsa.

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 26.01.2011 07:38 02
Postitas cheater
Martin740 kirjutas:nr 1 jah vaata jagaja kaane alla ja siis hakka alles juhtmeid vaatama, võid küünlad üle vaadata näiteks.
Kui alles hiljuti auto ostsid siis vaevalt eelmine omanikul need juhtmed vales järjekorras olid aga mine tea :)
Ootan juba päikese tõusu :D

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 26.01.2011 11:56 57
Postitas Guntsik87
enda omal oli täpselt sama jama sama mootoriga,arvasin et vbl keerulisem elektrikamm,aga nagu vana sigullimees ise siis võtsin jagajakaane maha,ja opppaa kõik kontaktid rohelised ja niiskus sees.tagus ka eest ja tagant ja plöttas nagu pütid tagant ära,kuigi külmast peast käis täitsa enam vähem.puhastamine aitas mul,aga ajutiselt,peab ikka uue ostma(1000 eek) ehk on abi,kui ei siis sain oma mure ka südamelt räägitud :D

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 26.01.2011 13:26 25
Postitas jõmmu4
Tõõ järjekord peaks olema nii.153624.Parandage,kui metsa panin oma jutuga.

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 26.01.2011 13:49 57
Postitas cheater
jõmmu4 kirjutas:Tõõ järjekord peaks olema nii.153624.Parandage,kui metsa panin oma jutuga.
Ma leidsin hoopis sellise tööjärjekorra http://www.meeknet.co.uk/E32/M30_Distributor_Leads.htm kumb siis õige,kumb vale :)

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 26.01.2011 13:52 14
Postitas eero
Seal on ju sama järjekord kirjas, mis eelmises postis öeldi. Vaata numbreid jagaja kaanel.
Aga ära sa jumala eest jagaja sisse vaata, sest viga ei pruugi seal olla :!:
cheater kirjutas:
Martin740 kirjutas:nr 1 jah vaata jagaja kaane alla ja siis hakka alles juhtmeid vaatama, võid küünlad üle vaadata näiteks.
Kui alles hiljuti auto ostsid siis vaevalt eelmine omanikul need juhtmed vales järjekorras olid aga mine tea :)
Ootan juba päikese tõusu :D
Päike hakkab varsti looja minema, mis on edusammud?

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 26.01.2011 14:07 55
Postitas jõmmu4
Ja vene ajal,kui arvuteid ei olnud sai need asjad nii meelde jäetud!!! Väike näide.
Viisteist viina, kolm kuutekümmend kahte, nelja peale.
1 5 3 6 2 4

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 26.01.2011 14:12 17
Postitas cheater
eero kirjutas:Seal on ju sama järjekord kirjas, mis eelmises postis öeldi. Vaata numbreid jagaja kaanel.
Aga ära sa jumala eest jagaja sisse vaata, sest viga ei pruugi seal olla :!:
cheater kirjutas:
Martin740 kirjutas:nr 1 jah vaata jagaja kaane alla ja siis hakka alles juhtmeid vaatama, võid küünlad üle vaadata näiteks.
Kui alles hiljuti auto ostsid siis vaevalt eelmine omanikul need juhtmed vales järjekorras olid aga mine tea :)
Ootan juba päikese tõusu :D
Päike hakkab varsti looja minema, mis on edusammud?
Edusammud sellised ,et just keerasin maha ja mõtlen,et kuidas aru saada mis on põlenud... mõtlesin,et teen pildid ja panen üles siis parem hinnata!

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 26.01.2011 14:15 26
Postitas cheater
Kahjuks pildid ei tule hästi välja aga jagaja sees on 6 klemmikest millel on hall jooneke ning rootori otsas on 3mm umbes hall/must laik ning sutsu pruunikest musta plastiku peal... ST.et on vist põlenud jah?

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 26.01.2011 14:17 52
Postitas cheater
jõmmu4 kirjutas:Ja vene ajal,kui arvuteid ei olnud sai need asjad nii meelde jäetud!!! Väike näide.
Viisteist viina, kolm kuutekümmend kahte, nelja peale.
1 5 3 6 2 4
On jah sama järjekord ...

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 26.01.2011 16:14 40
Postitas cheater
cheater kirjutas:
jõmmu4 kirjutas:Ja vene ajal,kui arvuteid ei olnud sai need asjad nii meelde jäetud!!! Väike näide.
Viisteist viina, kolm kuutekümmend kahte, nelja peale.
1 5 3 6 2 4
On jah sama järjekord ...
ja kas ma saan õigesti aru,et jagajast ülevalt poolt siis hakkan lugema

1-2.2-4.3-6.4-süütepool.5-3.6-1.7-5. peaks siis nii juhtmed olema?

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 26.01.2011 18:20 19
Postitas teet82
cheater kirjutas:ja kas ma saan õigesti aru,et jagajast ülevalt poolt siis hakkan lugema
1-2.2-4.3-6.4-süütepool.5-3.6-1.7-5. peaks siis nii juhtmed olema?
Jah,oled õigesti aru saanud :D
Ära pane tähele keskmist pilti sellel lingil, ilma asjata tekitab segadust. Viimane pilt näitab, millisest august millisele silindrile juhe jookseb ja ongi kõik.

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 26.01.2011 18:24 00
Postitas cheater
teet82 kirjutas:
cheater kirjutas:ja kas ma saan õigesti aru,et jagajast ülevalt poolt siis hakkan lugema
1-2.2-4.3-6.4-süütepool.5-3.6-1.7-5. peaks siis nii juhtmed olema?
Jah,oled õigesti aru saanud :D
Ära pane tähele keskmist pilti sellel lingil, ilma asjata tekitab segadust. Viimane pilt näitab, millisest august millisele silindrile juhe jookseb ja ongi kõik.
Tänud.. just see keskmine pilt tekitaski segadusi ning see tööjärjekord jne. :D

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 26.01.2011 18:26 58
Postitas cheater
Guntsik87 kirjutas:enda omal oli täpselt sama jama sama mootoriga,arvasin et vbl keerulisem elektrikamm,aga nagu vana sigullimees ise siis võtsin jagajakaane maha,ja opppaa kõik kontaktid rohelised ja niiskus sees.tagus ka eest ja tagant ja plöttas nagu pütid tagant ära,kuigi külmast peast käis täitsa enam vähem.puhastamine aitas mul,aga ajutiselt,peab ikka uue ostma(1000 eek) ehk on abi,kui ei siis sain oma mure ka südamelt räägitud :D
mul sama jama vist ma kipun arvama... päris rohelised nad ei olnud aga mingid kahtlased triibud olid küll peal hallikad/rohekad mida maha kraapides tekkisid vaod kontaktidele.. ju siis ikkagi sama jama... ja ka siin põdramaal käisin vaatamas lähevad mõlemad asjad e. rootor ja kaas kokku 67 eurot! tuleb siis sama välja ...vahet pole kas osta eestist või mujalt :D

Re: e32,730i,138kw

Postitatud: 04.02.2011 19:06 27
Postitas cheater
Ja nüüd siis sai jälle üle tüki aja sõidetud ning vesi läks järsku keema... sai loomulikult ka sutsu "peenestatud" ja avastasin,et radika ees hunnik papitükke topitud ja kuna õues soe siis loodetavasti võis ka see teda keema ajada.. temperatuur langes ka siis kui keerasin soojustuse ja puhuri põhja.. Kui keegi oskab aidata ,et milles asi olla võib siis igasugune abi on teretulnud. Järgmiseks asjaks on ka see puterdamine. Külmalt töötab auto enam-vähem normaalselt (pole jõudnud veel jagajakaant ja rootorit vahetada,homme ostan ära ja vahetan) aga nii kui mootor soojaks läheb hakkab puterdama.. ei tea kas asi võib üldse jagajakaanes ja rootoris olla või oleks mõttekam mingi vajalikum asi ennem ära osta. Ei taha veel nagu diagnostikasse ka minna,kuna ei tea palju see siin Soomes maksta ka võib. Kui probleemid on kellelgi tuttavad või on need üle elanud siis andke teada mida vahetasite mida parandasite.

Re: Mured e32,730i,138kw-ga

Postitatud: 10.02.2011 20:18 40
Postitas laurie32
Jagajakaan ja rootor,oli täpselt sama mure ja peale vahetust ideaalne.

Re: Mured e32,730i,138kw-ga

Postitatud: 11.02.2011 14:13 14
Postitas cheater
laurie32 kirjutas:Jagajakaan ja rootor,oli täpselt sama mure ja peale vahetust ideaalne.
Tänud. eks ma alustan siis ikkagi sellest :D

Re: Mured e32,730i,138kw-ga

Postitatud: 16.02.2011 21:40 39
Postitas Digimok
vaata ka klapivahed üle enda oma sama motoga küll aga e34, aga see vahet ei oma, mootor sama ja jagu ma sellest puterdamisest nii sain. Külmalt peab vahe olema 0.3 mm. Selle tegemiseks vajad kruvikeerajat, lehtkaliibrit ja 10mm võtit ning paar tundi aega. Mootorit saad ringi ajada väntvõllist 36 padruniga kõik.

Re: Mured e32,730i,138kw-ga

Postitatud: 17.02.2011 20:46 22
Postitas cheater
Digimok kirjutas:vaata ka klapivahed üle enda oma sama motoga küll aga e34, aga see vahet ei oma, mootor sama ja jagu ma sellest puterdamisest nii sain. Külmalt peab vahe olema 0.3 mm. Selle tegemiseks vajad kruvikeerajat, lehtkaliibrit ja 10mm võtit ning paar tundi aega. Mootorit saad ringi ajada väntvõllist 36 padruniga kõik.
Üritan kindlasti millalgi need üle vaadata ja kas keegi oskab aidata mind sellega,et mille jaoks see pistik seal kindalaekas on? on isased otsad üpriski prisked ning on + ja - isegi märgitud.. keegi teab?

Re: Mured e32,730i,138kw-ga

Postitatud: 17.02.2011 22:16 23
Postitas iisak
Taskulamp käib sinna.

Re: Mured e32,730i,138kw-ga

Postitatud: 17.02.2011 22:34 18
Postitas cheater
iisak kirjutas:Taskulamp käib sinna.
Selge...tänud

Re: Mured e32,730i,138kw-ga

Postitatud: 12.03.2011 08:08 08
Postitas cheater
hommik...Lugesin kuskilt lambda anduri kohta ja mõtlesin,et kuidas ta töötab.... kas ta saab siis nö. signaali välja minevast õhust jne mis summuti kaudu läheb ja sellejärgi reguleerib kõike? Panin tähele,et eelmine omanik oli vb mootorit vahetanud või mina ei tea mis asju seal aretanud aga igatahes kollektoril on 3 polti puruks keeratud ning vahe on sees plokil ja kollektoril selline,et väikse sõrme ots mahub vahele... Nüüd kui mootori tööle panen siis enamus "õhku" läheb sealt kaudu välja ja see mis nüüd andurini jõuab on anduri arvates liiga vähe vms. ja annab kütust juurde ja juurde ja juurde ning seega ka minu mootori puterdamine ning suur kütusekulu?!?!
Vabandust kui sai imelik tekstike aga kirjutasin mida mõtlesin!

Kui keegi tark oskab aidata jne siis andke aga teada

Re: Mured e32,730i,138kw-ga

Postitatud: 20.03.2011 07:40 10
Postitas cheater
cheater kirjutas:hommik...Lugesin kuskilt lambda anduri kohta ja mõtlesin,et kuidas ta töötab.... kas ta saab siis nö. signaali välja minevast õhust jne mis summuti kaudu läheb ja sellejärgi reguleerib kõike? Panin tähele,et eelmine omanik oli vb mootorit vahetanud või mina ei tea mis asju seal aretanud aga igatahes kollektoril on 3 polti puruks keeratud ning vahe on sees plokil ja kollektoril selline,et väikse sõrme ots mahub vahele... Nüüd kui mootori tööle panen siis enamus "õhku" läheb sealt kaudu välja ja see mis nüüd andurini jõuab on anduri arvates liiga vähe vms. ja annab kütust juurde ja juurde ja juurde ning seega ka minu mootori puterdamine ning suur kütusekulu?!?!
Vabandust kui sai imelik tekstike aga kirjutasin mida mõtlesin!

Kui keegi tark oskab aidata jne siis andke aga teada
Keegi ei oska midagi öelda selle kohta?