E65 sinakas pahmakas taga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
cretzky
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2002 15:21 52
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas cretzky »

Hei,

Tänud väga hea arvamuse eest.
Olen ka nüüd veel täiendavalt ise palju uurinud, lugenud ja vaadanud , mis võiks selliseid jamasi põhjustada. Suuremad probleemid ongi maisnatel, mis rohkem liiguvad linnas ja lühemad otsad madalamad pöörded. Nimelt viga ongi selles, et BMW välbad jäävad sinna 20 000- 30 000 vahele. Meie oludes kehva kütusega see aga tähendaks et peaks vahetama õli 10 000-15 000 tagant ja seda juba poest välja sõites. Selge on ka see, et saksa bahni pealt sõitvate mootorite elu on palju parem ja need siia toodud aparaadid ilmselt sellepärast ka paremini säilinud.
Minu konkreetne isend sellekohapealt on veidi õnnetu. Eestist ostetud uuena ja ka kasutatud siinset küttet ja BMW hooldusvälpasi. Reaalselt esimese omaniku poolt kõik õieti tehtud aga vale arvestus on see BMW poolt. Eestis peaks UM uue auto ostjale teada andma , et õli peaks vahetama siiski hiljemalt iga 15 000 km tagant mitte, siis kui auto cpu seda näitab ja soovitab. Selge on see, et siin on BMW arvestanud Saksa teede ja kütusega aga mitte meie Post soviet ärimudeleid ja kanaleid kasutavate kütte müüjate ja vahemaadega.
Seega minul paistab olevat nüüd õnnelik aeg peadselt ukse ees. Saan ilmselt auto remondist kätte homme.
Tänasega sai läbi 5 nädalat ootamist, seega sarnase remondi planeerijad varuge juba omale kannatust ja rendiauto. Kokkuvõttes ma loodan ,et kõik oli seda vaeva ja ootamist väärt ning ees ootab pikk ja muretu kilomeetrite hulk, mis on täis naudingut ja sõidumõnu.
Eks annan kiire ülevaate veel peale seda kui auto kätte saan, millised on muutused ja kuidas töö ja kogu köögipoolega rahule jäin.
RaulTR
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 19.04.2011 18:19 20

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas RaulTR »

Tere

Sain oma auto mootoriõli laboranalüüsi kätte ja nende selgitus on selline :

The reported oil type is not complete. Oil-specific values like additives, viscosity or via FT-IR determined indicators cannot be evaluated in detail due to missing fresh oil reference. The iron level is increased. The value is slightly higher than expected. Aluminum slightly increased. Reason could be aluminum alloys in, for example, pistons, plain bearings or casings. Lead and copper are presumably increased through wear of plain bearings or bushings. The nitration level (NOx) is increased. Possible reason: High blowby content, mostly caused by bad combustion properties, deficient seals between pistons andcylinder walls, valve problems or even fuel problems. Often increased sludge is generated as a result of this problem. BN lower than in the fresh oil. AN increased. If the AN is almost the same or higher

Viskoossus 100 ja 40 juures ei ole oluliselt langenud ...2%, mis on hea märk, kuigi tekkinud kulumissaadused viitavad selgelt mitte püsivale määrdekelmele. Seega võib tõesti olla põhjus, et juba vähene mootoriõli saastumine ja madalatel pööretel töötamine (ei taga piisavas koguses mootoriõli etteannet hõõrdepaaridesse) on piisav määrdekelme purunemiseks ja intensiivseks kulumiseks.

Seega suuremate mootorite korral tundub olevat mõistlik otsus pikka vahetusvälpa kasutades - mitte tegeleda talvel mootori/salongi soojendamisega maja ees, väldi lühikesi otsi ja kõrvalisi tanklaid.
Kasutaja avatar
cretzky
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2002 15:21 52
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas cretzky »

Tere kõigile,

Nüüdseks, siis auto käes ja mõned sajad kilomeetrid sõitu seljataga.
Kokkuvõtteks võib öelda, et oli ootamist väärat. Gaasile reageermine parem, suitsupahvakas kadunud. Sumpsist tuleb pea , et lausa värsket õhku.
Üldiselt kellel plaan sama asja enda isendiga teha, siis Carmastersil olemas nüüd kogemus ja ma usun mina kui doonorina olen rahul. Edaspidised projektid on kindlasti murevabamad ja juba asi selge, mida ja kuidas teha.
Kasutaja avatar
ändi
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 03.11.2006 21:16 26
Peamine sõiduk: X3
Asukoht: Autodoonor
Kontakt:

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas ändi »

Mille muu pärast seal ikka muretseda oleks,kui et pappi jätkuks.
tel 529 0267
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas raimo_r »

Teab keegi kas klapisääretihendite osas on N62 puhul mingi tehniline uuendus ka tehtud või on kõik N62 (ja ka N62N) sama veaga?
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
cretzky
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2002 15:21 52
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas cretzky »

Niipalju kui ma uurisin siis alates 2004 lõpp 2005 toimus mootoris mingisugune pisikene muudatus, sest juppidel on erinevad koodid. MIlles aga see muudatus täpselt seisneb seda ei tea.
priidik
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 18.04.2003 18:23 51

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas priidik »

Ütleks ka sõna sekka seoses Valvetronicu teemal, mida pidin tänavu aasta veebruaris V8 4,8is X5-l kogema. Probleemid algasid külmkäivitustel ja eriti külmadel ilmadel, kui väljas oli -20'C ning edasi. Alguses oli tunda lihtsalt kerget värinat mootori töös ning aegajalt vilgutas mootorituld, ei midagi enamat. Ise pidasin mingi süütepooli vms teemaks. Kuna täpselt üks aasta enne seda oli ühe poole valvetronicu süsteem ära vahetatud, siis oligi tulemus käes - teine pool. Patrick aitas tõsta klappe ning siis sai enamvähem sõita, kuid eks see ole ikka rohkem viimse kohtupäeva edasi lükkamine. UM küsib selle töö eest ca 1500-1600€ ühe poole eest, et siis kui korraga teha x2.

Näiteks usas elades või ka mõne teise kõrgema prestiižiga riigi kodanikuna probleemi ilmnemisel tehakse remont ära esinduse/tehase poolt, juhul kui masin uuena sealt ostetud ja ainult esinduses hooldatud. Vähemasti hüvitatakse suuremas osas juppide maksumus. Küll ma käisin ka UM-i ust kraapimas nende bulletinidega ja sorava jutuga, aga see selleks.

Külmkäivitused, eriti krõbe pakane, lühikesed otsad, kõik see mõjutab. Webasto kusjuures aitab veidi, isegi siis aitas, kui probleem juba sügav oli. Minu masin oli tolleks hetkeks 109 000 km läbinud (!!!) ning esimene pool remonti tehti ära ca 100 000 km juures... arusaamatu.

Ja mis kõige enam häirib. Uurides, et kuidas tuleks toimetada edaspidi vältimaks sarnase probleemi tekkimist? Põhimõtteliselt polegi võimalik. Võib proovida kasutada eelsoojendust igal külmemal hommikul, võib proovida lühemaid hooldusvälpasid, aga noh, tühi-tähi kõik.
Kasutaja avatar
Yello
Huviline
Postitusi: 286
Liitunud: 10.12.2006 12:52 46

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas Yello »

huvitav, lugesin esimest korda sellist teemat selle auto (mootori kohta) eile ja peale seda läksin koju ja andsin kohapeal garaazhis gaasi ja ikka tuleb tagant puhast õhku Loe: ei mingit sinist). LS on 187 000 ja 2002 a ja ka 745.

Hooldusajaloost vaadates, tundub, et belgias on sellel autol õli vahetatud iga 15-16 t km tagant. Miks siinne UM siis 25-30t tagant vahetab? Äkki ei tasuks seda UM'i ka ikka jumalaks pidada, et kui kõik UM'is tehtud, siis PEAB olema OK :) - talupojaloogika ei kao kuhugi ka 21. sajandil ;) (loe õlivahetuse tihedus)

See õlivahetuse välba pikaks ajamine tundub kui kaubanduskettide piima hinna madalaks ajamise kampaaniana, et kui on piim hea hinnaga, siis on poes kõik hea ja soodne (õliga siis, et kui saab õli vahetada 30 t km tagant, siis on hea soodne ja elu mõnus)

filmitrikk
Kasutaja avatar
cretzky
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2002 15:21 52
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas cretzky »

Mõtlesin , et vahepeal jagan veel infot veidi autokohta, mis toimunud ja kuidas siiani remoga rahul.
Mootoriga peale seda enam probleemi pole. Olen 10 000 peale 1,3 l õli juurde pannud aga see on norma kulu. Moto poole pealt on kõik korras, kuid närvidele hakkas käima väike nõks käiguvahetusel. Seega sai vahetatud käimari õli 160 000 t pealt koos sinna juurde käiva kaane ja filtriga. Samuti sai vahetatud kardaani muhv, mida siiani polnud tehtud ja oli väga läbi seega soovitan selle koha igatahes ära teha. Hetkel käiguvahetus pehme nagu uuel autol ei tundnud teist äragi. Samuti vahetasin tagasilla õli ja pidurivedeliku.
Kui mul oli väikene pettumus alguses BMW autosse, et motod nii nõrgad , siis peale remo töötab kõik ideaalselt ja olen väga rahul.
Eks kui asjad korralikult vahetada on tegu hea masinaga.
Nüüd ainult viskab külmkäivitusel tugeva kütte lõhna üles mis nii 30 sekundi möödudes kaob. Samas vahel pole ka särtsu autol ja kütte kulu on 2 -3 l rohkem. Ilmselt tuleb diagnosti minna ja lamdasi vahetama hakata. On kellelgi äkki kommentaare antud teema kohta just külm käivitusel?
zaruljom
Huviline
Postitusi: 621
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas zaruljom »

külmast peast ongi "toores" peal.
RaulTR
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 19.04.2011 18:19 20

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas RaulTR »

Tegelikult muidugi eeldan, et E65 saaks pisut rohkem kui paar nädalat sõita, et mingi veateade ei tule. Heakene küll autod on ka pea 10 ja 6 aastat vanad aga enamus aeg siiski ka koos nendega vananenud siiki 745 on uus tulija. Kas see et mõlemad aknatõstukid samal päeval 1 tunniste vahedega suvel piix lähevad on normaalne? Või V vahel oleva jahtusvedelikutoru 10eur maksev tihend tuleb vahetada 700euriga? Või omades kahte E65, mõlemal teevad ventikad "kilgi" häält? Ilmselt on ikka vead osade detailide valmistamises ka ja ei saa BMW-d taevani kiita, kuid ei tea ka, milline teine mark on parem.
Kusagil 50-60 püsikiirusel sõittes nõkutamine - eriti haige on see et kui mootoriõli on min siis hakkab ta seda tegema... Uskumatu, kui naine mul seda ütles, saatsin ta algul kukele. Kuna aga 745 suitseb, seega õli kulub sai seda ka jälgitud. Ja see ongi nii.
Aga UM on tore hoolduskoht, loe nad ei remondi vaid vahetavad, ehk siis mootri rikete puhul peaks ilmeslt mootri ära vahetama, sest näitek Eestis mootori hoonimisega nad hakkama ei saa. Siit ka tegeliklt vastus kas õlirõngaid on mõtet vahetada Eestis? Tegelikul võibolla vana tööriistavabrik isegi suudaks.
Jan320
Huviline
Postitusi: 1069
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas Jan320 »

RaulTR kirjutas:Tegelikult muidugi eeldan, et E65 saaks pisut rohkem kui paar nädalat sõita, et mingi veateade ei tule. Heakene küll autod on ka pea 10 ja 6 aastat vanad aga enamus aeg siiski ka koos nendega vananenud siiki 745 on uus tulija. Kas see et mõlemad aknatõstukid samal päeval 1 tunniste vahedega suvel **** lähevad on normaalne? Või V vahel oleva jahtusvedelikutoru 10eur maksev tihend tuleb vahetada 700euriga? Või omades kahte E65, mõlemal teevad ventikad "kilgi" häält? Ilmselt on ikka vead osade detailide valmistamises ka ja ei saa BMW-d taevani kiita, kuid ei tea ka, milline teine mark on parem.
Kusagil 50-60 püsikiirusel sõittes nõkutamine - eriti haige on see et kui mootoriõli on min siis hakkab ta seda tegema... Uskumatu, kui naine mul seda ütles, saatsin ta algul kukele. Kuna aga 745 suitseb, seega õli kulub sai seda ka jälgitud. Ja see ongi nii.
Aga UM on tore hoolduskoht, loe nad ei remondi vaid vahetavad, ehk siis mootri rikete puhul peaks ilmeslt mootri ära vahetama, sest näitek Eestis mootori hoonimisega nad hakkama ei saa. Siit ka tegeliklt vastus kas õlirõngaid on mõtet vahetada Eestis? Tegelikul võibolla vana tööriistavabrik isegi suudaks.
Oled nii kindel , et rõngad läbi, õli võib kaduda mingil teisel moel,palju see läbisõit siis ees on?
RaulTR
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 19.04.2011 18:19 20

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas RaulTR »

130000 aga tegelt läheb nagunii Bayer Motorsisse putitamisele
RaulTR
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 19.04.2011 18:19 20

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas RaulTR »

Olen 10 000 peale 1,3 l õli juurde pannud aga see on norma kulu.

Kirjutasid et 1.3 l võtab õli .... Seda on kindlasti palju olenemata sellest, et see on BMW normide piires. Või sõidad rallit, siis nn mõllavat sõidustiili?
Kasutaja avatar
cretzky
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2002 15:21 52
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas cretzky »

Õlirõngad ma ei usu, aga klapisääre tihendid võivad olla kõvad juba küll. Probleem on nimelt selles, et BMW tahab õlivahetust 30 000 km tagant just 745 ja minu arust meie tingimustes lõhikesed otsad madalad pöörded pole ka midagi imestada. Ma võtsin tugeva remo ette ja nüüd olen rahul. Õli kulu pea, et puudub kuni eelmise kuu lõpuni kus õlipump hakkas lekkima vaikselt. Nüüd tuleb ilmselt vahetus ära teha. Ennem seda valasin 10 000 km peale 200ml õli.
bjorn
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 11.09.2009 19:31 46

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas bjorn »

karmid lood teil.
oma neljasele diislike pole ma kordagi pidanud õli hooldusvälba vahepeal juurde valama.
üli vahetuses käin kuskil 20000 tagant ja alati on õlitase vardas enne vahetust maksimumipeal just nagu vahetult peale vahetust
E65 M67
rai310
Huviline
Postitusi: 397
Liitunud: 28.12.2008 14:38 57

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas rai310 »

mul ka nüüd selline lugu,et gaasi p6hja vajutades tuleb suurematsorti hallikas pahmakas tagant ja viskab moto tule p6lema ja hakkab puterdama.välja suretades ja uuesti käima pannes töötab jälle.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas raimo_r »

rai310 kirjutas:mul ka nüüd selline lugu,et gaasi p6hja vajutades tuleb suurematsorti hallikas pahmakas tagant ja viskab moto tule p6lema ja hakkab puterdama.välja suretades ja uuesti käima pannes töötab jälle.
Saksast toodud auto?
Palju läbisõitu on?
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
rai310
Huviline
Postitusi: 397
Liitunud: 28.12.2008 14:38 57

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas rai310 »

ei tea millal ta saksast toodud on.l2bis6it on tegelik 290000
Lauri_V
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 17.07.2003 12:48 28
Asukoht: Pärnu

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas Lauri_V »

priidik kirjutas:Ütleks ka sõna sekka seoses Valvetronicu teemal, mida pidin tänavu aasta veebruaris V8 4,8is X5-l kogema. Probleemid algasid külmkäivitustel ja eriti külmadel ilmadel, kui väljas oli -20'C ning edasi. Alguses oli tunda lihtsalt kerget värinat mootori töös ning aegajalt vilgutas mootorituld, ei midagi enamat. Ise pidasin mingi süütepooli vms teemaks.
Kurvastuseks pean mainima, et see jutt tuleb tuttav ette. Mootoriks küll 4.4 (235kW) ja väljas soojem, kui -20.
Päeva esimese käivituse juures (aeg ajalt) hakkab mootori tuli põlema ning tundub, et mingi silinder jätab vahele. Paari minuti jooksul mootori töö ühtlustub ning tuli kaob. Paar korda on tuli põlema ka jäänud (mingiks lühemaajaliseks perioodiks) kuigi mootor toimib kenasti. Kontrollin igaks juhuks küünlad ja süütepoolid üle, kui abi ei saa, siis arvatavalt läheb suuremaks tööks.
Küsimus kerkis kuna see jant hakkas pihta pärast hoolduse teostamist. Kas võib olla mingisugune seos või lihtsalt kokkusattumus?

Vabandust, et veidike OT (pole E65 ning sinakat pahmakat ka VEEL ei tule :lol: )
HNS
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 02.03.2006 22:32 20

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas HNS »

745, ls: 250t km, vahetatud äsja klapisääred ja teised ülemise otsa tihendid, sinakat pahmakat enam pole. Kogu ülejäänud osa oli seest ilus - nukad, nookurid, valvetronicu osa, ketid, tallad, vanosed jne.

PS! Vahetada tuli ka ühe poole väljalaske kollektori tihend ja purunenud tikkpoldi remondiks võeti mootor maha - lisatöö oli seega päevades mõõdetav :(
e65_N62B44_333hp
MarkoA
Klubiliige
Postitusi: 534
Liitunud: 06.05.2003 19:11 52
Peamine sõiduk: F01 740XD ,E90 320i
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas MarkoA »

bjorn kirjutas:karmid lood teil.
oma neljasele diislike pole ma kordagi pidanud õli hooldusvälba vahepeal juurde valama.
üli vahetuses käin kuskil 20000 tagant ja alati on õlitase vardas enne vahetust maksimumipeal just nagu vahetult peale vahetust

pean bjorni jutuga nõustuma,sama teema.Läbisõit nüüdseks 170100
Kasutaja avatar
kenwood1
Huviline
Postitusi: 3198
Liitunud: 18.04.2007 22:39 19
Asukoht: Keila / Helsinki

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas kenwood1 »

KIX69 kirjutas:cretzky. suureks soovituseks sulle, et sa kindlasti vahetaksid kõik keti suunajad. Alumised kuluvad ajapiku ära ning tekitavad klick-klick-klick kõla. Parem oleks sul võtta UM-st orig, kuna bmw uuendas neid üle eelmine aasta. tunduvalt suuremad ja paremast materjalist.

Kristian.
Oman masinat 740i 97a (ilma vanosteta mootor) ja kostab kh tühipöördel kerget sellist ebamäärast "klokk, klokk, klokk" heli kusagilt mootori altpoolt otsast, pööret lisada siis heli kaob, sõbra 740 teeb täpipealt samat trikki...peaks muretsema millegi prst? :roll:
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
RaulTR
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 19.04.2011 18:19 20

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas RaulTR »

Mootoriõli vahetuset nii palju. Võite ise järeldusi teha. Käin seda tegemas UM-s. Miks? Pole tähtis. Nemad on senini järgmiseks kohtumiseks pannud välba 32000 km. Otsustasin vahetada 16000 pealt. UM jättis välba uuendamata, et nagu nii 16000km ees ja kohtume uuest kui 0 km. Aga oh häda kuna värskel ōlil on omadused head kasutab mootor ilmselt arvestuseks ikkagi välpa 32000 ja rehkendab selle kaudu järgmist hooldust. Kuna nad ise ka vist ei tea täpselt, kuidas välba ennustamine käib on mul oma arvamus sellest. Igal nullimisel järgneb mootoriõli etaloni võtmine, molekulide vahelise sideme hindamise, maks km on 100% olgu selleks või 50000km. Töökäigus sidemed halvenevad mootoriōli muutub vanemaks ja selle järgi saadakse infot mitu % see on halvem etalonist, sedakaudu arvutatakse välba lõpuni kilomeetreid. Selle teooria tõestuseks ka minu kogemus algne välp 32000 mootoriõli vahetus 16000 järel nüüd sõidetud peale vahetust 13000 km ja arvuti näitab et mootoriõli vahetuseni on jäänud ikka 14000 km!!! Tuletan meelde oma varasematest vandenõuteooriatest - minu auto mootorõli laboranalüüsid sisaldasid teavet: kulumissaadusi liialt palju; halva mootrikütuse jäljed.
rai310
Huviline
Postitusi: 397
Liitunud: 28.12.2008 14:38 57

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas rai310 »

rai310 kirjutas:mul ka nüüd selline lugu,et gaasi p6hja vajutades tuleb suurematsorti hallikas pahmakas tagant ja viskab moto tule p6lema ja hakkab puterdama.välja suretades ja uuesti käima pannes töötab jälle.
lükkasin arvuti taha ja näitas,et kütusesegu on lahja ja näitas tõrget 1,2,3,6 silindris.Ehk siis mul on see toss lahjast kütusesegust.Külma mootoriga ei suitse,aga soojaks läheb,siis tossab.
handstaff
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 06.11.2011 19:41 09

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas handstaff »

Mul 735 samuti selline probleem,et tühikäigul pöörded natuke ujuvad. Varem viskas külmalt sõtma hakates mootori tuld põlema aga u nädal tagasi jäigi tuli põlema ja ei kustu enam ära. Varem näitas diagnmostikas ka tõrkeid erinevate silindrite töös.
Oskab keegi öelda mida teha?
KIX69
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 20.03.2010 15:15 11
Peamine sõiduk: BMW 745i E65
Asukoht: Viimsi

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas KIX69 »

Käi näiteks Truumu juures ja las teevad täis diagnosti ning prindivad sulle kõik vead välja.
Pärast viskad siia veakoodid või mulle pm saab äkki abiks olla.

Aga praegu tundub, et lõhnab karterituulutusklappide järele.

Kristian.
BMW S1000 RR, BMW Z3 E36, Chevrolet Tahoe K1500

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
nokkel
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 17.10.2004 20:12 41
Asukoht: Tartu

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas nokkel »

Kuhu pöörduda, peale UM-i, klapisääretihendite vahetamiseks Tartus? Auto 740i, 2005a. Viskab sinist tagant kui gaasi anda ja õli sööb 600km/l?
Viimati muutis nokkel, 05.01.2012 13:22 17, muudetud 2 korda kokku.
handstaff
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 06.11.2011 19:41 09

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas handstaff »

KIX69 kirjutas:Käi näiteks Truumu juures ja las teevad täis diagnosti ning prindivad sulle kõik vead välja.
Pärast viskad siia veakoodid või mulle pm saab äkki abiks olla.

Aga praegu tundub, et lõhnab karterituulutusklappide järele.

Kristian.
Kus see Truumu asub või kuidas temaga ühendust saada?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas raimo_r »

E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Vasta