E65 sinakas pahmakas taga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
cretzky
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2002 15:21 52
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas cretzky »

Tere,

Nimelt sai ostetud just paar päeva tagasi E65 kerega Eesti ajalooga UNitetist ostetud 745iL.
Tausta sai uuritud korralik hooldus jne jne seega masin peaks olema korras. Hetkel veel 5 päeva jäänud alles aega , et auto anda müüjale tagasi võlaõiguse seadusest lähtuvalt.

Siin küsimus tarkadele meestele.
Masin on läbi süitnud 147 000km
Panen maisna käima kõik tip top töötab ei mingit sinist. Kui gaasi kohapeal tallata viskab sinise kohe tagant välja. Kui juba hoog sees ja gaasi annan siis pole seda enam täheldaud. Eile sai ka tehtud soojema mootoriga veidi tugevamat kõrgemapöördega sõitu nii 30-40km, et masin ennast tühjaks köhiks. Peale seda vaikus majas mõni aeg ala20 min ja siis sama asi tagasi.
Krt auto on nii hea elektroonika töötab mootor nöögib. Kas on mingeid häid soovitusi ja võimalike kalkulatsioone mis võib maksma minna ja milles asi võib olla. Kas tasub hakata ise neid asju parandama või tagasi anda.
Ootan kiiret abi ja tagasisidet!!
Kasutaja avatar
ändi
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 03.11.2006 21:16 26
Peamine sõiduk: X3
Asukoht: Autodoonor
Kontakt:

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas ändi »

Pöördu oma muredega esindusse ja lase auto üle vaadata.Justkui oleks meelde jäänud,et sama mootoriga bemmidel on varemgi sama häda esinenud.Kui ta nii väikese läbisõiduga on,siis loogiliselt võttes peaks ta olema enamuse sellest ajast ka esinduses hoolduses ja remondis käinud ja tuttav seal.
tel 529 0267
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
bostonyx
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 30.09.2004 19:01 11

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas bostonyx »

kui teada saad , ootan huviga,mis põhjus on.
Kasutaja avatar
cretzky
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2002 15:21 52
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas cretzky »

Täna on mul kell 15 aeg , eks saab siis teada.
Leidsin ka neti avarustest põneva vastuse antud küsimusele. Kellel aega võib läbi lugeda.
http://answers.yahoo.com/question/index ... 747AAzKYyE

This is becoming very common on the early N63 engines (545 645 745) The issue is that the valve stem seals are failing. When the seals fail they start to actually pump oil down the valve stem. The only fix is replacing the valve stem seals. This is VERY labor intensive- it involves removing the engine out from the bottom of the car, removing the cylinder heads, getting the heads cleaned out as there is a small passage in each exhaust port for the secondary air system. When the valve seals begin to fail- the air passages in the exhaust ports fill with carbon and you will have secondary air flow faults. The valves should be removed and checked in their respective guide for wear using a dial indicator. USUALLY the guides and valves are within tolerance and you just replace the seals.
IF you choose to have the repair done you will be looking at APPROXIMATELY 45 hours of labor at the shops labor rate PLUS parts. At this point since the heads are off and the engine is out of the car I would HIGHLY recommend replacing the water tube in the block. They tend to start leaking about the same times as the valve guide seals begin to fail (seems to start happening around 120,000 miles)- and again- replacement of the water tube requires removal of the cylinder heads to be done properly.

Your options are- fix it, sell it, or get an extended warranty and hope it lasts another six months- then hope they will cover the repair.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4349
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas PeeterA »

Seal tekstis on väike viga, N62 peaks õige tähistus sellele mootorile olema. N63 on 4.4 V8 bi-turbo mootor.
Kui summutist sinist viskab, siis tuleks sõitmine ja mootori peeneks laskmine koheselt lõpetada. Katalüsaatorid rikub sellise õlipõletamisega ära.
tel. 51 949 859
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas Raivo »

Vt loe Alfonze auto teemat. Seal on ka lahatud sellise mootri probleeme. Imo oli ka tema autol sama mure. Aga midagi hullu minu mäletamist mööda see ei olnud.
530d
RaulTR
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 19.04.2011 18:19 20

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas RaulTR »

Mul on ka midagi taolist 2006 745iL 130000km sõitnud. Naine tavaliselt sõidab sellega ja nüüd esmaspäeval avastasin, et linnas sõittes viskab foori allt, kohalt minnes suitsu. käivitades mitte või vaatasin kehvasti. UM arvas et peaks alustame enne 3800EUR töid karteri tuulutuse kontrolliga. samas on väike "nikutus" 60 sõites. Minul käib selle loo juurde veel õli kulu, kui jäi õlivahetuseni veebruaris 2000km siis lisas UM normini juurde kuna tuli veatade, nüüd on vist 1000 üle läinud ja õli on juba uuesti juurde vaja.
Kuna UM ise müüs ja väidetavalt kontrollis ka minu autot et spido ei ole keritud siis 120 000km juures kus ise 15000km juurde sõitnud eipea ma reaalseksUM juttu et tühikäigul maja ees talvel soojendamine ja lühiksed otsad 10km sõitu laastaks seda mootorit nii meeletult. 10km sõitude vahele nädalas lisandunud ka 400km.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas patrik »

karterituulutusklappide membraanide visuaalseks kontrolliks läheb 15 minutit. teha saab seda ise, netist leiab info. mina tavaliselt kontrollin seda probleemi sisselaskeklappide avamisega üle diagnostika. kui suits kaob ära siis suure tõenäosusega on ikkagi klapisääred. samuti saab probleemi lahendust edasi lükata sisselaskeklappide avamisvahe suurendamisega, sest olgem ausad, näidake mulle e65 omanikku kes oleks maksevõimeline antud remonti tegema. sama kehtib ka valvetronicu kulumise kohta ( mootori ebaühtlane töö, eriti külmast peast)
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
riivon
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 23.01.2009 12:35 39

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas riivon »

Kle patrik tule nüüd maapeale tagasi.Päris korras jutt sull ikka(näidake mulle e65 omanikku kes oleks maksevõimeline antud remonti tegema) hahaha...Paistab,et sa ei ole ikka oma suhtumist muutnud..Aga sinule võiks ütelda,et ma ei ole ühtegi remondimeest näinud kes nii palju vingub.alaaa appi siin on niiiii palju teha ja seee on niiiiiiiii raske.Minule piisas sellest jutust korra ja ma külastan esindust parema meelega edasi...Kohe näha kuidas sa mees oma klientidesse suhtud.
Mr.Black
Huviline
Postitusi: 380
Liitunud: 08.12.2007 14:02 39
Asukoht: Harjumaa

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas Mr.Black »

Jumal ärge hakake jälle tõmblema, selline jutt jäägu ikka privasse. Igaüks valib ise, kus autot remondib.
Kogenud fordimees võtab poodi vana jupi kaasa!
Mess with the best and u die like the rest...:)
quicksilver
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 03.05.2008 13:19 38
Peamine sõiduk: 540i/6

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas quicksilver »

riivon kirjutas:Kle patrik tule nüüd maapeale tagasi.Päris korras jutt sull ikka(näidake mulle e65 omanikku kes oleks maksevõimeline antud remonti tegema) hahaha...Paistab,et sa ei ole ikka oma suhtumist muutnud..Aga sinule võiks ütelda,et ma ei ole ühtegi remondimeest näinud kes nii palju vingub.alaaa appi siin on niiiii palju teha ja seee on niiiiiiiii raske.Minule piisas sellest jutust korra ja ma külastan esindust parema meelega edasi...Kohe näha kuidas sa mees oma klientidesse suhtud.
Kahjuks ongi nii, et enamus inimesi jõuab osta omale luksus auto, kuid hooldada/remontida seda ei jõuta ning rehvid lähevad alla viimased pastlad.
bjorn
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 11.09.2009 19:31 46

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas bjorn »

riivon -mul vist vedas, piisas ühest telefonikõnest, et kujundada oma arvamus, et raha viin b-autosse või um'i. Samas leian et olen siiani suutnud oma masinat korras hoida ja kui üks hetk enam ei suuda - eks ma siis olen ta sunnitud maha müüma ja toyoya avensise ostma.
E65 M67
Kasutaja avatar
cretzky
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2002 15:21 52
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas cretzky »

Hei kõigile!

Minu auto just hetkel remondis. Sai asi võetud tõsisemalt käsile ja siin kohal võin ainult kiidusõnad öelda Patrikule ja Carmastersile, kes väga operatiivselt ja kliendisõbralikud on olnud.
Kuna mulle väga masin meeldib lisade ja sisu poolest otsustasin olla see hull, kes selle tõsise remodni kadalipu läbi teeb.
Hetkel loodan auto peatselt kätte saada, siis saan jagada ka foorumlastele kogemusi.
Selge on see, et tegu on tõesti väga hea ja luksusliku autoga, tõsi on kahjuks ka see, et remontida teda on väga kulukas.
Olen läbi lugenud enamus artiklid, mis leiduvad konkreetsete BMW valvetronic mootorite kohta ja ikka ja jälle jõudnud arusaamisele, et taevani kiidetud mootorid BMW’l on tõesti uutel head, kuid kapriised ja alustavad lagunemist peale 140 tkm. Enamus probleemid mootoris hakkavad just sellise kilometraasi juures. Olgu see siis väiksema või suurema kubatuuriga mootor.
Mul võeti nüüd mootor maha ja lammutati pulkadeks. Ise sain vaadata ja veenduda, kus ja millisel detailil on kulumise jäljed ja millisel mitte.
Hea on see, et mootori alumine pool on korras ja kuna juba ta maha mul käis, siis jahutustorud ja kõik muu sellega kaasnev saab vahetatud. Sest see konkreetne toru hakkab samuti just sellise läbisõidu juures suuretõnäosusega lekkima (info neti vahendusel saadud/kogutud). Vahetada saab teda kahjuks ainult mootori eemaldamise teel. Netist leidsin ka artikleid, kus on metoodikaid, mis ei eelda mootori eemaldamist kuid selliseid vendasi, kes seda teevad on vähe ja töö ikkagi on väga mahukas. Mul masin läbisõitnud 147tk ja alumine blokk käis mõõtmisel ja öeldi, et kõik on normi piires ja seal tegema midagi ei pea. Kergendus südames
Ülemine osa aga siis on juba päris palju kulunud.
Reaalselt selge oli see , et klapisääred olid konkreetsel mootoril ikka päris jamad just nimelt väljalaske klapid. Võiks öelda , et täitsa kõvad. Seega klapisääred läksid vahetusse. Lisaks kui käisid juba kaaned maha, siis lasin teha ka kaante lihvimise ja klappide sooveldamise.
Tegemist selle mootoriga on palju ja rahakotile kokkuvõttes läheb kogu lugu maksma sinna 4000 euri kanti. Kui teeks alumise poole ja vahetaks ka eksentrik võllid siis sinna 7K euri kanti!
Seega, kes plaanivad sellist masinat osta uurige ja vaadake kindlasti, millises korras on ka valvetronic. Mis kogu selle operastsiooniga selgeks sai oli see, et need uued valvetronic mootorid on suht nõrgad. Nimelt kipuvad eksentrik võllid kuluma sellise aja peale ja ka nendega tihedalt seotud nookurid ja vahenookurid. Kui seda ei romondi, siis tulemuseks võibolla see , et üks püttidest lihtsalt hakkab lõpuks puterdama. Esimesed sümptomid on kui tühikäigul pöörded hakkavad tublisti kõikuma kuni mootori välja suremiseni. Ka minul oli näha, et ilma osalise tronicu remondita ei saa. Lasin ka seal nookurid ja asjad ära vahetada. Kulumine oli selgelt silmaga näha.
Panen siia ka mõningased hinnad juurde. Usun , et need hinnad jäävad samaks nii 3,5se 4,5 se kui ka teiste V8 valvetronic mootoritega.
Kurb tõsiasi on see, et need taevani kiidetud ja mitmeid auhindasi saanud mootorid on nii nõrgad. Ilmselt teisele ringile minevaid isendeid tasuks kindlasti lasta uurida ennem ostmist. Nagu ennem ma ka ütlesin olen ennast selle mootori eluga väga kurssi viinud ja selgelt võin väita, et probleemid hakkavad alates 140tkm läbimisel. Kui lükata juhtmed külge on koheselt näha, kuidas valvetronic töötab. Patrik aitas selle suhteliselt kiirelt tuvastada ilma, et mootor oli vaja maha võtta. Peale mootori mahavõtmist oli selge, et seal ka probleem on.
Ka minu aparaat on ostetud Eestist uuena ja kõik korrapärased hooldused ja asjad on tehtud UM’s. See näitab veelkord, et masina mootor on kapriisne.
Samuti kui plaanite sellist autot osta laske juhtmed külge panna. Vahel võib tunduda, et see auto mootor töötab hästi sinist pahkvakat pole ja kõik on imeline. Kui juhe taha panna saab uurida äkki on juba selle mootoriga elektrooniliselt veidi teid tüssatud. Nimelt avatakse klapid lõpuni lahti käima, mille tulemusena sinist pahvakat ei tule aga õli põletatakse siiski ära. Sellest kirjutas ka Patrik selles samas postituses eelnevalt.
Siinkohal veelkord ennem sellise masina ostmist veenduge, et teete korraliku kontrolli. Diagnostika ei pruugi midagi koheselt isegi välja näidata aga valvetronicu klapi tööst saab nii mõndagi välja lugeda.
Sama jama pidi olema ka 4 silindriste valvetronicutega ja mitte vähem.
Mina omaltpoolt ütleks, mis puudtab suhtumist Car mastersisse või Patrikusse, siis kõik hakkab pihta meist endist. Kui oleme ise mm’id ja sõidame sisse töökojale, siis ilmselt sõidetakse sisse ka teile endile. Mina siin kohal kiidan igati nii Valdekut kui Patrikut, kes on mind selle probleemiga igati aidanud. Nüüd peaks Carmastersil olema vägahea kogemus, sellise mootori remondiks Eestis. Oskavad soovitada ja ka orjenteeruva remondihinna anda.
Panen siia ka nüüd mõned asjad ja hinnad, mida lasin masinal teha koos hindadega:
Ülemine tihendisari
Alumine tihendisari
Süüteküünlahülss
Plokikaanepoldid
Kepsupolt
Karterituulutusklapp
Jahutusvedeliku vann
Jahutusvedeliku toru
Jahutusvedeliku toru
Jahutusvedeliku toru ? - ei tea hinda veel, tellitud
Plokikaane tihend (0,75) - tellida saab siis kui kaaned tehtud, kaani saab teha siis kui ülemine tih sari kohal.
Hoorattapolt
Pin hoorattale
Turbiini polt
Nookur
Vahenookur
Õlirõhu kontrollklapp
Nõellaager
Õlitoru
Castrol 5W30 + õlifilter Knecht
Jahutusvedelik OEM
Klapisääretihendi vahetus + plokikaane pindade puh lihv + klapitööd
Mootoriploki ja kolbide mõõtmine - ? ei tea maksumust kui saab teada kirjutan juurde
Abimaterjalid- veel täpselt ei tea
Eksentrikvõll - Mina otsustasin neid mitte vahetada

Peale remonti loodan saada pikemaid, mõnusamaid, muretumaid kilomeetreid.

PS. Püüan sellest teemast veel täpsemalt kirjutada uues juunikuu numbris ajakirjas „21“, kus siis spetsialistid annavad juurde ka oma soovitused,täpsustused, nõuanded ja sõnumid.
Viimati muutis cretzky, 09.05.2011 09:22 52, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4349
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas PeeterA »

Sellest võib järeldada, et N62 oma Valvetronic'uga on üks paras üle inseneeritud(overengineered) käkk.
tel. 51 949 859
bjorn
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 11.09.2009 19:31 46

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas bjorn »

Hull vana oled cretzky.
Mina oleksin Sinu asemel vist 6 kilo eest saksast tutika nelja poolese mootori ostnud. kui hakanud seda olemast olevat ehitama. Kui ehitada siis ikka tuuning tükkidega + vurr ja juurde :)
ning 245kw asemel kutsuks ühe võimsa sierra võrra hobudeseid juurde.
E65 M67
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas Svenp »

cretzky kirjutas: Castrol 5W30 + õlifilter Knecht
Mis õliga see mootor varem sõitnud on ja kui pikad vahetusvälbad on olnud? Kui palju mootoris musta šlammi oli?
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
cretzky
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2002 15:21 52
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas cretzky »

No see masin sõitnud kogu aeg UM poolt õige Castroliga ilmselt. Slammi oli seal silmaga ikka päris korralik hunnik. Autole tehtud kogu aeg regulaarset hooldust vastavalt auto kompuutri meelde tuletustele.
bjorn
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 11.09.2009 19:31 46

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas bjorn »

Veel mõned aastad tagasi valas UM bemmidesse vavoline ja selle sigdusega tegelesid nad päris pikalt.
E65 M67
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas Svenp »

Kui see "õige" õli oli 5W-30 ja šlammi paksult, siis tappis selle mootori pigem valesti projekteeritud hooldus mitte mootoriinseneride küündimatus. Kliendi seisukohalt muidugi lõpuks vahet ei ole.
Sõidurõõm
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6403
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas Rain. »

Svenp kirjutas:Kui see "õige" õli oli 5W-30 ja šlammi paksult, siis tappis selle mootori pigem valesti projekteeritud hooldus mitte mootoriinseneride küündimatus. Kliendi seisukohalt muidugi lõpuks vahet ei ole.
Aga mis oleks siis õige (või siis õigesti projekteeritud) hooldus sellistele Valvetronic mootoritele, sest praegu ei julgegi sellise mootori poole enam vaadata. Pigem võtan midagi muud kui järgmise auto ostmiseks läheb.
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas Svenp »

Vist kaldume juba teemast kõrvale ja siin ollakse väga dogmaatilised ses suhtes. Eelkõige lühem välp ja suveperioodil vähemalt kõrgema suvise viskoossusega õli (>=40). Ostes on hea õlikorgi alla vaadata, kui on :)
Sõidurõõm
mel1
Huviline
Postitusi: 371
Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
Kontakt:

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas mel1 »

Kaldun ka arvama,et midagi hooldusega nihu läinud,valvetronicul pole viga midagi,tean kellel juba 400 tuhat ees ja enam ning mootor nurrub kui kass :)
Kasutaja avatar
cretzky
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2002 15:21 52
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas cretzky »

Ega auto kui selline pole problemaatiline. Sõita ja lisade osast ning dünaamika on väga hea. Tundub, et selle mootori detailid iseenesest on väga nõrgad. Reaalselt kui uurite ka netist erinevaid foorumeid, siis on selge , et enamus Valvetronic mootoritel on probleemid ja seda just sarnase läbisõidu juures. Kindlasti võibolla siin juures erinevaid anomaaliaid hoolduse ja muu osas, kuid selge on see et see isend on saanud korrapärast hooldust ja kohe päris algusest peale UM. Kogu ajalugu on seal olemas ja ka kontrollitud. Kuidas klapisääred täitsa läbi ja ka valvetronicul sellised kulumisjäljed on ka suur küsimärk minu jaoks. Minu teadmist mööda, mille peale ma ka välja läksini oli osta suuremootoriga isend, sest nende vastupidavus ka suurem Siin juures tuleb välja, et see loogika ei pea paika.
Eelnevalt sõitnud suurte mootoritega audidega ja üldse audidega ja ühtegi mootori probleemi pole ma kunagi kohanud. BMW puhul oli see mulle väga suureks üllatuseks. Seega minu poolt ikka nõuanne ,et uuriga ja kontrollige eelnevalt mootor üle ja tema VT töö. Kui asjad korras, siis pole vast probleemi.
Eks muidugi teeb väga ettevaaltikuks, ilmselt kui nüüd uuesti peaks teise ringi BMW'd ostma, hakkan kindlasti tõsisemalt mõtlema ja emotsioonid jätan veidi tahaplaanile.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas raimo_r »

Eks igal margil on nõrku mootoreid aga kurb on see, et USAs oleks sellise remondi BMW ise kinni maksnud, kas siis advokaadi abiga või ilma.

Kas valvetronicu enda detailid ei ole ülemäära kulunud?
Viimati muutis raimo_r, 12.05.2011 09:25 02, muudetud 1 kord kokku.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas fiziks »

"oli osta suuremootoriga isend, sest nende vastupidavus ka suurem"

see loogika peab siiski paika, vaatamata sellele, kas mingi konkreetne mootor või halvemal juhul terve üks seeria mootoreid on viletsad ning failivad enneaegselt. parim näide ilmselt on pommikindlad suured M30'd, mis eeskujliku hooldusega ikka sõidavad ja sõidavad ja...
aga eks teatud väiksed tüüpvead ole igal mootoril, ja nagu öeldi siis nõrku mootoreid esineb ka igal margil.
RaulTR
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 19.04.2011 18:19 20

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas RaulTR »

Saatsin enda "suitseva" õli laborisse analüüsi, sõidetud natuke alla 30 000 välbaga. UM ütleb suitsemise kohta et 0,7l 1000km on piir kus tuleks remontööd tegema hakata.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4349
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas PeeterA »

See auto planeerib ise õlivahetuse intervalle, võttes selle kujunemisel arvesse erinevaid parameeterid.
Maksimaalne õlivahetuse intervall on 25K km-t.
Õigem oleks seda arvutit ignoreerida ja teha õlivahetusi tihedamalt.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4349
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas PeeterA »

Õige! E65 jt. puhul on see arvestus isegi veel peenemaks aetud:
BMW uses an "adaptive" strategy to compute estimated oil life based on how much fuel the vehicle has consumed (which BMW says is more accurate than tracking the number of miles driven and hours of engine ­operation). The CBS system also considers input from an oil quality sensor in the bottom of the oil pan. The oil quality sensor measures the electrical conductivity of the oil. As the additives in the oil wear out, the ­resistance of the fluid changes.
Pensionäri sõidustiili harrastades võib õlivahetusvälbad üle 20K km venitada. Kas see mootorile pikemas perspektiivis muidugi head teeb :roll:
tel. 51 949 859
KIX69
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 20.03.2010 15:15 11
Peamine sõiduk: BMW 745i E65
Asukoht: Viimsi

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas KIX69 »

cretzky. suureks soovituseks sulle, et sa kindlasti vahetaksid kõik keti suunajad. Alumised kuluvad ajapiku ära ning tekitavad klick-klick-klick kõla. Parem oleks sul võtta UM-st orig, kuna bmw uuendas neid üle eelmine aasta. tunduvalt suuremad ja paremast materjalist.

Kristian.
BMW S1000 RR, BMW Z3 E36, Chevrolet Tahoe K1500

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Kasutaja avatar
Allan_K
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 16.01.2004 16:51 31

Re: E65 sinakas pahmakas taga

Postitus Postitas Allan_K »

No nii, nüüd kus kõik on saanud oma tarkused välja öelda ja mina need ka läbi lugenud, peaks kah paar tarka sõna sekka heitma.
No esiteks ütlen,et ärge ostke arvuteid, kus ei ole klaviatuuril täpitähti - ikka väga nõme on lauseid paranda mitu korda.
Mul vanaisal oli sigull, mis oli alates 1975 - 2005 sõitnud läbi tsipa üle poole miljoni kilomeetri.
Tema iga-aastane mootorihooldus n'ägi ette sisepesu diisli/õli seguga ja seda tühikäigul töötaval mootoril.
Arvestage palun järgmisi faktoreid:
-sigulli õlid olid/on ikka täielikult sitad, aga tema ainult neid kasutas.
-materjalid, millest mootoridetale tehti, olid tunduvalt kehvemad kui need, mida BMW täna kasutab.
-koostekvaliteet(Anton blj´´d, prikrutit nado - idi na´´ui,pojedit i tak) on vist igaühele meist teada,kes sigulli kordagi näppinud.
-rpm, mida sigull tegi 90ga sõites - 3500rpm'i vist - on ikka parasjagu, mis tähendas ka paremat õlirõhku ja seega ka tugevamat õlikilet mehhaaniliste osade vahel ning siit tulenevalt ka väiksemat detailide kulumist.

Nüüd siis meie tänapäevasest BMW´st
Õli on ju ometi hea(kui mitte väga head), aga miks siis mootorid ei kesta, krt?
- 100km/H - pöörded on(oman 545i´d) 1800rpm´i - madalad, s´´t õlirõhk, suurem kulumine
- koostekvaliteet ja materjalid on ikka tunduvalt paremad kui sigullil, aga ikkagi mootor ei kesta - milles on siis viga?

Vastus peitub tihti ekspluatatsioonis ehk, kuidas ja kui tihti on siis meie masinaid hooldatud ja ekspluateeritud.
BMW on teinud oma hooldus välbad pikkadeks ja samuti ka ülekaned mdalateks, et säästa kütust ja omaniku raha)vähemalt nii kaua, kui masin on garantiiline).... ja loomulikult oma teeninduse töötunde, mis maksavad teadaolevalt liiga palju. Bisnis on ju ikkagi püstitadud autode müügile , mitte nende hooldamisele.


Kuidas mina hoidun sellest jamast. Sõidan vahest pikki otsi madalama käiguga ja teen vahest ka tuult kolbide alla(kiirendan korralikult), mis hoiab kõik õlikanalid puhtana, aga küttekulu suuremana - samas säästan mootoriremondi pealt. Vahetan õli tunduval tihedamini, kui BMW seda ette näeb ja ma ei vala seda hirmkallist longlaifi sinna, vaid Teboil Diamondi täissünti. Tänu Patrikule sain teada , et auto on läbinud palju rohkem, kui spido näitab (135tkm vs. 185 tkm.)ja siiani ei ole motoga küll mingeid probleeme olnud. Pole taga mingit sinist, kui pedaal põjani vjutada,ega plõgise /kolise kah kusagilt.
Kunagi pole piisavalt kilowatte ,on lihtsalt vähe kütust.
Vasta