1. leht 1-st

lukku

Postitatud: 05.01.2012 11:25 47
Postitas digiboks
lukku

Re: 750 e32 probleem

Postitatud: 05.01.2012 11:43 31
Postitas Trionic
On hüdrotõukuritega ja mittereguleeritavad klapid.M70 mootoril põhjustavad klapilaginat kulunud nukkvõllide nukad ja nookurite nuka poolsed tööpinnad.Aitab ainult nukkade-nookurite vahetus.Õnneks sobivad sinna ka mingite R6 mootorite klapiajami detailid.

Re: 750 e32 probleem

Postitatud: 05.01.2012 17:55 44
Postitas digiboks
Trionic kirjutas:On hüdrotõukuritega ja mittereguleeritavad klapid.M70 mootoril põhjustavad klapilaginat kulunud nukkvõllide nukad ja nookurite nuka poolsed tööpinnad.Aitab ainult nukkade-nookurite vahetus.Õnneks sobivad sinna ka mingite R6 mootorite klapiajami detailid.
kas ainult nookurid jms tekitavad klõbinat või võivad olla ketid ja ketitallad vms ka ? ja on see tüüpviga ,et kipuvad tiksuma veits ? ... Ja keegi võiks diagnosti osas ka aidata ja kas keegi oskab mingit nõu anda miks kiirendusel iga käigu lõpus tahab veits puterdada ? kas asi võib olla küündaldes ,küünlajuhtmetes jagajates ,rootorites vms ? ja mul õhulugeja lõdvikuid ka keegi teipinud ehk seal saab arvatavasti lisaõhku siis ,et see võib ka midagi säärast tekitada vms v mingid andurid ehk ,ja nt kui eelmisel autol milleks oli e34 525 i automaat kohapeal kaasi põhja lükkaisd siis nagu käis piirajas nii nagu iga teinegi auto aga see v12 ei taha kuidagi üldse minna redlaini korraks nagu läheb siis lööb tahhokas mingi 500 - 1000 pööret alla (kaas samal ajal põhjas) ja siis uuesti jms :roll:

Re: 750 e32 probleem

Postitatud: 05.01.2012 18:09 12
Postitas PriitK
Tere!
Kuna oman ise ka e32 750-i, siis omal aitas mootori töö parendamiseks, kõikvõimalikud pragulised voolikud lõdvikud vahetada,lisaks tegin omal jagajakaaned ka alt kuivaks, olid mõlemad veits niisked seestpoolt.
Juhtmed ka kontrolli üle, et üle ei peksa.Omal võtsin veel gaasiklapid ka lahti ja puhastasin ja määrisin need ka ilusti,tegin sinna ka uued tihendid ja asi oluliselt etem kui varem.