1. leht 1-st

e32 manuaal.k. vahetus automaadi vastu

Postitatud: 18.10.2012 19:06 34
Postitas koopaonu
kui keerukas võiks olla kogu ette võtmine. Käsi on väsinud käikude vahetamisest ja taga rehvid ka juba sileda. Mootoriks rida kuuene 3,0 . Kas on ka vaja vahetada tagadiffer et ülekande arvud ei läheks sassi

Re: e32 manuaal.k. vahetus automaadi vastu

Postitatud: 20.10.2012 14:57 33
Postitas JuhanTuha
On keerukas.

Re: e32 manuaal.k. vahetus automaadi vastu

Postitatud: 22.10.2012 18:05 16
Postitas Miskitrohelist
vaja... kasti,gardaan,differ, kasti aju, juhtmestik, käiguvalitsa süsteem,
Ja kas m30- autom kast mootoriga juba suhtles seda ma ei mäleta :mrgreen: nii et vb on ka mootorile teist aju vaja.

Re: e32 manuaal.k. vahetus automaadi vastu

Postitatud: 22.10.2012 21:26 52
Postitas JuhanTuha
Tõenäoliselt ei suhtle. Mina vahetasin e32 (4,0L V8) automaadi käsikasti vastu ja jäi tööle. Tegemist oli nii palju, et enam seda ette ei võtaks. Kardaani ehitamisega oli ka jube jant.

Re: e32 manuaal.k. vahetus automaadi vastu

Postitatud: 26.10.2012 23:48 43
Postitas koopaonu
isu oleks aga kui keeuline siis jätan katki. parem käredam mootor peale ja see korvab aut. kasti
:D

Re: e32 manuaal.k. vahetus automaadi vastu

Postitatud: 28.10.2012 09:35 23
Postitas JuhanTuha
Enne R6 olnule V8 või V12 paneks eeldaks veel suuremat tööd ja finantsikuli. Mul oli V8 3,0 mille vahetasin 4,0 vastu kuhu torkasin käsikasti. Kusjuures kütusekulu oli käsikastiga 4,0 iga väiksem kui enne automaadi 3,0-iga.
R3,5 on siga lollikindel mootor. Kui siis midagi panna, siis see 3,5.