1. leht 1-st

summuti ümberehitus

Postitatud: 29.04.2013 15:29 57
Postitas marek043
kas keegi on endal e38 tagumised summuti pütid maha lõiganud? Kas hääl läheb liiga valjuks? Minu puhul tegemist 3.0 mootoriga ja plaan häält natukene valjemaks saada. Või oskab keegi head nõu anda?

Re: summuti ümberehitus

Postitatud: 29.04.2013 21:22 07
Postitas gammy
Pütitega on see teema, et kütusekulu võib suuremaks minna ja lihtsam on võta näiteks üks aint maha kuna teine on klapika mis läheb lahti kui luti põhja lükkad , ja lihtsalt ühel otse toru panna , aga ma pole kinndel enndal proovisin toimis ja kütuse kulu ei mõjutanud aga hääl läks mega mõnusaks

Re: summuti ümberehitus

Postitatud: 30.04.2013 14:36 57
Postitas marek043
Tegu on v8 mootoriga, seal ei tohiks mingit klappi olla vast.

Re: summuti ümberehitus

Postitatud: 30.04.2013 19:03 00
Postitas marek043
Kas keegi pole siis midagi aretanud?

Re: summuti ümberehitus

Postitatud: 01.05.2013 00:39 45
Postitas gammy
Kui sa võtat pütid ära siis läheb päris käredaks see hääl aga lihtsam on mingi geto tuuning teha näiteks pütid seest tühjaks see mõjutab kindlasti , ongi rohkem proovimise asi kui plekki ple et korralikud pütid taha panna :cool:

Re: summuti ümberehitus

Postitatud: 01.05.2013 10:02 24
Postitas PeeterA
Primitiivse lõpupüttide maha lõikamise meetodiga midagi head küll ei saavuta peale jubeda hääle.

Keskmine resonaator tuleks asendada x-pipe torudega.
Pilt

Re: summuti ümberehitus

Postitatud: 01.05.2013 17:38 52
Postitas marek043
Peeter väga asjalik mõte!

Re: summuti ümberehitus

Postitatud: 01.05.2013 18:50 20
Postitas Trionic
Ka viimane variant pole parim. Olen siin mitmetes teemades enese 850 5,4`se toimivat varianti lahti kirjutanud.

Tagapütid asendasin "Eisenmann" omadega ( otsevool+ vill). Asendasin kat`d race omadega. Oli juba parem. Kaotasin eelpoolviidatud X torud. Hääl läks jubedaks ja vääne kadus madalatel pööretel. Panin X`i asemele väikesed Simons`i resod.

Kõik muutus kardinaalselt. 5000 rpm. juures seda 2 X R6 heli kuulda mõõdasõidul.... Seda peab ikka ise kuulma. Tavasõidul on auto pea-aegu võrreldav OEM set`ga. Häälekus tuleb, koos sondiga ca. 2500+ rpm.
juures.
Minu lahendus on hinnalt selge "overkill". Täes ulatuses roostevaba, üle 4000.- euri. "Eisenmann" sellest pool.
Aga põhimõtteliselt oleks sinu jaoks sarnane parim lahendus.

Re: summuti ümberehitus

Postitatud: 02.05.2013 18:57 56
Postitas marek043
Ei tahaks asjale nii suurt investeeringut küll teha. Aga kindlasti oli väärt ettevõtmine. Tõesti tahaks oma kõrvaga kuulata lausa.
Olen sealt youtubest kuulnud küll neid hääli kui tagu pütit ära võetud aga see pole see mis oma kõrvaga. Saaks oma kõrvaga kuulata oleks kohe pilt selge.
Aga siiski kas keegi oskab kosta midagi selle peale kui tagu pütid on maha lõigatud? Mis häält teeb? Kas liiga vali või inetu?