725d 97a. turbo kadunud

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
aimz23
Huviline
Postitusi: 2991
Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
Peamine sõiduk: E70
Telefon: 53736328
Asukoht: Viljandimaa

725d 97a. turbo kadunud

Postitus Postitas aimz23 »

Probleem tekkis siis täna,kui sai lastud vahetada eelsüüteküünlad.Nüüd enam ei lükka turbot järgi,milles võib viga olla.
BMW X5 E70
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Re: 725d 97a. turbo kadunud

Postitus Postitas Alari. »

Unustati mõni vaakum lahti või pandi valesti tagasi.
Kasutaja avatar
aimz23
Huviline
Postitusi: 2991
Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
Peamine sõiduk: E70
Telefon: 53736328
Asukoht: Viljandimaa

Re: 725d 97a. turbo kadunud

Postitus Postitas aimz23 »

freddy21 kirjutas:Unustati mõni vaakum lahti või pandi valesti tagasi.
Sisselaske külge mineval metall torul oli pime ees.et öhku läbi ei läheks.Kas see on norm,sai see ära võetud ja tihned korralik tehtud.Võibolla selles jama nüüd.
BMW X5 E70
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4370
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: 725d 97a. turbo kadunud

Postitus Postitas PeeterA »

Ilmselt pead silmas EGR-toru. Pane see pimedaks tagasi ja vaata, kas endine olukord taastub.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Re: 725d 97a. turbo kadunud

Postitus Postitas martin471 »

Sisselaskekollektori all peab olema toru ots, mille külge tuleb turborõhuanduri (MAP sensor) voolik. Andur asub ise kütusefiltri kõrval amordipüstaku küljes. Täiesti reaalne variant on see, et tegelased, kes eelsüüteküünlaid vahetasid, võtsid kõik torud sisselaskekollektori küljest lahti (peabki võtma), kuid pärast ei leidnud õiget toru, mis sinna lahtise otsa külge minema peab.

Aga miks kaob jõud ära, kui kui see voolik pole omal kohal? Asi on lihtne - aju näeb, et turbo rõhku ei teki ja vastavalt sellele antakse ka kütust peale ehk antakse liiga vähe. Efekt on sama nagu sõita vabalthingava diisliga.

Vaata see ümbrus hoolega üle, ehk leiad lahtise vooliku ja kui ei leia, siis vaata, kuhu jõuab voolik sisselaske rõhuanduri küljest.
Kasutaja avatar
aimz23
Huviline
Postitusi: 2991
Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
Peamine sõiduk: E70
Telefon: 53736328
Asukoht: Viljandimaa

Re: 725d 97a. turbo kadunud

Postitus Postitas aimz23 »

martin471 kirjutas:Sisselaskekollektori all peab olema toru ots, mille külge tuleb turborõhuanduri (MAP sensor) voolik. Andur asub ise kütusefiltri kõrval amordipüstaku küljes. Täiesti reaalne variant on see, et tegelased, kes eelsüüteküünlaid vahetasid, võtsid kõik torud sisselaskekollektori küljest lahti (peabki võtma), kuid pärast ei leidnud õiget toru, mis sinna lahtise otsa külge minema peab.

Aga miks kaob jõud ära, kui kui see voolik pole omal kohal? Asi on lihtne - aju näeb, et turbo rõhku ei teki ja vastavalt sellele antakse ka kütust peale ehk antakse liiga vähe. Efekt on sama nagu sõita vabalthingava diisliga.

Vaata see ümbrus hoolega üle, ehk leiad lahtise vooliku ja kui ei leia, siis vaata, kuhu jõuab voolik sisselaske rõhuanduri küljest.
Sain turbo tagasi panin pimeda tagasi toru ette.
BMW X5 E70
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Re: 725d 97a. turbo kadunud

Postitus Postitas martin471 »

aimz23 kirjutas: Sain turbo tagasi panin pimeda tagasi toru ette.
Järelikult ei ole EGR-i klapp töökorras ja õige tihendiga läheb turbo rõhk lihtsalt summutisse. Eks see pime tihend on seal parem ka, ise me ju oma väljaheiteid ei söö, miks peaks laskma seda siis oma auto mootoril teha...
Vasta