E38 Õlikorgi eemaldamine käiva mootori ajal

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
alecoq
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 14.10.2003 22:29 18

E38 Õlikorgi eemaldamine käiva mootori ajal

Postitus Postitas alecoq »

Kui eemaldada õlikork, mida peaks tegema mootor, kas tuurid lähevad alla või mitte?
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

ei tea kuidas on e38 aga minu e28-l korgi eemaldades sureb välja.(mitte kohe aga ca 3-4sikki pärast)
alecoq
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 14.10.2003 22:29 18

Postitus Postitas alecoq »

Mul ei tee midagi, pritsib õli välja. Või on see normaalne.
Kasutaja avatar
rom33
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 21.11.2004 12:40 00
Peamine sõiduk: BMW 520D E60
Asukoht: Espoo
Kontakt:

Postitus Postitas rom33 »

alecoq kirjutas:Mul ei tee midagi, pritsib õli välja. Või on see normaalne.
Mul pritsib ka õli välja. Minu arust on see normaale.
Aga tuurid küll ei alanenud.
Ergo750
Huviline
Postitusi: 1103
Liitunud: 04.09.2005 16:14 50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ergo750 »

Milleks seda korki vaja maas hoida,kui auto töötab :roll:
Las ta olla ikka nii nagu olema peab :lol:
Kasutaja avatar
M4rt
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 09.03.2004 16:13 21
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas M4rt »

Välja küll midagi pritsida ei tohi, tuurid peavad natuke langema ja kõik

Muidu õlikorki mahakeerates peaks mootori tihedust kontrollida saama,et palju seal õhku välja pressib
Kasutaja avatar
rom33
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 21.11.2004 12:40 00
Peamine sõiduk: BMW 520D E60
Asukoht: Espoo
Kontakt:

Postitus Postitas rom33 »

M4rt kirjutas:Välja küll midagi pritsida ei tohi, tuurid peavad natuke langema ja kõik

Muidu õlikorki mahakeerates peaks mootori tihedust kontrollida saama,et palju seal õhku välja pressib
Oled sa üldse e38-se korki maha võtnud :?:
Kui oled siis näed seal olevat mootori ketti mis töötab ja seda õli väheke välja loobib.Ma ei usu,et see kett kuiv peaks olema.
lynx
Huviline
Postitusi: 693
Liitunud: 16.02.2003 10:45 03
Asukoht: Lääne-virumaa

Postitus Postitas lynx »

see on loomulik, et pöörded langevad olikorgi eemaldades, sest läbi klapkambrikaane tuulutuse hakkab sisselaske kaudu lisa õhku saama, mis ei tule läbi õhukulumõõtja! See mootori tiheduse mõõtmine seda viisi on enesepetmine!
dmx
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 30.03.2004 14:45 46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dmx »

Minul ka ei alane ei tuure ega midagi.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

lynx kirjutas:see on loomulik, et pöörded langevad olikorgi eemaldades, sest läbi klapkambrikaane tuulutuse hakkab sisselaske kaudu lisa õhku saama, mis ei tule läbi õhukulumõõtja! See mootori tiheduse mõõtmine seda viisi on enesepetmine!
Uuematel mootoritel on karterituulutuse vahel membraanklapp, kui sa õlikorgi maha võtad ja karterist alarõhk kaob, läheb see klapp kinni ja kõik. V8-tel tahab see membraan ka katki minna, siis hakkab hoopis karterist õli sisselaskesse imema.
Aga jah, ka minu V8-l ei lange pöörded, kui kork maas.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
alecoq
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 14.10.2003 22:29 18

Postitus Postitas alecoq »

OK. teema lukku. :cool:
Vasta