1. leht 1-st

k :mootori sisepesu

Postitatud: 01.02.2006 19:31 42
Postitas pego113
tere kas 4,0 mootorile võib teha seda sisepesu või ei ja kui võib äkki oskate soovitada millist vahendit kasutada . :roll:

Postitatud: 01.02.2006 20:06 10
Postitas KappOtt
Parem,kui ei teeks.

Postitatud: 02.02.2006 11:26 36
Postitas Henrik88
Enda autol sai ostes tehtud(4,0) ja pole midagi juhtunud.
Kasutasin seda Erimelli mootori sisepesu vahendit.

Postitatud: 02.02.2006 11:32 10
Postitas priitv8
Henrik88 kirjutas:Enda autol sai ostes tehtud(4,0) ja pole midagi juhtunud.
Ega seda, et kolbidelt kattekiht maha läheb, kohe aru saagi. Aga käib see jutt nikasil ploki kohta. Alusili korral on ka kolvid teised.
Mina igal juhul ei peseks. Korralik õli peseb ka hästi.

Postitatud: 02.02.2006 13:49 53
Postitas Koleloom
Aga kas seda tasub kasutada Pilt

Kui pele seda läheb sisse sünteetiline õli

Postitatud: 02.02.2006 17:16 27
Postitas pego113
ma tahan ka selle pärast pesta et castrol täisünt panna :roll:

Postitatud: 02.02.2006 17:52 29
Postitas priitv8
pego113 kirjutas:ma tahan ka selle pärast pesta et castrol täisünt panna :roll:
Ma väldin neid mõlemaid, aga eks igaüks ise teab. Pesta pole vaja.

Postitatud: 02.02.2006 19:57 10
Postitas Henrik88
Kuna auto tuli saksast ´ja jumal teab mis tatt seal sees oli(Ja oli ka) , siis sai tehtud, sama asjaga millest pilt on.

to priitv8, selles on sul õigus et õli peab ise selle S.. hakkama saama.

Postitatud: 02.02.2006 20:47 06
Postitas pego113
mul oli kolme õli vahel valida BP ,valvoline ja castrol valisin neist castroli ja kuna etkel sees on addinol ,siis tahakski seda pesu teha .
aga mida see pesu siis mootori juures kahjustab, et seda ei soovitata teha :?:

Postitatud: 02.02.2006 21:52 48
Postitas KappOtt
Nagu PriitV8 juba eespool mõista andis,siis uuemadel mootoritel on mõningatel detailidel kulumise vähendamise eesmärgil mingid teflonitaolised kaitsekihid. Pesuained aga kipuvad neid lahustama. Lisaks on oht,et pesuaine tõesti mingi sodi sealt mootorist lahti lahustab,siis kipub see ummistama peenemad avad,kust õli(seega see pesuaine) läbi käib.Ning sageli on need saastakorjajad hüdrotõukurite õliavad.Nende taastöökorda seadmiseks(sageli see enam ei õnnestugi,ning tuleb asendada) tuleb aga juba suurem töö ette võtta.

Postitatud: 02.02.2006 23:28 18
Postitas priitv8
Nikasil ploki kolbidel pidi peale pesu see kaitsekiht lihtsalt pöidlaga lükates pealt maha tulema. Kas ta just teflon on, ma ei tea.

Postitatud: 03.02.2006 08:58 07
Postitas KappOtt
Nii nagu kirjutasin,ei ole see pind päris teflon,aga põhimõtteliselt mingi sarnasest materjalist, teflonitaoline.
Samas nagu näpuga(pöidlaga siis) sinna kolbide peale nagu seda kaitsekihti kraapima tavaolukorras nagu kah ei pääse :D

Postitatud: 03.02.2006 09:27 41
Postitas Tarmo
No kui öeldakse et ei soovita , siis miks ikka vaja ajada jonni , et ma ikka tahaks. Pane õli sisse ja tee paari kolme tuhande pärast lihtsalt uus õlivahetus kui kardad et nii rokane seest on.
See on ikka turvalisem kui mingi keemiaga jamada ja võibolla ka odavam lõppkokkuvõttes.

Postitatud: 03.02.2006 10:08 45
Postitas pego113
tänan nõuannete eest mootori pesu jääb nüüd ära tuleb lihtsalt õlivahetus . ;)

Postitatud: 03.02.2006 10:23 34
Postitas Cardo
Minuarust on suur vahe nendel 100ml pudelitel ja sellel 5l kankul, väike pudel on mingi ilgelt kange kontsentraat ja see suur kanku on peaaegu et tavaline õli. Ise olen mootoreid pesnud pea alati läbi ja neid 100ml-seid enam kasutanud ei ole kuna üks kord tegin nii, et panin selle 100ml aine mootorisse ja lasin 10 minutit töötada ja lasin õli välja, seejärel lisasin 5l läbipesuõli ja kui ma selle 15 minutipärast välja lasin oli see süsimust nagu vana õligi. Seega ma järeldasin, et 100ml-ne pesuaine võib mustust küll lahti võtta, aga ei too seda mootorist välja, 5l õli aga toob enamuse mustast õlist mootorist välja. Kui ei riski pesuvahendit kasutada, osta kõige odavamat poolsünt õli kui plaanid täis või poolsündipeale jääda, lase see mootorist läbi ja tead vähemalt et suurem osa hallist massist tuleb välja.
Võibolla Priit annab mulle peksa selle jutueest aga ma ei hakka vastu ka :D

Postitatud: 03.02.2006 11:49 02
Postitas priitv8
Cardo kirjutas:Võibolla Priit annab mulle peksa selle jutueest aga ma ei hakka vastu ka :D
M10, 20, 30 ja 50 võib pesta niipalju kui kulub. Jama on alumootoritega.

Postitatud: 03.02.2006 13:22 10
Postitas Cardo
Kui keegi teaks mida see Erimelli õli endast kujutab siis oleks ju selge, ma arvan, et puhta õliga läbipesu ei tohiks ju miskit hullu teha.

Postitatud: 03.02.2006 13:36 33
Postitas Svenp
Käib tuline tagajärgedega võitlemine :) Miks keegi põhjusega ei tegele? Mootor läheb musta šlammi täis kui on õlivahetusvälp liiga pikk, kehv õli, ebasobiv õli, rike või kulunud.

Kasutage sobivat kvaliteetõli ja tehke lühemad välbad. Mootor kestab ja on puhas ning jääb ära leiutamine olla või mitte olla. Pole suurt vahet kas kasutate mineraal- või sünteesõli. Kvaliteetne mineraal ei ole kaugeltki odav õli.

Postitatud: 03.02.2006 14:24 57
Postitas Henrik88
See erimeli asi peaks olema mineraalõli.

Postitatud: 03.02.2006 18:24 49
Postitas Toomas
Selle vana õli sisse valatava keemia suhtes küll ainult negatiivset kriitikat kuulnud. Leotab pahna lahti, pärast kanalid umbes ja seega võib põhjustada palju kurja.
See Erimelli pesuõli olen isegi kasutanud ja midagi negatiivset ei oska küll öelda. Tegemist ju lihtsalt õliga, kui ma ei eksi.

Postitatud: 04.02.2006 11:17 23
Postitas Jass
Kui mootoril kap. remonti ees ootamas pole siis pole mõtet pesta. Kui aga ikkagi tahad niisama meelerahuks loputada siis tee mitu õlivahetust järjest näitaks nii, et vahetad õli ära sõidad 200-300km siis jälle vahetus. muidu mitte mingil juhul ei ole mõtet seda pesu teha mootori töö ei parane pigem võib hullemaks minna ja kw kohe kindlasti mitte juurde ei tule.