730 E32 oeldruck motor

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
masekas
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 22.04.2004 21:12 56

730 E32 oeldruck motor

Postitus Postitas masekas »

Tervus!
Auto on seisnud paar kuud väljas ja nüüd eile käivitades õlituli jääb põlema ja kompuuter annab veateate oeldruck motor. Kui auto seisma jäi, sellist viga ei olnud. Kas külm tegi liiga? Kui jah, siis millele ta mõjuda võis? Õli on ilusti sees, kuigi törts must on teine. Õlipump andis otsad? Ausalt öeldes on kopp nii ees sellest autost juba. :cry:
Erik_G
Huviline
Postitusi: 434
Liitunud: 21.12.2002 15:57 00
Asukoht: Merivälja
Kontakt:

Postitus Postitas Erik_G »

proovi teha õlivahetus ja uus filter ...
E39 540 & E46 344t & e46 330ci
masekas
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 22.04.2004 21:12 56

Postitus Postitas masekas »

Selle sain nüüd korda. Lasin natuke käia ja soojaks minnes kustus ka õlituli. Nüüd aga uus küss.
Kuidas jahutussüsteemi õhutada?
allan23
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 11.02.2005 19:58 50

Postitus Postitas allan23 »

tremostaadi küljes oli vist üks nippel(kruvi) keerad lahti paned auto käima ja gaasitad niikaua kuni sealt aint tosooli ühtlaselt pritsima hakkab ja siis keerad kinni tagasi
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Auto (mootori) kohta võiks veidi rohkem fakte olla, saaks täpsemini öelda, aga V8-t ei õhutatagi (õigupoolest teeb ta seda ise).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
masekas
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 22.04.2004 21:12 56

Postitus Postitas masekas »

allan23 kirjutas:tremostaadi küljes oli vist üks nippel(kruvi) keerad lahti paned auto käima ja gaasitad niikaua kuni sealt aint tosooli ühtlaselt pritsima hakkab ja siis keerad kinni tagasi
Jajah, leidsin nipli üles, kuid sellel olid kandid maha keeratud. Proovisin torutangidega, kuid keerasin kogemata pooleks nipli. See selleks. Proovisin ilma õhutamata. Panin mootori käima, valasin tosooli peale seni kuni tase püsima jäi. Läks keema. Siis võtsin termostaadi vahelt ära. Ning õhutasin veepumba peal oleva poldi kaudu. Keerasin mutri lahti. Panin mootori käima. Ootasin kuni avast hakkas tosooli tulema, valasin paisupaaki tosooli juurde. Sulgesin poldi. Ikka läheb keema raibe.
Siit küsimus, kas see mõjutab midagi, et soojendusradika ringi pole taga? Soojendusradikas on katki ning ühendasin otse. Kust viga otsida? Ärge palun öelge, et plokk kuuma saanud. :oops: Radika ülemine lõdvik on kõva ja alumine ei lähe soojakski. Radikas samas ei tohiks umbes olla, sest kui panna ülemisse otsa veevoolik sisse, siis alumisest vuliseb vesi välja. Oskab keegi midagi soovitada?
Ahjaa, autoks siis 730, 87 aasta, E32 kere ja mootor M30 R6.
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Minu 3.0 r6 oli kunagi selline probleem et plokikaanes need veesärgi avad olid mingit jama täis ja sellepärast ka nöökis.
Samamoodi läks keema koguaeg.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
masekas
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 22.04.2004 21:12 56

Postitus Postitas masekas »

Tarmo kirjutas:Minu 3.0 r6 oli kunagi selline probleem et plokikaanes need veesärgi avad olid mingit jama täis ja sellepärast ka nöökis.
Samamoodi läks keema koguaeg.
Kuidas vea avastasid ja likvideerisid?

Eile sai siis põhjalikult üritatud õhutatada süsteemi ja ikka läks sunnik keema. Kusjuures koha peal käies oli seier ilusti keskel, kuid sõites läks keema. Ma ei tea küll, kas mul on salongi soojendusradikast süsteemist õieti välja jäetud. Soojendusradikas muidu katki ja ühendasin omast arust otse, aga on kahtlus, et sai valesti ühendatud. Teine asi, et kas ta üldse toimib, kui soojendusradikas on lahti ühendatud? Mingi ring jääb ju ära...
Igaks juhuks küsin, et palju teine plokikaan maksab? :(
masekas
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 22.04.2004 21:12 56

Postitus Postitas masekas »

Niisiis, üks tähtis küsimus veel!

Kas 7-mesel saab või ei saa soojendusradikat kätte ilma armatuuri maha kiskumata?

Ma olin eluõnnelik, kui sain armatuuri alt radika kätte, kuid tegu on hoopis kliima radikaga. :oops:

Kas soojendusmootorit saab ilma armatuuri eest ära võtmata lahti või ei saa? Endal momendil pole aega enam edasi vaadata. Homme jebin edasi ja oluliselt lihtsustaks mu tööd, kui teaks, kuidas asjad käivad. Armatuuri maha saamine on ka paras keberniit. Kruvid on esiklaasi all, ruumi pole üldse.
Vasta