1. leht 1-st

730 E32 oeldruck motor

Postitatud: 12.02.2006 09:06 56
Postitas masekas
Tervus!
Auto on seisnud paar kuud väljas ja nüüd eile käivitades õlituli jääb põlema ja kompuuter annab veateate oeldruck motor. Kui auto seisma jäi, sellist viga ei olnud. Kas külm tegi liiga? Kui jah, siis millele ta mõjuda võis? Õli on ilusti sees, kuigi törts must on teine. Õlipump andis otsad? Ausalt öeldes on kopp nii ees sellest autost juba. :cry:

Postitatud: 14.02.2006 22:08 18
Postitas Erik_G
proovi teha õlivahetus ja uus filter ...

Postitatud: 14.02.2006 22:47 12
Postitas masekas
Selle sain nüüd korda. Lasin natuke käia ja soojaks minnes kustus ka õlituli. Nüüd aga uus küss.
Kuidas jahutussüsteemi õhutada?

Postitatud: 14.02.2006 23:19 20
Postitas allan23
tremostaadi küljes oli vist üks nippel(kruvi) keerad lahti paned auto käima ja gaasitad niikaua kuni sealt aint tosooli ühtlaselt pritsima hakkab ja siis keerad kinni tagasi

Postitatud: 15.02.2006 00:03 41
Postitas priitv8
Auto (mootori) kohta võiks veidi rohkem fakte olla, saaks täpsemini öelda, aga V8-t ei õhutatagi (õigupoolest teeb ta seda ise).

Postitatud: 16.02.2006 13:37 30
Postitas masekas
allan23 kirjutas:tremostaadi küljes oli vist üks nippel(kruvi) keerad lahti paned auto käima ja gaasitad niikaua kuni sealt aint tosooli ühtlaselt pritsima hakkab ja siis keerad kinni tagasi
Jajah, leidsin nipli üles, kuid sellel olid kandid maha keeratud. Proovisin torutangidega, kuid keerasin kogemata pooleks nipli. See selleks. Proovisin ilma õhutamata. Panin mootori käima, valasin tosooli peale seni kuni tase püsima jäi. Läks keema. Siis võtsin termostaadi vahelt ära. Ning õhutasin veepumba peal oleva poldi kaudu. Keerasin mutri lahti. Panin mootori käima. Ootasin kuni avast hakkas tosooli tulema, valasin paisupaaki tosooli juurde. Sulgesin poldi. Ikka läheb keema raibe.
Siit küsimus, kas see mõjutab midagi, et soojendusradika ringi pole taga? Soojendusradikas on katki ning ühendasin otse. Kust viga otsida? Ärge palun öelge, et plokk kuuma saanud. :oops: Radika ülemine lõdvik on kõva ja alumine ei lähe soojakski. Radikas samas ei tohiks umbes olla, sest kui panna ülemisse otsa veevoolik sisse, siis alumisest vuliseb vesi välja. Oskab keegi midagi soovitada?
Ahjaa, autoks siis 730, 87 aasta, E32 kere ja mootor M30 R6.

Postitatud: 16.02.2006 14:40 53
Postitas Tarmo
Minu 3.0 r6 oli kunagi selline probleem et plokikaanes need veesärgi avad olid mingit jama täis ja sellepärast ka nöökis.
Samamoodi läks keema koguaeg.

Postitatud: 18.02.2006 09:21 41
Postitas masekas
Tarmo kirjutas:Minu 3.0 r6 oli kunagi selline probleem et plokikaanes need veesärgi avad olid mingit jama täis ja sellepärast ka nöökis.
Samamoodi läks keema koguaeg.
Kuidas vea avastasid ja likvideerisid?

Eile sai siis põhjalikult üritatud õhutatada süsteemi ja ikka läks sunnik keema. Kusjuures koha peal käies oli seier ilusti keskel, kuid sõites läks keema. Ma ei tea küll, kas mul on salongi soojendusradikast süsteemist õieti välja jäetud. Soojendusradikas muidu katki ja ühendasin omast arust otse, aga on kahtlus, et sai valesti ühendatud. Teine asi, et kas ta üldse toimib, kui soojendusradikas on lahti ühendatud? Mingi ring jääb ju ära...
Igaks juhuks küsin, et palju teine plokikaan maksab? :(

Postitatud: 18.02.2006 13:16 19
Postitas masekas
Niisiis, üks tähtis küsimus veel!

Kas 7-mesel saab või ei saa soojendusradikat kätte ilma armatuuri maha kiskumata?

Ma olin eluõnnelik, kui sain armatuuri alt radika kätte, kuid tegu on hoopis kliima radikaga. :oops:

Kas soojendusmootorit saab ilma armatuuri eest ära võtmata lahti või ei saa? Endal momendil pole aega enam edasi vaadata. Homme jebin edasi ja oluliselt lihtsustaks mu tööd, kui teaks, kuidas asjad käivad. Armatuuri maha saamine on ka paras keberniit. Kruvid on esiklaasi all, ruumi pole üldse.