1. leht 1-st

K: e38 tagaamordi vahetus.

Postitatud: 23.06.2014 16:36 12
Postitas RagnarM
Kuidas kõige kiirelt ja osavamalt tagaamordi vahetatud saab e38-l , mitte et ei läheks 5 tundi aega .
Kus see ülemine polt peidus on seal ? saab pagassist ligi v salongist ? :roll:

Re: K: e38 tagaamordi vahetus.

Postitatud: 23.06.2014 19:46 42
Postitas arnis
Salongist. Eemalda tagumine aknalaud.
Mismõttes "kus kohas on ülemine polt"? Sul on vaja 3 mutrit lahti keerata,
mitte üks mutter ega polt.
Kui sa keskmise mutri lahti keerad, siis a) tapad ära kellegi b) lõhud ära millegi.
Kui vedru tagasi paned, siis jälgi seda et sa selle õigesti tagasi paneksid.

Et aknalaud eemaldada, siis vaja istmepõhi ja siis istme seljad eemaldada (mitteelektrilised peatoed).

Re: K: e38 tagaamordi vahetus.

Postitatud: 24.06.2014 11:04 56
Postitas RagnarM
olgu , tänud, ülemiste poltide kohta teadsingi teada, sõnastasin valesti . et kus need peidus, et liigapalju ei lammuta. :roll:

Re: K: e38 tagaamordi vahetus.

Postitatud: 22.07.2014 21:49 56
Postitas HannesT
Näpunäiteid, kuidas el. tagaistmed välja käivad, et amordile juurde saada?

Re: K: e38 tagaamordi vahetus.

Postitatud: 23.07.2014 00:30 33
Postitas TarmoV12
HannesT kirjutas:Näpunäiteid, kuidas el. tagaistmed välja käivad, et amordile juurde saada?
* Lase elektrilised peatoed ülemisse asendisse, seejärel lükka jõuga üles, tulevad küljest. Ära tagaklaasi ära lõhu :P
* Eemalda istmepõhi - eest äärest tõmba üles ja seejärel ettepoole välja, ühenda lahti juhtmed.
* Istme seljatoed koosnevad viiest tükist - välimised padjad, vasak+parem el. liigutatavad osad ja keskmine käetugi, kõik on alt äärest kinnitatud mutrite/poltidega.
* Kui oled alumised mutrid eemaldanud, tulevad välimised padjad ja keskmine käetugi ülespoole tõstes välja, need saad lihtsalt eemaldada.
* Vasak+parem el. liigutatavad osad saad vabastada samuti üles tõstes, ent nendel on peatugede all plastmasskatted, mis käivad keskelt klõpsudega pooleks (väga tüütu lammutada, näppudes peab palju jõudu olema + piisavalt kannatlikkust, et mitte neid klõpse ära lõhkuda :P ), suru klõpsud lahti. Samuti on segavad faktorid turvavööd, aga kuna need annavad piisavalt rullist järgi, ei pea neid küljest lammutama ja saab istmed niipalju eemale tõsta, et asuda juba tagumist aknalauda eemaldama. NB! alt jäävad samuti ühendatuks vaakumvoolikud istmepatjade jaoks, ära neid rapsimisega ära lõhu!
* Aknalaua eemaldamine ei ole keeruline. Kui autol on DSP subwooferid, käib aknalaud ära kahes osas ning amortide vahetamiseks on vaja eemaldada esimene osa ja subwooferi komplekt. Vihje - kõlarite katted on ainult klõpsudega kinni, seal all on torxid, mis hoiavad katet (lisaks eesmistele tüüblitele).

Õnn kaasa :mrgreen:

Re: K: e38 tagaamordi vahetus.

Postitatud: 21.03.2015 21:48 19
Postitas HannesT
Proovisin ja kirjeldus oli õige, tänud. Ainult see, et enne aklalauda tuleb ära võtta ka piilarikatted ja nende 4 kruvi on kohtvalgusti taga.

Re: K: e38 tagaamordi vahetus.

Postitatud: 22.03.2015 11:38 07
Postitas prelude20
:mrgreen: ulme.