1. leht 1-st

K: e32 750 blokkdifri kohta?

Postitatud: 26.02.2006 14:23 36
Postitas fromme
Keegi oskab öelda kas e32 750-del on kõigil blokkdiffer?
Või on alates mingist aastast või oli lisana?

Postitatud: 27.02.2006 16:45 34
Postitas fromme
vaikus.... no kas kellelgi on e32 750 millel ei ole blokkdifer?

Postitatud: 27.02.2006 19:19 27
Postitas Charly
minu teada pole ilma LSD difrita ühtki e32 tehasest välja veerenud

Postitatud: 28.02.2006 17:22 54
Postitas fromme
okey... ma nüüd veits segaduses: keegi oskaks seletada vahet:

- Limited Slip Differential
- Locking Differential
- Torsen Differential

Niipalju kui ma aru saan, siis
-LSD lubab mingil määral rataste erinevaid pöörlemiskiirusi (e32 vist 25%)
-Locking Differential ei luba erinevusi
-Torsen aga võtab lihtsalt libisevalt rattalt võimsuse ära ja paneb enamuse
teisele rattale?


Sain õieti aru?

Tänud

Postitatud: 28.02.2006 18:02 54
Postitas priitv8
Torsen = Torque Sensing

Postitatud: 28.02.2006 18:11 55
Postitas priitv8
Charly kirjutas:minu teada pole ilma LSD difrita ühtki e32 tehasest välja veerenud
Ma küll nii julget väidet ei julgeks panna. Varuosakataloog näitab küll tavalist diffrit ja kindlasti ei läinud LSD alla ASC+T varustatud autodele.
Ja kui seda uskuda, siis pold LSD põhivarustuses isegi mitte 750-l:
http://www.7-forum.com/modelle/e32/auss ... p#Getriebe
Ning vaadates lisavarustuse nimekirja:
http://www.7-forum.com/modelle/e32/sond ... attung.php
saame teada, et SA209 - 25% Sperrdifferential maksis 990DM ja oli lisavarustuses kõigile mudelitele v.a. 750i (ilmselt ei kannata momenti).
Samuti välistas SA214 ASC+T tellimine SA209 tellimise võimaluse.

Postitatud: 01.03.2006 13:14 01
Postitas fromme
nüüd huvitaks selline moment, et kui autol on ASC+T ... kas siis oleks mõttekas,annaks see midagi juurde? Ja kas saaks üldse panna LSD diffrit

Postitatud: 07.03.2006 19:45 29
Postitas fromme
:arrow:

Postitatud: 07.03.2006 20:36 05
Postitas raimo_r
fromme kirjutas:nüüd huvitaks selline moment, et kui autol on ASC+T ... kas siis oleks mõttekas,annaks see midagi juurde? Ja kas saaks üldse panna LSD diffrit
kui selle välja lülitada saab, siis plokiga võib talvel küll märksa parem olla. samas, kust sa selle LSD sinna leiad, neid liigub ikka ääretult vähe. mingi 3,5se oma seda momenti väga kaua tõenäoliselt ei talu. juhuse tahtel mul just oli üks e34 m5 lsd aga selle müüsin juba ära.

Postitatud: 07.03.2006 20:48 29
Postitas Relk
fromme kirjutas: -Torsen aga võtab lihtsalt libisevalt rattalt võimsuse ära ja paneb enamuse teisele rattale?
Torsen peaks lihtsalt libisevat ratast pidurdama. Teine ratas ei saa sellest midagi.

Postitatud: 07.03.2006 21:03 40
Postitas Erik_G
lammutasin mingi aega tagasi just laiali yhe 750 e32 oli asc aga plokki polnud, samas enda omal on asc+t ja lsd jne...

Postitatud: 08.03.2006 12:39 06
Postitas raimo_r
Realoem e32 näitab LSD'd aga e38'le enam mitte.
Sobivat lsd osa peaks leidma nii E23 728i-745i, E32 735-750 ja E34 M5 mudelitelt. Eile tõstsin sellist, sigaraske on :lol:

Postitatud: 08.03.2006 13:34 28
Postitas priitv8
raimo_r kirjutas:Realoem e32 näitab LSD'd aga e38'le enam mitte.
Just, sealt alates enam neid ei toodetagi (v.a. spets viskolukk M-mudelitel), sest nüüd on olemas ASC+T ja DSC. E39-l tehti ka difrikorpus nii väike, et sinna (vähemalt originaalis) enam LSD panna ei saagi.

Postitatud: 08.03.2006 15:59 12
Postitas raimo_r
Jah, paar juhet ja andurit ning aju on oluliselt odavamad kui üks mehaaniline ja kuluv jurakas.
Aftermarket tootjatelt saab lsd plokke küll aga hinnad on soolased. Quaife omad BMW'dele Ŗ660 näiteks

Postitatud: 08.03.2006 18:37 59
Postitas fromme
raimo_r kirjutas:
fromme kirjutas:nüüd huvitaks selline moment, et kui autol on ASC+T ... kas siis oleks mõttekas,annaks see midagi juurde? Ja kas saaks üldse panna LSD diffrit
kui selle välja lülitada saab, siis plokiga võib talvel küll märksa parem olla. samas, kust sa selle LSD sinna leiad, neid liigub ikka ääretult vähe. mingi 3,5se oma seda momenti väga kaua tõenäoliselt ei talu. juhuse tahtel mul just oli üks e34 m5 lsd aga selle müüsin juba ära.
Mis hinnaga ära läks?Kui saladus ei ole? :?:

Postitatud: 08.03.2006 20:22 41
Postitas raimo_r
täiesti tavalise plokkdiffri hinnaga kuna mul oli kiirelt vaja raha tagasi saada.

Postitatud: 09.03.2006 09:03 08
Postitas fromme
njah see vastus mind eriti ei aidanud :lol:

Postitatud: 09.03.2006 11:31 41
Postitas raimo_r
no kõige odavamalt lähevad need umbes 1500ga, tavaliselt siiski 2000-2500.

Postitatud: 09.03.2006 12:48 18
Postitas bizarrini
Juss kirjutas:
fromme kirjutas: -Torsen aga võtab lihtsalt libisevalt rattalt võimsuse ära ja paneb enamuse teisele rattale?
Torsen peaks lihtsalt libisevat ratast pidurdama. Teine ratas ei saa sellest midagi.
BS! Esialgne kirjeldus oli üsna hea. Oluline täpsustus on, et torsen toimib kordistina, so kui moment ühel rattal/sillal on null (ratas õhus vms), siis on ta teisel rattal/sillal 0 x X ehk samamoodi null.

http://www.torsen.com/general/general_faq.htm

Postitatud: 10.03.2006 10:00 12
Postitas fromme
Küsimus ikka üleval : Kas on üldse mõtet panna blokki kui on ASC+T?

Postitatud: 12.03.2006 10:16 16
Postitas raimo_r
minuarust ikka on. see ASC on täiesti mannetu, lisaks eelistan ise autot juhtida, mitte mingil arvutil lasta seda teha. ASC väljalülitamine ja LSD on ikka hoopis teine asi.

Postitatud: 12.03.2006 12:12 50
Postitas priitv8
Ega Sa ASC ja ASC+T-d segamini ei aja? ASC pärsib momenti, +T imiteerib difrilukku. Kumb neist mannetu on?
Selge on see, et +T-l on mehhaanilise LSD-ga võrreldes olulisi piiranguid.