probleemid 750 e38

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Andre_P
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 18.09.2004 23:51 12
Asukoht: Harjumaa

probleemid 750 e38

Postitus Postitas Andre_P »

Tere sain hiljuti e38 omanikuks aga pole sellist autot varem omand ja teadmised tema kohta kesised.
Ehk oskab keegi soovitada mõnda remondikohta kus kirvest kohe selga ei lööda ja samas midagi ikka jagatakse ka antud autost!

Kirjutan siis autot vaevavad tunnused ka siia . Ehk keegi oskab midagi sellist öelda mis mind aitaks.

Kõigepealt esimene probleem:

Autol olevat radikas lekkind ja see vahetati ära aga õhku autost välja ei saadud ja nüüd sõites hakkab ütleme peale 15km sõitu kuumenema. Samuti õhutuskorki avades tuleb sealt igakord meeletult õhku nagu oleks surve sees. Samas jälle kohapeal auto nii kiiresti üle ei kuumene kui üldse kuumeneb. kohe kui sõites anda väheke rohkem pöördeid siis hakkab temperatuur silmnähtavalt tõusma samas kui hoida pöördeid sõites madalal umbes 1500 siis kulub kuumeneniseks palju rohkem aega.

nüüd teine probleem:

Autol puudub minek täielikult. neutraali peal või parkingu peal mootor käib ilusti ja läheb ka pöördese enam vähem samas kui sõitma hakata siis vahepeal nagu hakkab vedama ja siis jälle täiesti surnud. kiirendus on aeglane ja ühtlane , võrreldav umbes palju läbisõitnud ja remonti vajava 524d. kujutan ette ,et kiirendus on umbes 15-20 sek nullist sajani. Kõik käigud lähevad normaalselt sisse aga samas käike vahetab suhteliselt oma tahtmise peale vahepeal hoiab pöördeid 3500 peal oma 5km ja siis järsku vahetab kaks käiku alla ja samas kui kiirendama hakkad siis mitte ei kiirenda sees oleva käiguga vaid hoopis vahetab kohe käigud alla nagu vajutaks gaasipedaali põhja. Käima läheb ka ainult neutraali peal aga sellekohta öeldi ,et salalukk pidavat see olema ?

Täna hommikul läks käima hakkasin truumu juurde sõitma ja siis suri välja.
Arvasin et ehk ei saa bensiini kätte ja kallasin 25l juurde kuna tuli põles.
käiasin veel aku tühjaks aga peala aku laadimist enam käima ei läind kuigi lubas paarkorda ja pärast nööriotsas truumu juurde jõudes selgus et säde puudub. Täna kahjuks enam autot ette ei võetud aga aeg sai teisipäevaks kinni pandud aga pole ju kindel kas seal veel sellega hakkama saadakse kuna olen teadlik selle auto keerulisusest.

Ise loodan ,et peale bensiinifiltri, õhufiltri, küünalde ja käigukasti õli vahetust asi paraneb kuigi ma selles nii kindel pole.
Vahepeal kast veel nagu libises läbi ka. Pöörded tõusid aga kiirus märgatavalt mitte.

Kahtlustan ise ,et mootoril plokikaan või tihend ja kast täiesti läbi.
Ehk oskab keegi millegiga aidata.
Tekib päris suur masendus kui sellised asjad ilmnevad.
BMW 530i ;525i e34 ;750 e38
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Mul tekkis üks küsimus.
Kas sa seda autot enne ostu kontrollida ka lasid või ostsid lambist ära?
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Def
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 24.09.2005 12:49 28
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Def »

Tarmo kirjutas:Mul tekkis üks küsimus.
Kas sa seda autot enne ostu kontrollida ka lasid või ostsid lambist ära?
sama küsimused...

palju õnne ostmisest!!

kui sul surve sees, siis kippun mõtlema, et sul kas või tihend läbi või siis pragu motooris, M70-l läks selline remond 20k maksma (samad sümptoomid olid)...

mjah, sa ostsid 2t peavalu endale...

ise tunnen ühe servisse kus töötavad päris asjalikud vennad, mis kirvest ei võta (töö eest) ja samas päris oma asja fännid... enda 750iLA lasin ainult sealt hooldata, ja kui oli tarvis remondida :)
Jaguar Sovereign 4.0i-24v - 1993
Kasutaja avatar
Andre_P
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 18.09.2004 23:51 12
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Andre_P »

Njah
täna sai niipalju targemaks ,et küünaldest ei töötanud vähemalt 5 tükki kolmel neist elektroodi polndki :evil:
õlid said vahetatud ja selgus ,et radikas uuesti täiesti pooleks??
ehk keegi teab kust saaks radika ,sest uuena 4000kr ja hetkel kardan ,et ka need paartuhat krooni läheksid pigem mujale kui uue radika peale.
Nüüd vähemalt läheb auto käima ja ka hääl on teine kui enne ja töökojast öeldi et nemad ei usu plokikaanetihendisse ega mõrasse plokis.
Eks siis peab ootama ja vaatama.
kõigil kellel midagi öelda laske aga käia sest igasugune abi on teretulnd :(
BMW 530i ;525i e34 ;750 e38
fromme
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 24.09.2004 11:39 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fromme »

Kas mineku probleem lahenes?

Kuumenemise probleem algabki jahutusvedeliku tasemest või termostaadist, kui radika ära vahetad, siis lase samas ka termostaat igaks juhuks ära vahetada... arvatavasti probleemid kaovad... kui ei siis on hapu lugu!
Kasutaja avatar
Andre_P
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 18.09.2004 23:51 12
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Andre_P »

fromme kirjutas:Kas mineku probleem lahenes?

Kuumenemise probleem algabki jahutusvedeliku tasemest või termostaadist, kui radika ära vahetad, siis lase samas ka termostaat igaks juhuks ära vahetada... arvatavasti probleemid kaovad... kui ei siis on hapu lugu!
Kuna radikas on puru siis ei ole saand veel tee peal proovida aga muidu mootori töö paranes küll.
BMW 530i ;525i e34 ;750 e38
fromme
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 24.09.2004 11:39 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fromme »

Radika soovitaks ikkagi uue osta kui just megaodavalt megakorralikku kasutatut ei leia(kaheldav)... omal käel on väga palju n....i nähtud vanade radikate ja leketega.... õnneks vahetas praeguse auto eelmine omanik radika uue vastu!
siku77
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 09.03.2005 00:25 01
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas siku77 »

hea hinnaga radika võid minu käest saada,uue ikka,kui huvi siis helista homme
Kasutaja avatar
Andre_P
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 18.09.2004 23:51 12
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Andre_P »

Radiaatori ja surve probleem sai lahendatud uue radika näol.
Aga sõitma hakates liigub auto nagu veaks nelja tonnist käru tühjade kummidega.
Isegi jääpeal ei võta ratast all ringi.
50km/h saavutamiseks läheb pool minti aega.
Selline tunne on nagu oleks veojõukontroll või mingi muu sarnane asi peal.
BMW 530i ;525i e34 ;750 e38
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Äkki on kat' pees? :)
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

priitv8 kirjutas:Mine diagnostikasse ja lase alustuseks EML üle kuulata.

PS süüdet sisse lülitades EML tuli üldse läheb põlema ja mootori käivitudes kustub?
EML - Eesti Male Liit?
Kasutaja avatar
Andre_P
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 18.09.2004 23:51 12
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Andre_P »

Püüan täna diagnostikasse saada ja siis saab ehk targemaks.
Ja kas kat võib põhustada sellist anomaaliat?
Ja mida see EML tähistab?
BMW 530i ;525i e34 ;750 e38
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Mul sõbra E39 käitus nii kui tal kat omadega läbi oli. Venis 30 km tunnist pärnus koju tallinna sest korhem auto välja ei läinud.
primary
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 13.08.2004 14:18 16
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas primary »

tere.
Mul 740 e32 ja oli ka vahepeal häda, et ei lähe pöördesse. Probleem oli veojõu kontrolli õhusiibris, mis asub peale õhulugejat (mootori poole), see oli kinni kiilunud. Käega natuke liigutamist ja oligi probleem lahenenud, pärast lasin laagrile tiba peent õli peale, ja siis kõik ok.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

EML = Elektronische MotorLeistungsregelung.
Lihtsas keeles elektrooniline gaasipedaal.
Vitaalne seadeldis V12 mootori töös.
http://www.bmw.com/generic/com/en/fasci ... erfly.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

primary kirjutas:Probleem oli veojõu kontrolli õhusiibris, mis asub peale õhulugejat (mootori poole), see oli kinni kiilunud.
Jah, aga kuna 750-l on EML, siis tal sellist siibrit ka ei ole. Veojõudu kontrollitakse samuti EML kaudu. Nagu ka püsikiirust.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
sokkmiis
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 23.07.2004 11:09 52
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas sokkmiis »

Ja tore-tore, neid on kaks tükki :D
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

sokkmiis kirjutas:Ja tore-tore, neid on kaks tükki :D
Kaks on elektrilisi seguklappe. EML juhtarvuti on ainult üks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
sokkmiis
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 23.07.2004 11:09 52
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas sokkmiis »

priitv8 kirjutas:Kaks on elektrilisi seguklappe. EML juhtarvuti on ainult üks.
Ka nendes võib vabalt asi olla, kinni näiteks jäänd vms.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ega Check-Controli tablool veateadet ei ole, nt. "Motornotprogramm" või "Engine Emergency Program"?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

kui üks pensupump ei tööta on samad sümptomid. :roll:
F01 :)
Vasta