probleemid 750 e38
Postitatud: 03.03.2006 16:04 45
Tere sain hiljuti e38 omanikuks aga pole sellist autot varem omand ja teadmised tema kohta kesised.
Ehk oskab keegi soovitada mõnda remondikohta kus kirvest kohe selga ei lööda ja samas midagi ikka jagatakse ka antud autost!
Kirjutan siis autot vaevavad tunnused ka siia . Ehk keegi oskab midagi sellist öelda mis mind aitaks.
Kõigepealt esimene probleem:
Autol olevat radikas lekkind ja see vahetati ära aga õhku autost välja ei saadud ja nüüd sõites hakkab ütleme peale 15km sõitu kuumenema. Samuti õhutuskorki avades tuleb sealt igakord meeletult õhku nagu oleks surve sees. Samas jälle kohapeal auto nii kiiresti üle ei kuumene kui üldse kuumeneb. kohe kui sõites anda väheke rohkem pöördeid siis hakkab temperatuur silmnähtavalt tõusma samas kui hoida pöördeid sõites madalal umbes 1500 siis kulub kuumeneniseks palju rohkem aega.
nüüd teine probleem:
Autol puudub minek täielikult. neutraali peal või parkingu peal mootor käib ilusti ja läheb ka pöördese enam vähem samas kui sõitma hakata siis vahepeal nagu hakkab vedama ja siis jälle täiesti surnud. kiirendus on aeglane ja ühtlane , võrreldav umbes palju läbisõitnud ja remonti vajava 524d. kujutan ette ,et kiirendus on umbes 15-20 sek nullist sajani. Kõik käigud lähevad normaalselt sisse aga samas käike vahetab suhteliselt oma tahtmise peale vahepeal hoiab pöördeid 3500 peal oma 5km ja siis järsku vahetab kaks käiku alla ja samas kui kiirendama hakkad siis mitte ei kiirenda sees oleva käiguga vaid hoopis vahetab kohe käigud alla nagu vajutaks gaasipedaali põhja. Käima läheb ka ainult neutraali peal aga sellekohta öeldi ,et salalukk pidavat see olema ?
Täna hommikul läks käima hakkasin truumu juurde sõitma ja siis suri välja.
Arvasin et ehk ei saa bensiini kätte ja kallasin 25l juurde kuna tuli põles.
käiasin veel aku tühjaks aga peala aku laadimist enam käima ei läind kuigi lubas paarkorda ja pärast nööriotsas truumu juurde jõudes selgus et säde puudub. Täna kahjuks enam autot ette ei võetud aga aeg sai teisipäevaks kinni pandud aga pole ju kindel kas seal veel sellega hakkama saadakse kuna olen teadlik selle auto keerulisusest.
Ise loodan ,et peale bensiinifiltri, õhufiltri, küünalde ja käigukasti õli vahetust asi paraneb kuigi ma selles nii kindel pole.
Vahepeal kast veel nagu libises läbi ka. Pöörded tõusid aga kiirus märgatavalt mitte.
Kahtlustan ise ,et mootoril plokikaan või tihend ja kast täiesti läbi.
Ehk oskab keegi millegiga aidata.
Tekib päris suur masendus kui sellised asjad ilmnevad.
Ehk oskab keegi soovitada mõnda remondikohta kus kirvest kohe selga ei lööda ja samas midagi ikka jagatakse ka antud autost!
Kirjutan siis autot vaevavad tunnused ka siia . Ehk keegi oskab midagi sellist öelda mis mind aitaks.
Kõigepealt esimene probleem:
Autol olevat radikas lekkind ja see vahetati ära aga õhku autost välja ei saadud ja nüüd sõites hakkab ütleme peale 15km sõitu kuumenema. Samuti õhutuskorki avades tuleb sealt igakord meeletult õhku nagu oleks surve sees. Samas jälle kohapeal auto nii kiiresti üle ei kuumene kui üldse kuumeneb. kohe kui sõites anda väheke rohkem pöördeid siis hakkab temperatuur silmnähtavalt tõusma samas kui hoida pöördeid sõites madalal umbes 1500 siis kulub kuumeneniseks palju rohkem aega.
nüüd teine probleem:
Autol puudub minek täielikult. neutraali peal või parkingu peal mootor käib ilusti ja läheb ka pöördese enam vähem samas kui sõitma hakata siis vahepeal nagu hakkab vedama ja siis jälle täiesti surnud. kiirendus on aeglane ja ühtlane , võrreldav umbes palju läbisõitnud ja remonti vajava 524d. kujutan ette ,et kiirendus on umbes 15-20 sek nullist sajani. Kõik käigud lähevad normaalselt sisse aga samas käike vahetab suhteliselt oma tahtmise peale vahepeal hoiab pöördeid 3500 peal oma 5km ja siis järsku vahetab kaks käiku alla ja samas kui kiirendama hakkad siis mitte ei kiirenda sees oleva käiguga vaid hoopis vahetab kohe käigud alla nagu vajutaks gaasipedaali põhja. Käima läheb ka ainult neutraali peal aga sellekohta öeldi ,et salalukk pidavat see olema ?
Täna hommikul läks käima hakkasin truumu juurde sõitma ja siis suri välja.
Arvasin et ehk ei saa bensiini kätte ja kallasin 25l juurde kuna tuli põles.
käiasin veel aku tühjaks aga peala aku laadimist enam käima ei läind kuigi lubas paarkorda ja pärast nööriotsas truumu juurde jõudes selgus et säde puudub. Täna kahjuks enam autot ette ei võetud aga aeg sai teisipäevaks kinni pandud aga pole ju kindel kas seal veel sellega hakkama saadakse kuna olen teadlik selle auto keerulisusest.
Ise loodan ,et peale bensiinifiltri, õhufiltri, küünalde ja käigukasti õli vahetust asi paraneb kuigi ma selles nii kindel pole.
Vahepeal kast veel nagu libises läbi ka. Pöörded tõusid aga kiirus märgatavalt mitte.
Kahtlustan ise ,et mootoril plokikaan või tihend ja kast täiesti läbi.
Ehk oskab keegi millegiga aidata.
Tekib päris suur masendus kui sellised asjad ilmnevad.