1. leht 1-st

probleemid 750 e38

Postitatud: 03.03.2006 16:04 45
Postitas Andre_P
Tere sain hiljuti e38 omanikuks aga pole sellist autot varem omand ja teadmised tema kohta kesised.
Ehk oskab keegi soovitada mõnda remondikohta kus kirvest kohe selga ei lööda ja samas midagi ikka jagatakse ka antud autost!

Kirjutan siis autot vaevavad tunnused ka siia . Ehk keegi oskab midagi sellist öelda mis mind aitaks.

Kõigepealt esimene probleem:

Autol olevat radikas lekkind ja see vahetati ära aga õhku autost välja ei saadud ja nüüd sõites hakkab ütleme peale 15km sõitu kuumenema. Samuti õhutuskorki avades tuleb sealt igakord meeletult õhku nagu oleks surve sees. Samas jälle kohapeal auto nii kiiresti üle ei kuumene kui üldse kuumeneb. kohe kui sõites anda väheke rohkem pöördeid siis hakkab temperatuur silmnähtavalt tõusma samas kui hoida pöördeid sõites madalal umbes 1500 siis kulub kuumeneniseks palju rohkem aega.

nüüd teine probleem:

Autol puudub minek täielikult. neutraali peal või parkingu peal mootor käib ilusti ja läheb ka pöördese enam vähem samas kui sõitma hakata siis vahepeal nagu hakkab vedama ja siis jälle täiesti surnud. kiirendus on aeglane ja ühtlane , võrreldav umbes palju läbisõitnud ja remonti vajava 524d. kujutan ette ,et kiirendus on umbes 15-20 sek nullist sajani. Kõik käigud lähevad normaalselt sisse aga samas käike vahetab suhteliselt oma tahtmise peale vahepeal hoiab pöördeid 3500 peal oma 5km ja siis järsku vahetab kaks käiku alla ja samas kui kiirendama hakkad siis mitte ei kiirenda sees oleva käiguga vaid hoopis vahetab kohe käigud alla nagu vajutaks gaasipedaali põhja. Käima läheb ka ainult neutraali peal aga sellekohta öeldi ,et salalukk pidavat see olema ?

Täna hommikul läks käima hakkasin truumu juurde sõitma ja siis suri välja.
Arvasin et ehk ei saa bensiini kätte ja kallasin 25l juurde kuna tuli põles.
käiasin veel aku tühjaks aga peala aku laadimist enam käima ei läind kuigi lubas paarkorda ja pärast nööriotsas truumu juurde jõudes selgus et säde puudub. Täna kahjuks enam autot ette ei võetud aga aeg sai teisipäevaks kinni pandud aga pole ju kindel kas seal veel sellega hakkama saadakse kuna olen teadlik selle auto keerulisusest.

Ise loodan ,et peale bensiinifiltri, õhufiltri, küünalde ja käigukasti õli vahetust asi paraneb kuigi ma selles nii kindel pole.
Vahepeal kast veel nagu libises läbi ka. Pöörded tõusid aga kiirus märgatavalt mitte.

Kahtlustan ise ,et mootoril plokikaan või tihend ja kast täiesti läbi.
Ehk oskab keegi millegiga aidata.
Tekib päris suur masendus kui sellised asjad ilmnevad.

Postitatud: 03.03.2006 16:21 45
Postitas Tarmo
Mul tekkis üks küsimus.
Kas sa seda autot enne ostu kontrollida ka lasid või ostsid lambist ära?

Postitatud: 03.03.2006 17:32 48
Postitas Def
Tarmo kirjutas:Mul tekkis üks küsimus.
Kas sa seda autot enne ostu kontrollida ka lasid või ostsid lambist ära?
sama küsimused...

palju õnne ostmisest!!

kui sul surve sees, siis kippun mõtlema, et sul kas või tihend läbi või siis pragu motooris, M70-l läks selline remond 20k maksma (samad sümptoomid olid)...

mjah, sa ostsid 2t peavalu endale...

ise tunnen ühe servisse kus töötavad päris asjalikud vennad, mis kirvest ei võta (töö eest) ja samas päris oma asja fännid... enda 750iLA lasin ainult sealt hooldata, ja kui oli tarvis remondida :)

Postitatud: 06.03.2006 18:23 16
Postitas Andre_P
Njah
täna sai niipalju targemaks ,et küünaldest ei töötanud vähemalt 5 tükki kolmel neist elektroodi polndki :evil:
õlid said vahetatud ja selgus ,et radikas uuesti täiesti pooleks??
ehk keegi teab kust saaks radika ,sest uuena 4000kr ja hetkel kardan ,et ka need paartuhat krooni läheksid pigem mujale kui uue radika peale.
Nüüd vähemalt läheb auto käima ja ka hääl on teine kui enne ja töökojast öeldi et nemad ei usu plokikaanetihendisse ega mõrasse plokis.
Eks siis peab ootama ja vaatama.
kõigil kellel midagi öelda laske aga käia sest igasugune abi on teretulnd :(

Postitatud: 06.03.2006 18:27 34
Postitas fromme
Kas mineku probleem lahenes?

Kuumenemise probleem algabki jahutusvedeliku tasemest või termostaadist, kui radika ära vahetad, siis lase samas ka termostaat igaks juhuks ära vahetada... arvatavasti probleemid kaovad... kui ei siis on hapu lugu!

Postitatud: 06.03.2006 19:47 20
Postitas Andre_P
fromme kirjutas:Kas mineku probleem lahenes?

Kuumenemise probleem algabki jahutusvedeliku tasemest või termostaadist, kui radika ära vahetad, siis lase samas ka termostaat igaks juhuks ära vahetada... arvatavasti probleemid kaovad... kui ei siis on hapu lugu!
Kuna radikas on puru siis ei ole saand veel tee peal proovida aga muidu mootori töö paranes küll.

Postitatud: 06.03.2006 20:09 43
Postitas fromme
Radika soovitaks ikkagi uue osta kui just megaodavalt megakorralikku kasutatut ei leia(kaheldav)... omal käel on väga palju n....i nähtud vanade radikate ja leketega.... õnneks vahetas praeguse auto eelmine omanik radika uue vastu!

Postitatud: 06.03.2006 21:00 12
Postitas siku77
hea hinnaga radika võid minu käest saada,uue ikka,kui huvi siis helista homme

Postitatud: 13.03.2006 11:06 59
Postitas Andre_P
Radiaatori ja surve probleem sai lahendatud uue radika näol.
Aga sõitma hakates liigub auto nagu veaks nelja tonnist käru tühjade kummidega.
Isegi jääpeal ei võta ratast all ringi.
50km/h saavutamiseks läheb pool minti aega.
Selline tunne on nagu oleks veojõukontroll või mingi muu sarnane asi peal.

Postitatud: 13.03.2006 11:19 41
Postitas Relk
Äkki on kat' pees? :)

Postitatud: 13.03.2006 11:31 10
Postitas Relk
priitv8 kirjutas:Mine diagnostikasse ja lase alustuseks EML üle kuulata.

PS süüdet sisse lülitades EML tuli üldse läheb põlema ja mootori käivitudes kustub?
EML - Eesti Male Liit?

Postitatud: 13.03.2006 12:27 06
Postitas Andre_P
Püüan täna diagnostikasse saada ja siis saab ehk targemaks.
Ja kas kat võib põhustada sellist anomaaliat?
Ja mida see EML tähistab?

Postitatud: 13.03.2006 13:02 53
Postitas Relk
Mul sõbra E39 käitus nii kui tal kat omadega läbi oli. Venis 30 km tunnist pärnus koju tallinna sest korhem auto välja ei läinud.

Postitatud: 13.03.2006 13:50 22
Postitas primary
tere.
Mul 740 e32 ja oli ka vahepeal häda, et ei lähe pöördesse. Probleem oli veojõu kontrolli õhusiibris, mis asub peale õhulugejat (mootori poole), see oli kinni kiilunud. Käega natuke liigutamist ja oligi probleem lahenenud, pärast lasin laagrile tiba peent õli peale, ja siis kõik ok.

Postitatud: 13.03.2006 14:09 09
Postitas priitv8
EML = Elektronische MotorLeistungsregelung.
Lihtsas keeles elektrooniline gaasipedaal.
Vitaalne seadeldis V12 mootori töös.
http://www.bmw.com/generic/com/en/fasci ... erfly.html

Postitatud: 13.03.2006 14:11 35
Postitas priitv8
primary kirjutas:Probleem oli veojõu kontrolli õhusiibris, mis asub peale õhulugejat (mootori poole), see oli kinni kiilunud.
Jah, aga kuna 750-l on EML, siis tal sellist siibrit ka ei ole. Veojõudu kontrollitakse samuti EML kaudu. Nagu ka püsikiirust.

Postitatud: 13.03.2006 16:42 31
Postitas sokkmiis
Ja tore-tore, neid on kaks tükki :D

Postitatud: 13.03.2006 16:44 40
Postitas priitv8
sokkmiis kirjutas:Ja tore-tore, neid on kaks tükki :D
Kaks on elektrilisi seguklappe. EML juhtarvuti on ainult üks.

Postitatud: 13.03.2006 20:43 24
Postitas sokkmiis
priitv8 kirjutas:Kaks on elektrilisi seguklappe. EML juhtarvuti on ainult üks.
Ka nendes võib vabalt asi olla, kinni näiteks jäänd vms.

Postitatud: 13.03.2006 23:24 58
Postitas priitv8
Ega Check-Controli tablool veateadet ei ole, nt. "Motornotprogramm" või "Engine Emergency Program"?

Postitatud: 14.03.2006 08:26 03
Postitas Ailer
kui üks pensupump ei tööta on samad sümptomid. :roll: