Pöördun siis nõu saamiseks foorumi poole.
Nimelt sai siis sisselaske kollektor laiali võetud ja vastu vaatas siis pilt, et kogu sisselaske kollektor oli õline, õli oli ka õhupuhastis ja egr'i torudes.
Masin ise läbis hiljuti tüv puhtalt, käivitub hästi nii külmalt kui soojalt ja käimise ajal ei suitse ega midagi.
Millest võib see tuleneda? On pakutud kas turbo või karteri tuulutus..?
Sisselase sai muidu õhulugeja tõttu laiali võetud, kuna viimane andis saba, kardan, et õli uuele lugejale ka meeltmõõda pole, niiet ei taha uut ka ennem peale panna kui probleem leitud.
E38 725tds õli sisselaske kollektoris.
- Raitz330
- Huviline
- Postitusi: 356
- Liitunud: 26.09.2009 19:34 20
- Peamine sõiduk: BMW E30 330d
- Asukoht: Võru
Re: E38 725tds õli sisselaske kollektoris.
Esimese asjana kontrolli turbo lõtkud ära.
Re: E38 725tds õli sisselaske kollektoris.
Nii, sai nüüd nii turbo kui karteri tuulutuse üle vaadatud, mõlemad täiesti timmis.
Imelik on see, et kui käimise ajal õlikorgi lahti keerata siis hingab mootor ikka niivõrd tugevalt sealt, et õli pritsmeid lendab.
Oskab veel keegi midagi pakkuda?
Imelik on see, et kui käimise ajal õlikorgi lahti keerata siis hingab mootor ikka niivõrd tugevalt sealt, et õli pritsmeid lendab.
Oskab veel keegi midagi pakkuda?
-
- Huviline
- Postitusi: 97
- Liitunud: 04.11.2014 23:20 08
- Peamine sõiduk: BMW E34 525TD
- Asukoht: Tallinn / Viljandi
Re: E38 725tds õli sisselaske kollektoris.
Kui nii tugevalt lendab, et mootoriruum on märkimisväärselt täpiline, siis on surve karteris.
Re: E38 725tds õli sisselaske kollektoris.
Ehk siis rõngad lasevad paisuvad gaasid läbi karterisse (plahvatuse hetkel)?