paradiisivares kirjutas:Cooler võib kinni olla. Selliste külmadega jäätub coolerisse tekkinud kondentsvesi ära. Muidugi peale pumba ja filtri vahetust on ilmselt õhk ka süsteemis sees. Keera pihustitesse minevad kütuse torud natuke lahti ja käia õhk välja. Kui ikka ei käivitu, kisu coolerist minev õhutoru enne sl kollektorit lahti ja proovi siis. Muidugi kui küte külmunud, võib filtri vahetusest vähe kasu olla......toludes kuskil klimp ees ja aitab ainult soe garaaz. Mina olen külmaga valanud paagitäie kütuse kohta 300 ml tehnilist piiritust paaki, see ei lase küttel süldiks minna ja ühtlasi seob ka paaki tekkinud vee ära.
Ma olen viimased kaks aastat ainult statoili kasutanud ja pole ka süldiks läinud.
Aga jah kõige kavalam oleks sooja kohta vedada mis iganes külmunud asi sulab seal mõne aja möödudes lahti. Kui korralik kütus sisse tankida ja viga enam ei kordu siis on hästi, kui kordub siis kas külmus jälle midagi ära või on viga mõnes detailis mis ei taha kuidagi külmaga koostööd teha,
Omast kogemusest tean et esimeste külmadega on tavaliselt aku mis järgi annab, siis eelsüüteküünlad ja siis pihustid.
Kütust ei toonud siinkohal välja sest iga normaalne tanklakett hakkab talvist kütust juba enne külma tulekut müüma. (ja kuna mul läheb umbes paagitäis nädala kohta siis ei jää vana kütus külmani sisse ka)