728i 99.a akutuli,genekas,abs. Palun abi!
Postitatud: 14.01.2016 18:26 50
Ehk on kellelgi samasugune probleem esinenud või kas leiduks siit foorumist mõni tark inimene, kes oskaks öelda täpsemalt, mis viga, või kust otsast alustada!?
Otsisin ka kõik teised teemad läbi, aga eriti targemaks ei saanud.
Nimelt...hakkasin just sõitu alustama ja süttis akutuli. Nojah, kiirelt mõeldud, tehtud, võtsin kõik tarbijaid maha, ja õnneks jõudsin täpselt garaazi ukseni, kuna aku sai tühjaks. Kontrollisin geneka rihma...Korras ja tundub piisavalt pingul ka olevat. Katsetasin siis teist akut peale, aga viga ikka sama. Jätsin auto seisma paariks päevaks, samal ajal laadisin teise aku täis. Katsetasin siis seda akut ja voiilaaa, akutuli kustunud. Läksin kohe sõitu ja jõudsin üks kilomeeter sõita, kui viskab abs-i tule põlema ja no loomulikult veojõukontroll ka, ning kohe seejärel süttis ka akutuli. Siis proovisin selle teise akuga, mis oli pool tühi, aga suutis ikkagi moto käima lükata. Salongituledest oli aru saada, et kohe hakkas ka genekas akut laadima. Auto siis käis kohepeal, tarbijad taga, tulukesed kustus kõik jälle ja näib kõik korras olevat. Kontrollisin aku laadimist...näitas 13,7-14. Jätsin auto seisma, proovisin uuesti ja taas süttib abs ja akutuli ja hakkab akut sööma. Ühendasin abs-i aju pistikust lahti ja panin siis täna uuesti täis aku peale ja käivitasin. Tulukesed kõik(abs,aku,asc) põlevad. Vajutasin gaasi nii proovimise mõttes, ja voiilaaa, ning kõik tulukesed kustusid ära. Panin kõik tarbijad taha ja käis nii umbes 5-6 minutit...Kõik näib jälle korras. Mõtlesin, et jätan seisma korra ja proovin uuesti, uuesti käivitamisel jälle kõik tulukesed põlevad ja tekkis pealekauba ka tirin mootorisse...ei saa aru, kas mootorist v genekast tuleb see heli, aga üsna kõvasti tiriseb/tiksub. Siin maal sai minu mõistus otsa. Palun abi!
Mainin ära ka selle, et kui esimest korda akutuli süttis, siis eelnevalt paar nädalat oligi mul abs-iga viga, aga kuna see sõitmist ei seganud, siis lükkasin selle edasi. Diagnost näitas esimest vasakut abs-i andurit. Probleem oli selline, et hommikul näiteks panin auto tööle...kõik korras...vahel sain ka 30 kilomeetrit sõita, enne kui abs-i põlema lõi. Ja kui auto seisis näiteks 30 minutit, siis jälle oli abs kustunud ja sai jälle sõita ilma tulukeseta mõned kilomeetrid v mõnikümmned kilomeetrid.
Otsisin ka kõik teised teemad läbi, aga eriti targemaks ei saanud.
Nimelt...hakkasin just sõitu alustama ja süttis akutuli. Nojah, kiirelt mõeldud, tehtud, võtsin kõik tarbijaid maha, ja õnneks jõudsin täpselt garaazi ukseni, kuna aku sai tühjaks. Kontrollisin geneka rihma...Korras ja tundub piisavalt pingul ka olevat. Katsetasin siis teist akut peale, aga viga ikka sama. Jätsin auto seisma paariks päevaks, samal ajal laadisin teise aku täis. Katsetasin siis seda akut ja voiilaaa, akutuli kustunud. Läksin kohe sõitu ja jõudsin üks kilomeeter sõita, kui viskab abs-i tule põlema ja no loomulikult veojõukontroll ka, ning kohe seejärel süttis ka akutuli. Siis proovisin selle teise akuga, mis oli pool tühi, aga suutis ikkagi moto käima lükata. Salongituledest oli aru saada, et kohe hakkas ka genekas akut laadima. Auto siis käis kohepeal, tarbijad taga, tulukesed kustus kõik jälle ja näib kõik korras olevat. Kontrollisin aku laadimist...näitas 13,7-14. Jätsin auto seisma, proovisin uuesti ja taas süttib abs ja akutuli ja hakkab akut sööma. Ühendasin abs-i aju pistikust lahti ja panin siis täna uuesti täis aku peale ja käivitasin. Tulukesed kõik(abs,aku,asc) põlevad. Vajutasin gaasi nii proovimise mõttes, ja voiilaaa, ning kõik tulukesed kustusid ära. Panin kõik tarbijad taha ja käis nii umbes 5-6 minutit...Kõik näib jälle korras. Mõtlesin, et jätan seisma korra ja proovin uuesti, uuesti käivitamisel jälle kõik tulukesed põlevad ja tekkis pealekauba ka tirin mootorisse...ei saa aru, kas mootorist v genekast tuleb see heli, aga üsna kõvasti tiriseb/tiksub. Siin maal sai minu mõistus otsa. Palun abi!
Mainin ära ka selle, et kui esimest korda akutuli süttis, siis eelnevalt paar nädalat oligi mul abs-iga viga, aga kuna see sõitmist ei seganud, siis lükkasin selle edasi. Diagnost näitas esimest vasakut abs-i andurit. Probleem oli selline, et hommikul näiteks panin auto tööle...kõik korras...vahel sain ka 30 kilomeetrit sõita, enne kui abs-i põlema lõi. Ja kui auto seisis näiteks 30 minutit, siis jälle oli abs kustunud ja sai jälle sõita ilma tulukeseta mõned kilomeetrid v mõnikümmned kilomeetrid.