BMW E38 mootori vibratsioon
Postitatud: 11.03.2016 12:20 35
Mul mure, nimelt sai mõni aeg tagasi ostetud BMW E38 730d 2001 ja peale 5-6 kuud tekkis sisse imelik vibra, mida oli läbi terve auto tunda.
Lugu sai alguse siis, kui käivitasin autot ja viskas ette kirja: STOP! ENGINE OIL PRESS (päris kindel ei ole, et see kindel põhjus oli). Igatahes sai auto väljasuretatud ja uuesti käima pandud, ning veateade oli kadunud. Mõne nädala möödudes avastasin, et kütust on jubedalt võtma hakanud (~12,5l/100km). Peale seda hakkas vaikselt mingi imelik vibra tekkima (eriti hull oli kui pöördeid 1500 peal hoida).
Kuna kütusekulu kasvas, siis esimene idee oli kohe pihustid üle vaadata. Sai siis mõõdetud ja kuuest viis ei kannatanud erilist kriitikat.
Peale vahetust kukkus kütusekulu 8.8L/100km aga vibra ei kadunud kuhugi. Nüüd eile sai mõlemad mootoripadjad vahetatud, mis muutis asja märksa paremaks, kuid endiselt on kerge "võdin" sees.
Kas kellegi on mõni idee, millest see **** vibra sisse tekib? Kas võib olla käigukasti patjadest või turbiinist?
Lugu sai alguse siis, kui käivitasin autot ja viskas ette kirja: STOP! ENGINE OIL PRESS (päris kindel ei ole, et see kindel põhjus oli). Igatahes sai auto väljasuretatud ja uuesti käima pandud, ning veateade oli kadunud. Mõne nädala möödudes avastasin, et kütust on jubedalt võtma hakanud (~12,5l/100km). Peale seda hakkas vaikselt mingi imelik vibra tekkima (eriti hull oli kui pöördeid 1500 peal hoida).
Kuna kütusekulu kasvas, siis esimene idee oli kohe pihustid üle vaadata. Sai siis mõõdetud ja kuuest viis ei kannatanud erilist kriitikat.
Peale vahetust kukkus kütusekulu 8.8L/100km aga vibra ei kadunud kuhugi. Nüüd eile sai mõlemad mootoripadjad vahetatud, mis muutis asja märksa paremaks, kuid endiselt on kerge "võdin" sees.
Kas kellegi on mõni idee, millest see **** vibra sisse tekib? Kas võib olla käigukasti patjadest või turbiinist?