E38 soetamine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Exalted
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 25.08.2014 21:36 34
Peamine sõiduk: BMW e34

E38 soetamine

Postitus Postitas Exalted » 13.12.2017 10:32 48

Tere.

Plaanis soetada siis e38. Algul oli plaan vaadata 2.8 poole kuid siis tekkis mõte ,et äkki ikka diisel ? Keegi oskab öelda mis plussid miinused diisli puhul. 3.0d on 135kw ja 142kw . on mootoritel mingi suur vahe? Või ainult kw vahe. Samuti olen kuulnud.et 2.8 jääb e38 kerele lahjaks, aga selpuhul tekib küsimus miks tootja paigaldab autole mootori , mis kere edasi ei jõua vedada
Tänud ette :)
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3169
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas sigaelmar » 13.12.2017 18:18 09

Tootja paigaldas automaatkastiga TDSi ka sinna vahele, see on ju veel hullem kui 728.
Kasutaja avatar
MargusA
Klubiliige - moderaator
Postitusi: 3179
Liitunud: 27.01.2009 12:16 45
Peamine sõiduk: e61
Asukoht: Harjumaa

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas MargusA » 13.12.2017 18:22 26

Ja sellel kes rääkis et 2.8 jääb lahjaks võrdles mida millega.
Kasutaja avatar
karl1
Huviline
Postitusi: 2310
Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
Peamine sõiduk: 540ia E34, Grand Voya, erinevad Volvod
Telefon: 56997849
Asukoht: Jüri

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas karl1 » 13.12.2017 18:40 19

Kõige mõistlikum mootor on E38le kas 4.4 või 3.0 diisel, 2.8 käib ka. Ülejäänud on mõttetud minu arust.
2.8 automaat 9.6 sekki sajani uuena, ajab asja ära küll.
paradiisivares
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
Peamine sõiduk: 750 ila

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas paradiisivares » 13.12.2017 18:44 23

135 ja 142kw on sama mootor, vahe tuli sellest, et 2000a. teises pooles natuke uuendati softi, tuli 16.9 navi jne.... olulist vahet neil tegelikult ei ole. 728 vs 730d on juba puhtalt maitseasi.... lihtsalt kipub 730d parema varustusega olema ja 728 tavaliselt suhteliselt plank. Tegu on siiski 15+ a. vanade masinatega ning lagunevad nad mõlemad sittakanti.
there is no replacement for displacement
kurikristjan
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 16.02.2014 20:36 35
Telefon: 53858447

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas kurikristjan » 13.12.2017 19:12 14

728 manuaali üle mina ei kurda ja ka bensiini kulub täitsa mõistlikult. Varustusest on ka esmavajalik olemas -elektriline comfort nahk, pakettaknad, DSP, xenon. Muud tilulilu nagu väga ei oska hinnata, kuigi on nipetnäpet veel. Eks ta ole vana, vajab hoolitsust ja roostetab siit-sealt, aga sõita on temaga hea.
Miks sellise mootori valisin, oli see, et diisel mudelid on mu meelest veidi üle hinnatud, samas 4,4 V8, mida ka hetkeks proovisin, jõi liiga palju. Aga no odavalt anti, pidin vähemalt proovima. Tegelikult huvitab diisleist enim mind 740d, et kuidas sellisega sõita oleks, kuigi majanduslikult ilmselt jah, on korralik 730d mõistlikum valik.
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 2884
Liitunud: 14.02.2004 20:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas Alari. » 13.12.2017 21:34 05

Ega see 730d originaal tarkvaraga ka just eriline kiirenduspill pole nagu 728.
Diisli alternatiid on lihtne remap vms.740d on ka asjalik aga tuleks jälgida kuidas hooldatud on sest hiljem võib asi kulukaks minna.Topelt turbod jne.Kastid õrnukesed ntks.
Muu osa sama nagu teistel e38satel.
Ideaalis soovitaks ka 740 v 750. Aga igapäevaseks kasutuseks võib osutuda januseks ;)
Samas enda masinatepeal(e38 m57 ja e46 m57) võin vabalt väita,et ntks 100% Tallinn ja mitte just väga pikad sõidud siis on keskmine kulu 10+ l/100km
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3169
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas sigaelmar » 14.12.2017 08:14 42

MargusA kirjutas:Ja sellel kes rääkis et 2.8 jääb lahjaks võrdles mida millega.
Ma arvan, et võrreldi V kujuga mootoritega. E39 peal pole see 2.8 juba midagi erilist olnud, E38 on siis ju ilmselt veel hullem. Kui sõidurõõmu otsida, siis ikka 740 või 750.
Kasutaja avatar
Hiis
Huviline
Postitusi: 1241
Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
Asukoht: Tallinn

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas Hiis » 16.12.2017 00:15 22

See on ikka hea 5,0 mehe jutt et 2,8 bens ja 2,5 tds jäävad kere liigutamisega hääta . Ise omasin 12 a 2,5 diislit enne seda bensukad ja liigub sama vilkalt ja jõuliselt kui need 2,5 bensukad . Mingitele kiirendus võistlustele tahad sellega mina we ? Lõpp kiirus on sama moodi 200 km nati kaasa ka aidata ja liigub veel paremini. 4,0 on küll janused kui just hobi autoks ei võtta. Kui nende bensukatega ka nagu vanaisa sõidad saad ka odavalt läbi aga diisliga saab ikka mõnuga lasta ! Mina pigem otsiks korraliku tehnikat ja kere vahet pole mis ta on . Kerede miinus kohad on uksed ja karbid . Uste allumise serva liistude all käib neil korralik elu tavaliselt .
]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Exalted
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 25.08.2014 21:36 34
Peamine sõiduk: BMW e34

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas Exalted » 16.12.2017 01:46 47

Auto oleks ikkagi igapäevasõiduks ning v8 kindlasti ei otsi. Hetkel olen 3.0d kasuks otsustanud. Tänud kes vastasid. :)
th00
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 26.08.2005 00:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas th00 » 16.12.2017 02:10 01

kunagi oli mul e38 730ia V8

kimasin sellega palju maha, maanteel oli öko 8 kanti , linn 12 kuni 14 , või kui pähe anda 25.

Olen omanud ka tds. Kui korras siis liigub nagu loom.

soovitus, mine tee proovisõite erinavatega, vaata mis sulle omale sobib

7ne ikkagi lipulaev, ei tea kas peab ikka selline masin olema nagu traktor (diisel, diislimehed ärge solvuge)
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV
Kasutaja avatar
MargusA
Klubiliige - moderaator
Postitusi: 3179
Liitunud: 27.01.2009 12:16 45
Peamine sõiduk: e61
Asukoht: Harjumaa

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas MargusA » 16.12.2017 02:39 09

Nende diislitega ongi 1 jama jama otsa.Kui sa seda just tasuta ei saa siis pole küll mõtet vist soetada.Ja selle hääle kohapealt täiesti nõus.
paradiisivares
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
Peamine sõiduk: 750 ila

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas paradiisivares » 16.12.2017 10:35 12

Mis jama see siis on selline mis just diislitega kaasneb? Jama on neil rohkem vanadusest tingitud rooste ja lagunevate veermikuosadega.
there is no replacement for displacement
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3169
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas sigaelmar » 16.12.2017 14:54 15

paradiisivares kirjutas:Mis jama see siis on selline mis just diislitega kaasneb? Jama on neil rohkem vanadusest tingitud rooste ja lagunevate veermikuosadega.

See pole jama jutt. Diislitel on murekohti rohkem + lisaks tavaliselt kaks korda suurem reaalne läbisõit.
e39tds
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 11.11.2014 20:01 31
Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
Telefon: 58665966
Asukoht: Pärnu

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas e39tds » 17.12.2017 03:04 33

Vana auto puhul vaatab läbisõitu vale mees. Diisli ja bensuka kulud täpselt samad vahetpole kas võtab rohkem kütust või mässad pihustite kõrgsurvepumpadega ja eelsüüteküünaldega. E38 puhul käi tõstuki peal kindlasti ära kere poolest just, kuluosad kuluvad ikka nagu igal autol ja see on täiesti normaalne, kui tahad korralikku isendit pead rahakoti hõlmad avama, saab ka odavalt aga siis kulutad hooldusele ja keretöödele aega raha ja närve, muidugi kui sõitma saad siis on ikka mugav ja hea auto.
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3169
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas sigaelmar » 17.12.2017 13:15 13

e39tds kirjutas:Vana auto puhul vaatab läbisõitu vale mees. Diisli ja bensuka kulud täpselt samad vahetpole kas võtab rohkem kütust või mässad pihustite kõrgsurvepumpadega ja eelsüüteküünaldega.
Nojah, laias laastus ta umbes nii on jah, et ühel jätad raha tanklasse, teisel töökotta.
paradiisivares
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
Peamine sõiduk: 750 ila

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas paradiisivares » 17.12.2017 13:57 15

Lagunevad nad kõik, diislil ksp, pihustid, turbo....bensukal vanos, süütepoolid jne. Ongi puhtalt maitseasi kumba eelistada.
there is no replacement for displacement
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 4843
Liitunud: 01.11.2007 13:01 11
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas ooDDoo » 17.12.2017 16:13 26

tanklas kulub oluliselt vähem aega kui remonditöökojas.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
paradiisivares
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
Peamine sõiduk: 750 ila

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas paradiisivares » 17.12.2017 17:31 51

Ei ole need bensukad ka igiliikurid. Hiljuti vahetasin näiteks pommikindlaks kuulutatud M73 KKK tihendeid....üldiselt oleks ma nõus iga kell enne M57 pihusteid vahetama.
there is no replacement for displacement
Exalted
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 25.08.2014 21:36 34
Peamine sõiduk: BMW e34

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas Exalted » 17.12.2017 17:52 55

Ostustasin puhtalt diisli kasuks kütusekulu suhtes, kuid ausalt öeldes ei poolda dislat. Hetkel oman e34ja 2.5 bensukat. Kütust vötab normaalselt ning probleeme pole ette tulnud. V8 puhul mõtlesin just kütusekulu
Et rüüpab liialt palju ning remondikulu, juhul kui mootoriga mingi probleem tekib. Kui nüüd v8 3.0 rääkida siis kuhu kanti see korras isendi puhul võiks jääda ? Eks iga müüa määrab enda äranägemise järgi hinna .arvestades aastakäiku lisasi jne. Aga äkki on endale antud auto ostnud ning oskab kaasa rääkida.
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 15:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas oo7 » 17.12.2017 18:00 13

paradiisivares kirjutas:Ei ole need bensukad ka igiliikurid. Hiljuti vahetasin näiteks pommikindlaks kuulutatud M73 KKK tihendeid....üldiselt oleks ma nõus iga kell enne M57 pihusteid vahetama.
Mingi 20+a vanal mootoril hakkas klapikambrikaane tihend lekkima ja siis on paha lagunev mootor :lol:
paradiisivares
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
Peamine sõiduk: 750 ila

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas paradiisivares » 17.12.2017 18:09 49

Kõik nad on vähemalt 17a vanad....nii diislid kui bensukad. Pole väitnudki, et M73 paha oleks, samas hooldust ja remonti tahavad nad kõik. Ei ole tegelikult nii, et diisel ainult laguneb ja bensukas on puhas kuld ja aega raiskad vaid tanklas.
there is no replacement for displacement
paradiisivares
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
Peamine sõiduk: 750 ila

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas paradiisivares » 17.12.2017 18:20 17

Exalted kirjutas:Ostustasin puhtalt diisli kasuks kütusekulu suhtes, kuid ausalt öeldes ei poolda dislat. Hetkel oman e34ja 2.5 bensukat. Kütust vötab normaalselt ning probleeme pole ette tulnud. V8 puhul mõtlesin just kütusekulu
Et rüüpab liialt palju ning remondikulu, juhul kui mootoriga mingi probleem tekib. Kui nüüd v8 3.0 rääkida siis kuhu kanti see korras isendi puhul võiks jääda ? Eks iga müüa määrab enda äranägemise järgi hinna .arvestades aastakäiku lisasi jne. Aga äkki on endale antud auto ostnud ning oskab kaasa rääkida.
Kust maalt lõppeb vähe ja algab palju? V8 kohapealt kogemus puudub, minu V12 võtab maanteel 10 ja linnas 20 l\100. 730D siis maanteel 6 ja linn 11 l\100. 3,0 V8 vahetati 1996a. 3.5 V8 vastu välja. Ja tegelikult kui su aastane läbisõit just 50000+ km. ei ole, siis see kütus ei tohiks määrav kuluartikkel olla. Kui on, siis ilmselt tuleks mingi odavam mark valida. Selle vana 7 seeria pidamine ei ole tegelikult odav ega ka mõistlik.
there is no replacement for displacement
HannesT
Huviline
Postitusi: 513
Liitunud: 13.11.2007 12:54 50
Peamine sõiduk: E38
Asukoht: Räpina vald

Re: E38 soetamine

Postitus Postitas HannesT » 24.12.2017 20:23 16

Mul on suveaja sõitudeks 3,0d ja veits ikka rikub luxklassi auto ära. Kerge tühikäigu vibratsioon roolis näiteks ja külmalt teeb rohkem mürinat. Samas kui raadio kergelt käib, siis vb peaaegu ei häirigi. Ja bensukas toodab ka ikka mingit heli. Samas 2,8 bensuka vastu ei tõtta ka vahetama, sest tee mis tahad, aga kütusekulus on piisav vahe sees ja chipitud kujul 2,8 kindlasti järgi ei jõua. Ühesõnaga 100% rahul ei ole, aga kui saaks uuesti osta, siis valiks ikkagi disla.
Enne ostu arvutasin, et hoian oma läbisõidu juures diisliga kokku 500€ aastas. Ei uskunud, et aastas 500€ diislispetsiifiliste juppide peale kuluks. Esimesid 2a ei kulunud midagi, aga kolmas aasta läks 500 pihustite peale ära. Samas jälle mootor käib pehmemalt ja jälle rahul.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta