1. leht 1-st

kuidas teha kindlaks..........LUKKU

Postitatud: 27.12.2006 00:07 25
Postitas andreo
tahaks siis teada et kuidas teha kindlaks kas plokikaanetihend on läbi või mitte,omale tundub et on ikka õhtal .külmalt aurab,sooja ei tee ,õhutasin pool päeva aga tulutult,termostaadi kiskusin ka välja aga ikka tahab keema minna.

Postitatud: 27.12.2006 00:39 50
Postitas Ergo750
Kui tihend läbi,siis peaks kaduma ka vesi ?!
Kas vesi on õline või õli kuidagi halli tooni ?
Kui nee sümptomid puuduvad ,siis otsi viga mujalt.

Re: kuidas teha kindlaks..........

Postitatud: 27.12.2006 00:59 37
Postitas Kristjan_K
andreo kirjutas:tahaks siis teada et kuidas teha kindlaks kas plokikaanetihend on läbi või mitte,omale tundub et on ikka õhtal .külmalt aurab,sooja ei tee ,õhutasin pool päeva aga tulutult,termostaadi kiskusin ka välja aga ikka tahab keema minna.
Kui sa termostaadi juba välja kiskusid, kas siis ka veepumba üle vaatasid?

Re: kuidas teha kindlaks..........

Postitatud: 27.12.2006 16:34 33
Postitas andreo
Kristjan_K kirjutas:
andreo kirjutas:tahaks siis teada et kuidas teha kindlaks kas plokikaanetihend on läbi või mitte,omale tundub et on ikka õhtal .külmalt aurab,sooja ei tee ,õhutasin pool päeva aga tulutult,termostaadi kiskusin ka välja aga ikka tahab keema minna.
Kui sa termostaadi juba välja kiskusid, kas siis ka veepumba üle vaatasid?
veepump on ka ok

Postitatud: 27.12.2006 16:35 13
Postitas andreo
Ergo730 kirjutas:Kui tihend läbi,siis peaks kaduma ka vesi ?!
Kas vesi on õline või õli kuidagi halli tooni ?
Kui nee sümptomid puuduvad ,siis otsi viga mujalt.
nii vesi kui ka õli on puhtad

Postitatud: 27.12.2006 18:54 30
Postitas andreo
krt mul hing täis juba,käisin proovisin jälle õhutada aga ikka ei midagi.tundub et soendusradikas ka umbes ,sisseminev toru läheb soojaks aga see kust vesi peaks välja tulema on külm .aga isegi kui radikas umbes ei tohiks ju keema ikka minna?ja veel et summuti toru otsast tilgub vett.

Postitatud: 28.12.2006 11:26 01
Postitas Danil523
tead, mul sama probleem mis sul< minu Isa autolukksepp soovitas ühe nippi kuidas saab muretult sõita maha 500 km, Ta keevitas kokku mulle selle ees oleva tiiviku nii et ta undab koos veepumba ja generaatoriga max pööretel ja siis mootor ei lähegi keema ja ka õhku tuleb sooja salongi... vaata äkki aitab, ma juba kuu aega sõitdan. ma olen kõik üle vaadanud kuid veepumbani pole jõudnud, sa võid mingi vana e28 tiiviku võtta ja kokkukeevitada seal sidurikohal ja proovida(enne õhuta LÜLMA MOOTORIGA üle ja siis ILMA KORGITA anna gaasi 4 korda põhja, ja alles siis pane korgi peale ja proovi kuidas on.

Mulle pakub huvi mis sinu autol viga on kuna mul sama probleem....

Postitatud: 28.12.2006 20:45 29
Postitas andreo
Danil523 kirjutas:tead, mul sama probleem mis sul< minu Isa autolukksepp soovitas ühe nippi kuidas saab muretult sõita maha 500 km, Ta keevitas kokku mulle selle ees oleva tiiviku nii et ta undab koos veepumba ja generaatoriga max pööretel ja siis mootor ei lähegi keema ja ka õhku tuleb sooja salongi... vaata äkki aitab, ma juba kuu aega sõitdan. ma olen kõik üle vaadanud kuid veepumbani pole jõudnud, sa võid mingi vana e28 tiiviku võtta ja kokkukeevitada seal sidurikohal ja proovida(enne õhuta LÜLMA MOOTORIGA üle ja siis ILMA KORGITA anna gaasi 4 korda põhja, ja alles siis pane korgi peale ja proovi kuidas on.

Mulle pakub huvi mis sinu autol viga on kuna mul sama probleem....
eks ma annan teada kui midagi leian ja teada saan

Postitatud: 28.12.2006 20:53 52
Postitas bummer2
tead, mul sama probleem mis sul< minu Isa autolukksepp soovitas ühe nippi kuidas saab muretult sõita maha 500 km, Ta keevitas kokku mulle selle ees oleva tiiviku nii et ta undab koos veepumba ja generaatoriga max pööretel ja siis mootor ei lähegi keema ja ka õhku tuleb sooja salongi... vaata äkki aitab, ma juba kuu aega sõitdan.
:shock: :shock:
No nii lolli juttu pole ma veel kuulnud! Kui sa tahad oma auto mootorist lahti sada siis tee jah nii nagu kasutaja Danil523 soovitab. Mis kasu sest undavast tiivikust on kui sul mootoris vesi ringi ei käi? Mina soovitaks kutsuda mõni inimene kes asja jagab mitte ise leiutada. Se võib kurvalt lõppeda. Ega ma pahapärast aga lihtsalt ehmusin selle jutu peale. :D

Postitatud: 28.12.2006 21:59 28
Postitas andreo
bummer2 kirjutas:
tead, mul sama probleem mis sul< minu Isa autolukksepp soovitas ühe nippi kuidas saab muretult sõita maha 500 km, Ta keevitas kokku mulle selle ees oleva tiiviku nii et ta undab koos veepumba ja generaatoriga max pööretel ja siis mootor ei lähegi keema ja ka õhku tuleb sooja salongi... vaata äkki aitab, ma juba kuu aega sõitdan.
:shock: :shock:
No nii lolli juttu pole ma veel kuulnud! Kui sa tahad oma auto mootorist lahti sada siis tee jah nii nagu kasutaja Danil523 soovitab. Mis kasu sest undavast tiivikust on kui sul mootoris vesi ringi ei käi? Mina soovitaks kutsuda mõni inimene kes asja jagab mitte ise leiutada. Se võib kurvalt lõppeda. Ega ma pahapärast aga lihtsalt ehmusin selle jutu peale. :D
seda küll jah aga kui soendusradiaks umbes kas siis kipub ka keema minema

Postitatud: 28.12.2006 21:59 46
Postitas andreo
aga kui soendusradiaks umbes kas siis kipub ka keema minema

Postitatud: 29.12.2006 02:10 45
Postitas IffMees
Danil523 kirjutas:tead, mul sama probleem mis sul< minu Isa autolukksepp soovitas ühe nippi kuidas saab muretult sõita maha 500 km, Ta keevitas kokku mulle selle ees oleva tiiviku nii et ta undab koos veepumba ja generaatoriga max pööretel ja siis mootor ei lähegi keema ja ka õhku tuleb sooja salongi... vaata äkki aitab, ma juba kuu aega sõitdan. ma olen kõik üle vaadanud kuid veepumbani pole jõudnud, sa võid mingi vana e28 tiiviku võtta ja kokkukeevitada seal sidurikohal ja proovida(enne õhuta LÜLMA MOOTORIGA üle ja siis ILMA KORGITA anna gaasi 4 korda põhja, ja alles siis pane korgi peale ja proovi kuidas on.

Mulle pakub huvi mis sinu autol viga on kuna mul sama probleem....



See tekst on umbes, "Kõnni 7 korda ümber puu, tee kolm kükki ja probleem on lahenenud" stiilis.

Postitatud: 29.12.2006 17:16 00
Postitas bummer2
Ei tohiks minna kui asja loogiliselt võtta. Sest nagu kui on umbes väike ring siis peaks termostaat mootori soojenedes lahti minema. Vesi hakkab käima läbi suure radika. Aga kas se praktikas ka nii toimib on juba omaette küsimus. :D