1. leht 1-st

Probleem xenon tuledega

Postitatud: 31.12.2006 18:03 53
Postitas AndresR
Kolasin siin foorumis ,aga ei suutnud leida sellist probleemi nagu minul. Nimelt kui ma panen xenonid põlema siis algul põlevad mõlemad .Paari sekundi pärast hakkab üks vilkuma ja siis kustub täitsa ära.Teine aga jääb põlema.Kui uuesti ära kustutan ja jälle põlema panen siis kõik sama kordub.oskab keegi midagi soovitada?

Postitatud: 31.12.2006 19:16 43
Postitas priitv8
uus pirn

Postitatud: 31.12.2006 19:44 16
Postitas AndresR
aga pirn ju alguses põleb! saab ta siis tõesti läbi olla?

Postitatud: 31.12.2006 19:52 14
Postitas nisu_uno
Xenoni pirn sedasi oma lõputundidest märku peaks andmagi...valgus tuhmim ka? :roll:

Postitatud: 31.12.2006 20:12 38
Postitas AndresR
Ei saanud aru et valgus tuhmim,kuna saan vaadata ju ainult korra.Niikaua kui tuled põlema panen ja ette vaatama lähen,siis ta just hakkab nii 3-4 korda vilkuma ja kustub ära.Kas asi võib olla ka sellest et sõitsin mööda väga aukliku kruusateed ja seal ikka raputas päris kõvasti.

Postitatud: 01.01.2007 03:18 28
Postitas kimmo
Vaata ühendus üle - nt pistik võib olla valesti peal...

Postitatud: 01.01.2007 13:44 38
Postitas priitv8
kimmo kirjutas:Vaata ühendus üle - nt pistik võib olla valesti peal..
See on üsna kahtlane, sest kõige kriitilisem moment on süütamine. Kui see toimub, on elektrilised ühendused korras, muidu peksaks see 20kV ükskõik kuhu üle.
Edasi toimub põlemine juba 85V vahelduvpinge juures ja see ei valmista elektrotehniliselt mingeid probleeme. Ka tuhmuvad ksenoonid nii pikkamisi, et degradeerumist on silmaga raske märgata.
Mulle on räägitud, et kiirabibussil, millel need kogu aeg kasutuses on, peavad pirnd umbes 1 aasta vastu!
Tegelikult loevad süütamiste arvud ja töötunnid. 3000 põlemistundi on u. normaalne.

Postitatud: 01.01.2007 15:58 38
Postitas AndresR
Käisin uuesti vaatamas.Kui tuled põlema panna siis see mis ära kustub põleb palju nõrgemalt ja on ka tumedamat tooni.Eks pean homme kuskile teenindusse minema.Las uurivad siis mis viga

Postitatud: 01.01.2007 20:29 09
Postitas Ceed
pead rahakotti kergendama ja uue pirni ostma ;)

Postitatud: 01.01.2007 20:33 29
Postitas wirx
ja soovitavalt originaal pirnidega..aftermarketite puhul pead arvatavasti mõlemad vahetama, muidu üks sinine ja teine kollane vms...ehk siis värvi temperatuuri on raske paika saada, kui just mõnes kohas testida ei saa erinevaid auto küljes...

Postitatud: 01.01.2007 23:39 24
Postitas priitv8
Mõistlik on kohe mõlemad pirnid osta.

Postitatud: 02.01.2007 23:20 58
Postitas AndresR
Tänud teile! Selle teema võib nüüd lukku panna.See pirn mis ei põlenud oli pooleks murdunud.Arvan et põhjuseks oligi see kehv kruusatee!Vahetasin mõlemad ära ja panin Osramid 1200.- tk. Kui kellelgi on huvi siis võin enda Philipsi mis terveks jäi mingi summa eest ära anda

Postitatud: 13.01.2007 15:30 48
Postitas Ülar M
Hea, et said oma mure lahendatud, kuid... Suured tõenäosusega oleks võinud olla ka viga trafos, nimelt lasin endal pirnid üle kontrollida esinduses ja siis veel pirnid ümber tõesta ühest pesast teise, kuid kõik kordus samamoodi. Ehk siis kui trafo hakkab üles ütlema, on täpselt samad veatunnused, mis sul eelpool nimetatud olid. Ja trafo enese hind oli esinduses vist sinna 1900.- kanti kui ma ei eksi.