Paar küsimust E32 kohta...

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Charly kirjutas:kui sulle jääb 3-se differ, siis kiirendus saab orig 3.5-st äkilisem olema, lõpkiirus väiksem
Teoreetiliselt on jah nii, praktikas võib öelda et kiirenduses vahet ei ole, ülekannete vahed on siiski üsna väikesed.
DeeJay

Yeah

Postitus Postitas DeeJay »

Sain siis kätte enda masina... nüüd kaks päeva niiöelda muretult kulgenud. Paar asja mis silma on jäänud... kui auto külm, on õlirõhk madal ja käigukast ei taha kuidagi teisest edasi vahetada, kui soojaks läheb siis OK ja esisilla puksid ikka väääga läbi, sellest tingitud ka teel ujumine vist. Mootor väriseb ja töötab ebaühtlaselt ikka, põhjus vist selles, et tundub nagu oleks üks silinder tagant ära... ei tea. Eks nädala alguses Truumu juurde diagnostikasse.... PS! Kust kohast käigukasti õli saab kontorillida? Aga siiski tundub, et 24 kilo eest on autot küll. Kui nüüd veel 10 hakkama ka panna selle peale, siis peaks täitsa tibens olema...
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Aga saaks kokku huvitav vaadata mis siis selle 24 kilo eest said
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

Tahaks ka näha 24 tonnist seitsmest. Et äkki peaks ka oma tõekspidamisi muutma ja äkki ongi päris hää auto veel.

Minu oma on tänaseks juba umbes 115 000 maksma läinud :|
E32 750i (1994)
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

kas see on see tumesinine saarlaste müüdud masin?
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
DeeJay

Hmm

Postitus Postitas DeeJay »

See jah see Saaremaa seitsmene... Kokku võiks ikka saada. Ma homme nats askeldan ja teen auto seest ka puhtaks jne. Siis järgmine nädal kui soovi on näha võib ju kokku saada :) Ega ta nüüd HEA masin ei ole veel aga rahuldav on küll :) Tegin siin nats arvutusi ja mingi 10-15 kiloga saab täitsa tip top korda selle! Saaks nüüd selle 6nda püti ka korralikult tööle... :roll:
DeeJay

Küssa

Postitus Postitas DeeJay »

Ja siiski veel see küsimus yleval, et kust käigukasti õli saab kontrollida?
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

järgmine neljap on roccas bowling.
Seal siis saaks ju kõikide masinad üle vaadata üle pika aja , kes tulevad.

Kui sa ei tule siis võiks niisama mõni õhtru mingi kamba kokku ajada ja juttu puhuda,

Andke siis teada.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
DeeJay

Yeah

Postitus Postitas DeeJay »

Alllright... eile võtsin siis küünlavõtme ja traatharja välja ning otsustasin käed õliseks teha. Mootori vibra hakkas juba vastikult närvidele käima. Kruvisin siis kõik küünlad maha ja ennäe imet, üks küünal täitsa must ja märg. Sai siis kõik küünlad üle kontrollitud, vahed paika, puhtaks, küünlajuhtmed piipudega uuesti ühendatud ja mootor nurrub nagu vana kass ise. Ühesõnaga üks pütt oli tagant ära, sealt suur vibratsioon. Nüüd siis veel ainult õlivahetus teha ja esisilla regull + puksid (sisu ka nokkida veits). Hetkel ainus etteaimatav lisakulu 24 tuhandele juurde ;) Käigukastiõli kontrollimise koha leidsin ka üles, polnudki nii keerulises kohas irw, a ikka siis see küssa veel üleval, et kust saab lamda lahti ühendada?
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Lambda on vahetult enne katalüsaatoorit
Pilt
DeeJay

Lamda

Postitus Postitas DeeJay »

Ühendasin selle junni lahti, midagi ei muutunud. Seega võib järeldada, et see vist ei töötanud? Palju see vidin maksab ja kust seda saab...
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: Lamda

Postitus Postitas priitv8 »

DeeJay kirjutas:Ühendasin selle junni lahti, midagi ei muutunud. Seega võib järeldada, et see vist ei töötanud? Palju see vidin maksab ja kust seda saab...
Päris ilma lambdata sõitmiseks tuleb ka ECU ümber progeda.
O2 andur ise maksab 1000...2000 krooni (viimane siis umbes originaali hind, kusjuures Bakti ja UMi hinnavahe oli nii väike, et ma seda enam isegi ei mäleta :D ). Muuseas, siin on kuskil teises lõimes teemat juba lahatud ja selgus, et peale diagnostika saad sa truumu käest vajadusel ka uue lambda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Hmm... summutist eritub tossu ka pärast seiskamist nii minut... ja heitgaaside haisu kohta midagi öelda ei oska.. külma mootorit käivitades siis on hetkeks imelik hais.. aga see möödub koheselt.. kas see kõik on tingitud väsinud lambdast? Kütusekulu kasvamist pole nagu märganud.. talvel tuli keskmine 12.6 85% ulatuses linnasõidud..

P.S peab ka truumu juures stendis ära käima!
Lancer EVOLUTION 9
DeeJay

Auto

Postitus Postitas DeeJay »

Nüüd siis lugejate autode all pildid ka üleval....
Vasta