1. leht 1-st

E32, ragin kiirendamisel.

Postitatud: 20.05.2007 17:47 05
Postitas Suur
Tagaotsast kostab I käiguga reipamalt kiirendades ragin, eriti tuntav on probleem 0-st täisgaasiga kiirendades, ragin ilmneb u 3000 rpm. II ega III käik ei tekita probleemi, sujuv kiirendamine ka mitte.
Mida peaksin kahtlustama, difripukse, mis suurima momendi juures liialt järgi annavad, poolasse või difrit ennast? Või kardaani tugilaagrit?

Postitatud: 21.05.2007 21:55 50
Postitas ilmari
arvan ,et poolassid

Postitatud: 21.05.2007 22:14 58
Postitas Cardo
Kui ragin ainult ühe käiguga, võib ka olla viga käigukastis, poolassid hakkavad tavaliselt kloppima kui tegu on stabiilse kiirusega, kuna siis annab loks tunda.

Postitatud: 22.05.2007 00:23 02
Postitas Suur
Ragin kostab tagant, samuti on I käiguga mõjuv jõumoment kõige suurem.
Ei tahaks sõita, kuni laiali lendab vaid asja enne ära lahendada.

Postitatud: 22.05.2007 00:45 58
Postitas Danil523
mul ka oli 730i peal umbes sama jama< driftisin siis pool päeva, ja siis kui esimesega max pööretel läksin kurvi, siis hakkas ragisema -- ja peale paar sellist kurvi oligi sõidul lõpp(õnneks olin suht ligidal enda garaazist), mul siis peale seda ei töötand enam miski-- gardaan tuli difrist välja (seal väike pisike rõngas) enne seda kui tuli välja oli suht rõve kriuksumine ja raginad..., ma siis leidsin uue rõnga e28 poolossist :lol: , peale selle allapanemist (läks ca pool päeva) sõits edasi...

nii et sul parem minna kanali peale ja las keegi tõmbleb edasitagasi- ja sa vaatad kus loksub.... vastasel juhul võid vabalt jääda teepeale

Postitatud: 19.06.2007 10:33 00
Postitas Suur
Üle mitme aja sõitsin autoga linnas, võin neid sümptomeid nüüd veidi täpsustada:
1) kui alustada kiirendamist 1. käiguga sujuvalt, ca 2000rpm lasta korraks gaasi maha ning siis täiega edasi kiirendada, ei ole mingit raginat.
2) kurvides (nt ristmikul foori tagant pööret alustades) on ragin garanteeritud ka sujuvalt kiirendades
3) kui nt vihmaga üks ratas ringi hakkab käima, siis on ragin meeletu, nagu auto tahaks koost laguneda.
4) kui teise käiguga ratas ringi hakkab käima, raginat ei ole, võib rahulikult külje ette lasta.

Eelpool kirjeldatu kehtib asfaldil, kruusal pole proovinud ja andmeid kogunud.