E32 autopiloot/käigukast "jätab vahele"

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

E32 autopiloot/käigukast "jätab vahele"

Postitus Postitas Genne » 29.07.2007 20:29 31

Sõidan nt. 100 km/h, piloot sees. Ja äkki jummala lambist "jätab vahele", nii 1-2 sek. Siis aga jälle töötab edasi. Selline tunne, et mootor jääks nagu seisma :shock: Ja auto teeb üleni sellise paraja jõnksatuse. Ja seda kõike AINULT koos piloodiga, tavagaasiga kõik ok.
Väike kokkusattumus on- seda juhtub rohkem künklikul maanteel....aga ainult vist tundub nii. Saan ise ka aru, et viga vist el. ühenduses, aga kust seda otsida? Mingit veateadet auto ei anna.
Viimati muutis Genne, 10.02.2008 15:18 45, muudetud 1 kord kokku.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
truumu

Postitus Postitas truumu » 29.07.2007 20:41 36

Vaata see tross üle, mis segusiibri külge läheb
Ehk on liiga suur lõtk sees
Tross peab olema parajalt pingul
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas Genne » 29.07.2007 20:44 36

Auto mul el.gaasiga. Trossi pole. E32 735iL 91a. autom.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
truumu

Postitus Postitas truumu » 29.07.2007 20:46 23

Genne kirjutas:Auto mul el.gaasiga. Trossi pole. E32 735iL 91a. autom.
Kas armatuuris EMLi kirja ei näita?
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas Genne » 29.07.2007 20:47 36

Ainult kui süüde sisse panna, seejärel kustub.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
truumu

Postitus Postitas truumu » 29.07.2007 20:49 16

Siis on ainult Patrik abiks
Peab veakoodid välja võtma
Mul endal hetkel MoDic rivist väljas..
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas Genne » 29.07.2007 21:29 46

mis see veel on?
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
truumu

Postitus Postitas truumu » 29.07.2007 21:56 49

Genne kirjutas:mis see veel on?
Misasi? EML?
EML ongi elektrooniline segusiiber (saksa keeles)
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas Genne » 29.07.2007 22:18 58

ei, modic.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
truumu

Postitus Postitas truumu » 29.07.2007 22:26 55

Genne kirjutas:ei, modic.
MoDic on BMW originaaltester(nüüdsel ajal GT1)
Nagu on VAG VW-Audi oma
Consult Nissani oma
Tech Opeli oma
IT Toyota ja Lexuse oma
Star Fordi oma
Neid rohkemgi, kuid pole au olnud teistega tööd teha
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 7559
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 » 29.07.2007 23:13 11

Kas Star siiski mitte Mersu oma pole? Või on neil siis lihtsalt Fordi nimekaim?

PS MoDiC = Mobiler DiagnoseComputer.
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!
truumu

Postitus Postitas truumu » 29.07.2007 23:19 18

priitv8 kirjutas:Kas Star siiski mitte Mersu oma pole? Või on neil siis lihtsalt Fordi nimekaim?

PS MoDiC = Mobiler DiagnoseComputer.
Sa pead ikka tüüpiliselt tähte närima, Priit?
Star tester on Fordi tehase toode, MB suhtes ei oska sõna sekka öelda, kuna pole pihus hoidnud
Aga sellgipoolest meeldib mulle, kuidas Sa mind oponeerid :D
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 7559
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 » 29.07.2007 23:25 35

http://ucables.com/ref/MB-DAS2006

Aga MoDiC-u suhtes mõtlesin, et inimene saab ehk paremini aru, kui talle lühend lahti seletada.
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!
truumu

Postitus Postitas truumu » 31.07.2007 07:10 22

Nii, nüüd hakkan mina tähte närima
"DAS STAR Diagnosis Assistance System"
Ja "Star tester" on kaks eri asja
Aga huvitav on see,et kui me otseselt suhtleme, ei teki selliseid vaidluseid?
Kahju ju? ;)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 7559
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 » 31.07.2007 09:27 16

truumu kirjutas:Aga huvitav on see,et kui me otseselt suhtleme, ei teki selliseid vaidluseid?
Kahju ju? ;)
Jutt lihtsalt ei jõua sinnani.
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas Genne » 01.08.2007 18:17 29

Aga kus kohas asub autopiloodi aju vms? Äkki on lihtsalt ühenduse viga :D
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 7559
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 » 01.08.2007 18:18 56

Kas kapoti all paremas kastis (kus DME ja ABS) või juhi jalgade juures kõlari taga.
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas Genne » 01.08.2007 18:45 18

Tänud, eks ma vaatan sinna kohtadesse
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas Genne » 18.12.2007 14:54 47

Vahepeal käisin Truumu juures diagnostikas probleemiks oli http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=48690, ei näitanud ühtegi veakoodi (kunagi ammu oli olnud vist vändaanduri kood, aga see sai siis kustutatud, uut pole tekkinud). Truumu arvas, et ongi väntvõlli andur lihtsalt vanaks jäänud, kuid võib olla ka ühenduse viga. Ja veel, et viga selles, et andur on paigast liikunud( pole hammasvööga kohakuti, vaid ainult poolenisti).
Ja nüüd paar päeva tegasi sõites mööda konarlikku teed piloot peal, kukkus auto jälle vahele jätma. Piloot maha, asi korras jälle :evil:
Kas see on hea mõte, et ma ise mootori ja autopiloodi aju molekulideks võtan ja jooted üle vaatan, äkki muutub ka kahtlane vändaandur "terveks"?
Viimati muutis Genne, 10.02.2008 14:57 36, muudetud 1 kord kokku.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 7559
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 » 18.12.2007 16:12 52

E32 autopiloot on diagnostikavõimetu seade ja ei suhtle ka ühegi teisega autos.
Ainus, mis talle korda läheb, on kiiruse signaal kelladelt.
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas Genne » 10.02.2008 15:15 40

Värskendame teemat :?
Lugesin juhuslikult siit foorumist mingit automaatkasti rikke teemat...ja mõtlesin, et äkki minu probleem on ka kastist loodud. Sest:
1.Jõnks, mis autost läbi käib, on ikka VÄGA tugev :(
2. Juhul kui moto jätaks vahele, siis aut.kast libiseb ikka edasi(sama efekt, et kui järsult gaas maha ja kohe tagasi. Siis ju eriti ei nõksuta!)
3. Anomaalia on ainult kiirusel 95-100.
4. Ei ole reeglit, et peab olema piloot sees. piisab ka ühlasest gaasist, et jama algaks.
5. Kuid reeglina juhtub see lainelisel asfaldil, auto peab tugavalt kõikuma.

Kastil õli normis. puhas, filter aasta tagasi uus pandud, pistik kasti küljepeal oli kah paigas.
Ideid on kellelgi? Kas seda vana 4-käigulist kasti diagnostida saab?

Varsti juba "seebise nööri" tunne :cry:
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Kasutaja avatar
darklight
Huviline
Postitusi: 1414
Liitunud: 08.07.2007 23:27 55

Postitus Postitas darklight » 10.02.2008 16:06 17

kas su autol ASC on, mul kaovad need jõnksud (täpselt samalaadsed nagu sa kirjeldasid) siis ära kui ma ASC välja lülitan. Aga mu auto on üldse e34... kuigi sama m30 mootoriga nagu sulgi ja ka EMLga.
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas Genne » 10.02.2008 17:42 22

Jah, ASC on peal. Ja vahest täitsa lambist (ka kuiva teega, ühtlase kiirusega)vilgutab tuld(5x vilgub). Aga iseenesest toimib küll ilusti.
Kuid jõnksude ajal EI vilguta :?
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Kasutaja avatar
darklight
Huviline
Postitusi: 1414
Liitunud: 08.07.2007 23:27 55

Postitus Postitas darklight » 10.02.2008 18:35 58

Genne kirjutas:Jah, ASC on peal. Ja vahest täitsa lambist (ka kuiva teega, ühtlase kiirusega)vilgutab tuld(5x vilgub). Aga iseenesest toimib küll ilusti.
Kuid jõnksude ajal EI vilguta :?
mul ka jõnksude ajal ei vilgu ja muidu töötab ka, küll aga kaovad jõnksud ära sellegi poolest kui ta välja lülitada
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1635
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred » 10.02.2008 19:51 47

see lugu kipub kuhugi sinna kanti nagu m51 mootori jõnksutamine püsikiirushoidjaga. Korraks nagu lihtsalt pidurdab mootoriga, manuaal käigukastiga polegi hullu, automaadiga pidi kah paukuma. Lahendust probleemile pole, ei kuskilt foorumitest ega ka esindusest.

Genne sa proovi tegelt oma vändaandur ära vahetada mis siis juhtub

terv
erich
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas Genne » 10.02.2008 21:37 22

erikred kirjutas:see lugu kipub kuhugi sinna kanti nagu m51 mootori jõnksutamine püsikiirushoidjaga. Korraks nagu lihtsalt pidurdab mootoriga, manuaal käigukastiga polegi hullu, automaadiga pidi kah paukuma. Lahendust probleemile pole, ei kuskilt foorumitest ega ka esindusest.

Genne sa proovi tegelt oma vändaandur ära vahetada mis siis juhtub

terv
erich
Tänud kõigile. See vist tõesti kõige mõttekam, alustuseks vähemalt.
....et siis anda vändaandur üle vaadata :D :D :D

terv.
Genne
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Kasutaja avatar
Heimdal
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 03.04.2005 16:56 24

Postitus Postitas Heimdal » 11.02.2008 21:01 05

veaks nagu käru... :roll:
Mr.Black
Huviline
Postitusi: 377
Liitunud: 08.12.2007 14:02 39
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Mr.Black » 21.02.2008 13:34 43

Mul sama pull vahel halva kattega asfaldil. minu arust kõige loomulikum seletus asjale,et kui sõidad muhust üle, siis tagasild tõuseb "löögist" ju millisekundiks n.ö. maast lahti ja sekkubki ASC sest arvab et auto "kaabib" ja piirabki mootori võimu klappi sulgedes.Aga kas teil läheb siis piloot maha ka we? Mina pean küll ta uuesti sisse lülitama. Proovi kas peale ASC välja lülitamist ka nii teeb. See lihtsalt minu arvamus. :shock:
Kasutaja avatar
Genne
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 10.06.2007 02:27 33
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas Genne » 07.03.2008 17:27 31

Nonii, teine vändaandur küljes. Ei muutunud midagi paremaks.
Ja see jõnksutamine on ka alles.
Kuid kindel reegel on : lainelisel/konarlikul teel EI nõkuta, kui ASC on väljas. Seega seos ASC-ga on olemas.

to Mr.Black- ei , piloot ei lähe maha peale nõksu.

Igatahes mina olen loobunud vea otsimisest.

Ega keegi Mulderi ja Scally nrumbrit ei tea?
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2669
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri » 08.03.2008 09:38 14

kontrolli kasti õli!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Vasta