1. leht 1-st

E38 728i -96 Probleem mootoriga.

Postitatud: 05.09.2007 00:15 19
Postitas Marat
Täna tahtsin autol küünlad ära vahetada ja avastasin et küünlad on üleni mootori õli sees,ja mootorist kaob heas koguses õli koguaeg,ja tagant tuleb sinist suitsu,ehk keegi oskab aidata milles viga?Mida tuleks välja vahetada? Ja kas selle tööga saab ka ise hakkama?

Postitatud: 05.09.2007 00:28 09
Postitas Arti
Kui küünlad õlised siis klapikambri kaane tihendid vahetusse. Kui õli silindrisse pressib siis esimese asjana vaata üle tuulutuse vaakumklapp ja õlivarda tuulutustoru. Kui need korras mõõda igaks juhuks surved ära. Endal oli sama jama ja pole siismaani veel korda saanud.

Postitatud: 05.09.2007 01:02 19
Postitas Marat
Arti kirjutas:Kui küünlad õlised siis klapikambri kaane tihendid vahetusse. Kui õli silindrisse pressib siis esimese asjana vaata üle tuulutuse vaakumklapp ja õlivarda tuulutustoru. Kui need korras mõõda igaks juhuks surved ära. Endal oli sama jama ja pole siismaani veel korda saanud.
Palju need tihendid maksta võivad? ja kas saab neid ise vahetada?

Postitatud: 05.09.2007 11:16 41
Postitas Arti
UM`is maksid vist midagi 400-500 eeku.

Postitatud: 05.09.2007 19:37 52
Postitas Marat
Arti kirjutas:UM`is maksid vist midagi 400-500 eeku.
no nii täna sain tihendid 360.- kätte ja nüüd kysimus kas neid ise kh saab vahetada? või on Nu*s

v

Postitatud: 05.09.2007 19:41 57
Postitas Rain.
Marat kirjutas:
Arti kirjutas:UM`is maksid vist midagi 400-500 eeku.
no nii täna sain tihendid 360.- kätte ja nüüd kysimus kas neid ise kh saab vahetada? või on Nu*s
Klapikambrikaane tihendite vahetus ei tohiks küll midagi rasket olla, eriti kui tööriistad käes seisavad ja mootorit natukenegi jagad. Ma ütleks, et 3.0 V8-l on nende tihendite vahetamine palju raskem, kuna ruumi on kapoti all vähem kui 2.8-l.

Kas lisaks neile klapikambrikaane tihenditele ka klapikambrikaane kinnituspoltidele uued tihendid ostsid. Soovitaks need ka välja vahetada kui vahetamiseks juba läheb ;)

Postitatud: 05.09.2007 20:11 48
Postitas Arti
2,8 väga lihtne vahetada. Mootori kate maha, küünlajuhtmed pistikuga lahti, süütepoolid maha (võibolla ei pea võtma, aga mina igatahes võtsin) ja klapikambri poldid lahti ja ongi käes. Kuskilt midagi ette ei jää nii et mingit lisatööd ei ole. Kui hätta jääd võid helistada. 5220835

Postitatud: 06.09.2007 11:37 26
Postitas Marat
Arti kirjutas:2,8 väga lihtne vahetada. Mootori kate maha, küünlajuhtmed pistikuga lahti, süütepoolid maha (võibolla ei pea võtma, aga mina igatahes võtsin) ja klapikambri poldid lahti ja ongi käes. Kuskilt midagi ette ei jää nii et mingit lisatööd ei ole. Kui hätta jääd võid helistada. 5220835
ok tänud:)

Re: v

Postitatud: 06.09.2007 11:38 01
Postitas Marat
Rain530 kirjutas:
Marat kirjutas:
Arti kirjutas:UM`is maksid vist midagi 400-500 eeku.
no nii täna sain tihendid 360.- kätte ja nüüd kysimus kas neid ise kh saab vahetada? või on Nu*s
Klapikambrikaane tihendite vahetus ei tohiks küll midagi rasket olla, eriti kui tööriistad käes seisavad ja mootorit natukenegi jagad. Ma ütleks, et 3.0 V8-l on nende tihendite vahetamine palju raskem, kuna ruumi on kapoti all vähem kui 2.8-l.

Kas lisaks neile klapikambrikaane tihenditele ka klapikambrikaane kinnituspoltidele uued tihendid ostsid. Soovitaks need ka välja vahetada kui vahetamiseks juba läheb ;)
need kh ostetud ja lähevad vahetusse;)