1. leht 1-st

otsin E65 jahutustoru remontijat

Postitatud: 07.02.2008 18:34 07
Postitas Kaspar316
Läks katki mootorisisene jahutustoru - mootori eesotsast tilgub jahutusvedelikku.

Rahumäe Heikit ma juba tean.

Eiki Lill vist pidavat ka oskama, teab keegi ta kontakti?

Kes veel peale UM-i osataks?

Postitatud: 07.02.2008 21:50 42
Postitas PeeterA
Mis mootoril on "mootorisisene jahutustoru" :?

Postitatud: 08.02.2008 00:30 09
Postitas Kaspar316
mis mootoril ei ole?

Postitatud: 08.02.2008 01:55 09
Postitas toivoku
Kaspar316 kirjutas:mis mootoril ei ole?
ploki seeson ikka kanalid mitte torud :) , kas sul vaja remontida mõnel suuremal mootoril seda toru mis läheb veepumbast kuskile edasi või on sul plokk peetis? kui plokk peetis siis mu arvates on odavam uus plokk leida.

Postitatud: 08.02.2008 07:25 09
Postitas kapa
N62 tüüpi mootoritel. Miskipärastseda viga on seda kohatud ainult 7 peal.
Toru nr. 3! http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10

Postitatud: 08.02.2008 08:49 36
Postitas aise
kas tõesti on see siis nii kallis, et on vaja "parandada"?

Postitatud: 08.02.2008 10:17 26
Postitas Kaspar316
See sama toru jah, mis ühendab mootori esi ja tagaosa, selle vahetamiseks on vaja mootori esiosast jupid maha kiskuda ja karteripõhi ära võtta. Pidavat olema tüüpviga nii 4,5-stel kui 3,5-stel mootoritel. Jah, eks ikka toru vahetatakse, mitte ei remondita, ei tea, oleks spets, vahetaks ise ära :P
Aga räägiks nüüd ikkagi inimestest, kes seda tööd teha oskaksid :roll:

Postitatud: 08.02.2008 10:19 55
Postitas Cardo
UM-is 1 selline jupp laos olemas, 463 raha

Postitatud: 08.02.2008 10:20 58
Postitas Kaspar316
Jupp jupiks, sellega kaasneb suur töömaht.

Postitatud: 08.02.2008 10:26 30
Postitas TarmoV12
küsi Troost Autost, mis nad asjast arvavad ;) vähemalt V12 moto remont on neile käkitegu :D

Postitatud: 08.02.2008 11:13 45
Postitas Kaspar316
Eiki kurtis, et tal kevadeni järjekord...

Postitatud: 08.02.2008 16:29 21
Postitas priitv8
Hmm, paistab et E65 jaoks on see toru nüüd plastist vormistatud.
M60/M62-l on samas kohas kaks toru (N62-l ka kaks toru, kui vesijahutusega generaator), aga need on plekist ja raske on ette kujutada, et neid katki saaks teha.
Vahetamiseks piisab ka vaid veepumba mahavõtmisest, seega ei tohi see töö palju üle 2 tunni võtta (kui täpne olla, siis normatiivaeg on 110 minutit!).

Postitatud: 08.02.2008 17:16 30
Postitas 325 ix
Kus kandis asud? Tartus saaks teha Vitamiini 4.

Postitatud: 08.02.2008 17:46 49
Postitas kapa
toru mõlemas otsas on toruga ühes tükis ( kui ma nüüd ei eksi) kummist " O" ringid. Toru ise on terve aga need O ringid hakkavad lekkima.

Postitatud: 08.02.2008 19:30 35
Postitas Kaspar316
Selle töö maht on tehase andmetel 20 tundi.
Asun tallinnas, kas Tartus on keegi pädev E65 mootorit lappama v?

Postitatud: 08.02.2008 21:05 38
Postitas iisak
kapa kirjutas:toru mõlemas otsas on toruga ühes tükis ( kui ma nüüd ei eksi) kummist " O" ringid. Toru ise on terve aga need O ringid hakkavad lekkima.
Kindlasti ei ole nad ühes tükis toruga!
Ja miks on vaja karteripõhi ära võtta? Või olen ma ikka täitsa lammas...

Postitatud: 08.02.2008 22:20 22
Postitas Kaspar316
Seda, et karter tuleb maha võtta ütles mulle Heiki rahumäelt, kes peaks asja tundma.

Pilti vaadates tundub, et see toru läheb karterist läbi:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10

Postitatud: 08.02.2008 22:28 06
Postitas iisak
Karteripõhi on ju mootori all.Sellele pole see toru mitte ligilähedalgi vaid plokikaante vahel.

Postitatud: 08.02.2008 23:45 08
Postitas priitv8
Ei tea jah, miks peaks jahutustoru läbi karteri minema. Ja ega see N62 nüüd M62-st nii radikaalselt ka ei erine. Olen ise sel veepumpa vahetanud ja need torud kukuvad ise välja, kui veepump maha võetud.
See pilt näitab konkreetse N62 peal:
Pilt
Mis seal 20 tundi aega võtab? Ilmselt ei saanud ka Heiki Sinust täpselt aru, mida Sa vahetada tahad.

Postitatud: 08.02.2008 23:47 56
Postitas Kaspar316
No Heiki ise vaatas auto üle ja rääkis seda, mis ma siin olen seletand.

Postitatud: 09.02.2008 01:42 12
Postitas iisak
Nagu ma juba PS-is ütlesin...
Too auto esmaspäeva hommikul Troosti.

Postitatud: 09.02.2008 10:56 15
Postitas Kaspar316
toru asub siiski kahe ploki vahel ja karter on vaja maha võtta kuna mingi mootori esiosa kaas on selle taga kinni räägiti Unitedist.

Postitatud: 09.02.2008 12:29 24
Postitas Valdek
priitv8 kirjutas:Hmm, paistab et E65 jaoks on see toru nüüd plastist vormistatud.
M60/M62-l on samas kohas kaks toru (N62-l ka kaks toru, kui vesijahutusega generaator), aga need on plekist ja raske on ette kujutada, et neid katki saaks teha.
Priit, võin aidata su raskesti ette kujutatavat maailmavaadet natukene järele aidata. :D Loodusjõud teevad neid torukesi M60/M62 peal ikka aeg-ajalt katki. Töökojas peaks paar sellist loodusjõudude poolt puretud toru veel alles ka olema. Pead ei anna, aga minu mäletamist mööda olid nad mingist muust materjalist kui plekk...

Postitatud: 09.02.2008 12:33 37
Postitas priitv8
Väga kahtlane. Mootori esikaas (viimane pilt PDF-s) oleks vaja maha võtta siis, kui katki oleks pumbast minev pealevoolutoru (vt. üleval, vasakul alumisel pildil teo otsas). Kui Sa seda PDF-i avalahel olevat pilti vaatad, siis on see tähistatud nr. 1-ga. Tundub, et see pole isegi plastikust mitte.
Kuidas see katki minna sai?
Plastiktorud võivad need olla, mis veepumba korpusesse kinnituvad.

http://www.hot.ee/priitv8/N62Engine.pdf

PS absoluutsele tõele muidugi ei pretendeeri. Lase iisakul üle vaadata, saab täpselt teada.

Postitatud: 13.02.2008 09:15 50
Postitas Kaspar316
näitasin autot ka unitedile, siiski tuleb mootori esiosa paljaks võtta, karter alt ära. lisaks veel õlivahetus ja klapikaane tihend = kõik kokku 20000kr