e32 750 sisselaske kollektorite remont. (teistele abiks)

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
inzzz
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 03.06.2007 12:29 16
Peamine sõiduk: BMW 535d 2005
Asukoht: Märjamaa

e32 750 sisselaske kollektorite remont. (teistele abiks)

Postitus Postitas inzzz »

Jagan oma pildimaterjali teistega, mismoodi ma parandasin sisselaske kollektorite tihendeid. truumu juures käies selgus ,et sealt saab päris palju lisaõhku ja saigi võtta see suur töö ette.
ja kui keegi arvab, et tegin midagi valesti siis andge sellest julgelt teada.
ega ma ei ole suurem asi remondimees.

Download

seal lingipeal oodake natuke (Loading file info. Please wait...) selle kirja asemele tuleb download.

inz.
Viimati muutis inzzz, 03.05.2008 15:09 35, muudetud 1 kord kokku.
e61 535d 200kw


See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2609
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

sinna seda silikoni nüüd küll vaja pole kui uued tihendid ju paned :roll:
Õhulõdvikud pane tellimusse!
nuga
Klubiliige EKBK
Postitusi: 417
Liitunud: 13.09.2003 23:32 51
Asukoht: Estland
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

kapa kirjutas:sinna seda silikoni nüüd küll vaja pole kui uued tihendid ju paned :roll:
Sisselaskekollektori tihendid pole sellised tavalised tihendid vaid ca 1cm pakused kummist moodustised.
Maksavad nad 1850 eeku tükk ja kulub neid 4 tükki. Sealt ka põhjus, miks asja silikooniga paradada.

Kuidas muidu mootori töö muutus? Läks oluliselt paremaks?
Aga pildimaterjal on hea, tubli! :D
Kasutaja avatar
inzzz
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 03.06.2007 12:29 16
Peamine sõiduk: BMW 535d 2005
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas inzzz »

alguses käis ta nagu kokku jooksnud zili mootor.
pöörded kõikusid kohapeal 500 ja 1500 vahel, valget tossu ja bensuhaisu olid kõik kohad täis. pärast käis ideaalselt 700 pöörde juures ja ei tossu ega bensuhaisu.

inz.
e61 535d 200kw


See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
nuga
Klubiliige EKBK
Postitusi: 417
Liitunud: 13.09.2003 23:32 51
Asukoht: Estland
Kontakt:

Re: e32 750 sisselaske kollektorite remont. (teistele abiks)

Postitus Postitas nuga »

maasu2 kirjutas:ja kui keegi arvab, et tegin midagi valesti siis andge sellest julgelt teada.
Tagantjärele targutades oleks vast võinud klapikambrikaaned kah maha võtta ja nukkvõlli kohal asuva õlitustoru poldid üle kontrollida. Nende lahtipõrumine on üks m70 mootori tüüpvigadest.
Kasutaja avatar
inzzz
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 03.06.2007 12:29 16
Peamine sõiduk: BMW 535d 2005
Asukoht: Märjamaa

Re: e32 750 sisselaske kollektorite remont. (teistele abiks)

Postitus Postitas inzzz »

nuga kirjutas:Tagantjärele targutades oleks vast võinud klapikambrikaaned kah maha võtta ja nukkvõlli kohal asuva õlitustoru poldid üle kontrollida. Nende lahtipõrumine on üks m70 mootori tüüpvigadest.
:lol: ma sain nüüd natuke naerda. pärast nende tihendite remonti avastasin et klapikambrikaane tihend lekib. võtsin sama töö ette ja vahetasin klapkambrikaane tihendid ära. aga seda et neid kontrollida võiks, sellest ma ei teadnud tõesti midagi. peab vist kolmandat korda ka lahti võtma :lol:
oleks vist pidanud varem selle teema tegema. :| deem

inz
e61 535d 200kw


See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
Vasta