1. leht 1-st

e32 750 sisselaske kollektorite remont. (teistele abiks)

Postitatud: 27.02.2008 22:25 19
Postitas inzzz
Jagan oma pildimaterjali teistega, mismoodi ma parandasin sisselaske kollektorite tihendeid. truumu juures käies selgus ,et sealt saab päris palju lisaõhku ja saigi võtta see suur töö ette.
ja kui keegi arvab, et tegin midagi valesti siis andge sellest julgelt teada.
ega ma ei ole suurem asi remondimees.

Download

seal lingipeal oodake natuke (Loading file info. Please wait...) selle kirja asemele tuleb download.

inz.

Postitatud: 27.02.2008 23:29 05
Postitas kapa
sinna seda silikoni nüüd küll vaja pole kui uued tihendid ju paned :roll:
Õhulõdvikud pane tellimusse!

Postitatud: 28.02.2008 13:57 08
Postitas nuga
kapa kirjutas:sinna seda silikoni nüüd küll vaja pole kui uued tihendid ju paned :roll:
Sisselaskekollektori tihendid pole sellised tavalised tihendid vaid ca 1cm pakused kummist moodustised.
Maksavad nad 1850 eeku tükk ja kulub neid 4 tükki. Sealt ka põhjus, miks asja silikooniga paradada.

Kuidas muidu mootori töö muutus? Läks oluliselt paremaks?
Aga pildimaterjal on hea, tubli! :D

Postitatud: 28.02.2008 15:02 38
Postitas inzzz
alguses käis ta nagu kokku jooksnud zili mootor.
pöörded kõikusid kohapeal 500 ja 1500 vahel, valget tossu ja bensuhaisu olid kõik kohad täis. pärast käis ideaalselt 700 pöörde juures ja ei tossu ega bensuhaisu.

inz.

Re: e32 750 sisselaske kollektorite remont. (teistele abiks)

Postitatud: 29.02.2008 11:22 42
Postitas nuga
maasu2 kirjutas:ja kui keegi arvab, et tegin midagi valesti siis andge sellest julgelt teada.
Tagantjärele targutades oleks vast võinud klapikambrikaaned kah maha võtta ja nukkvõlli kohal asuva õlitustoru poldid üle kontrollida. Nende lahtipõrumine on üks m70 mootori tüüpvigadest.

Re: e32 750 sisselaske kollektorite remont. (teistele abiks)

Postitatud: 01.03.2008 14:02 19
Postitas inzzz
nuga kirjutas:Tagantjärele targutades oleks vast võinud klapikambrikaaned kah maha võtta ja nukkvõlli kohal asuva õlitustoru poldid üle kontrollida. Nende lahtipõrumine on üks m70 mootori tüüpvigadest.
:lol: ma sain nüüd natuke naerda. pärast nende tihendite remonti avastasin et klapikambrikaane tihend lekib. võtsin sama töö ette ja vahetasin klapkambrikaane tihendid ära. aga seda et neid kontrollida võiks, sellest ma ei teadnud tõesti midagi. peab vist kolmandat korda ka lahti võtma :lol:
oleks vist pidanud varem selle teema tegema. :| deem

inz