750>725 td (E32)

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Raiki kirjutas:see auto pole kunagi olnud müügis ja pole ta ka hobiauto vaid igapäeva liikur
Raiki sa siis ei ole vist eriti KBd lugenud, see oli ikka väga kaua müügis, 724td-sid ei saa olla kuigi palju liikvel, ja mis puutub hobi-versus-autosse, siis ma usun, et hobiautole ei pandaks peale mootorit, millega odav sõita ;). Vaatame või Martin_R-i, see on tõesti eht hobiauto ja usun, et tema küll dislat peale ei paneks...;) Sry segane jutt oli :oops:
Andrus_V
Huviline
Postitusi: 1271
Liitunud: 13.08.2003 17:13 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus_V »

Üks E32 724td automaat sõidab Tallinnas taksot. Auto on endine 730i. Diiselmootor liigutab seda kere päris reipalt edasi, teatavasti on diislil pöördemoment madalatel pööretel suur. Omanik on ise selle auto ehitanud, tema jutu järgi ei võtaks ta enam sellist tööd ette.
masekas
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 22.04.2004 21:12 56

Postitus Postitas masekas »

Andrus_V kirjutas:Üks E32 724td automaat sõidab Tallinnas taksot. Auto on endine 730i. Diiselmootor liigutab seda kere päris reipalt edasi, teatavasti on diislil pöördemoment madalatel pööretel suur. Omanik on ise selle auto ehitanud, tema jutu järgi ei võtaks ta enam sellist tööd ette.
Äkki uurid, miks see töö siis nii keeruline oli, et enam ette ei võtaks? Eriti huvitab, mis peale diisel mootori peale panekut töötas ja mis mitte?
Kasutaja avatar
Arvo T
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 25.11.2003 23:05 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arvo T »

foori all see 33l/100km kompuutri näit ju l/100km
kuna seisad,siis e34 kompuuter ei lülitu ümber l/h ,see kruvib ju kulu näidu tublisti üles.
Ronk
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 20.05.2004 23:04 07

750iL on E32 lipulaev asja pärast

Postitus Postitas Ronk »

750 ja näiteks ...umm.. 730 erinevad üksteisest ikka veitsa rohkem kui 316 ja 325. V12 iseenesest on klass omaette. Valge inimese mootor. Seletama pole siin mõtet hakata, kes on sõitnud, teab. Kes pole sõitnud, soovitan proovida.

Ja see auto seal ümber on samuti eriline. Aastal 87 (endal on 88 aasta isend) oli sellel masinal peal enam-vähem kõik jutud, mida autolt võid tahta. Isegi täna on vähe autosid, mis parkimise hõlbustamiseks parema peegli alla näitama keeravad, et juht äärekivi vastu oma velgi ära ei kraabiks jne jne.

Veermik ja heliisolatsioon väärivad samuti kogemist. Tallinna augulistel teegel sõitmine kajastub ainult veermiku juppide vahetuse intervallides. Salongis tundub, et teed on jummala OK ;)

Ühesõnaga, V12 seitsmene oli, on ja jääb klassiks omaette.
Andrus_V
Huviline
Postitusi: 1271
Liitunud: 13.08.2003 17:13 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus_V »

masekas kirjutas:
Andrus_V kirjutas:Üks E32 724td automaat sõidab Tallinnas taksot. Auto on endine 730i. Diiselmootor liigutab seda kere päris reipalt edasi, teatavasti on diislil pöördemoment madalatel pööretel suur. Omanik on ise selle auto ehitanud, tema jutu järgi ei võtaks ta enam sellist tööd ette.
Äkki uurid, miks see töö siis nii keeruline oli, et enam ette ei võtaks? Eriti huvitab, mis peale diisel mootori peale panekut töötas ja mis mitte?

Sain aru nii, et plaani teostumise määras odavus. Bensiinimootoriga E32 sedriku saab kätte väga odavalt ja 2,4td mootor ka kallis ei ole. 2,5td mootorit ei olevat mõttekas panna, sest see on kallis. Siis olevat mõttekas osta juba terve 525td või tds ja sõita sellega. Eks seal nikerdamist ikka on, see ei ole nii, et tõstad diisli vahele ja ongi olemas. Isiklikult seda taksisti ei tunne, kuid olen sõitnud selle taksoga mõned korrad, mõnus vaikne auto on. Ega selliseid autosid taksodena palju ei liigu Tallinnas, kui näed, siis astu ligi ja küsi või helista 5028036.
Vasta