1. leht 2-st

E32 750il komposteerib ajusid

Postitatud: 17.04.2008 14:41 11
Postitas matinuude
Probleem siis selline et autoga tehti ainult väga lühikesi sõite ja enamus ajast auto seisis, autopõrand ja pagass ujus niiskuse tekitatud veest.

Sai siis krokodillidega särtsu antud ja kui käima läks siis proovisin gaasipedaali, läks pöördesse kenasti aga ainult ühe korra, peale seda võtab tuure kuni 2000rpm'inni ning sõidab max. 30kmh. Auto jäi uuesti seisma lühikeseks ajaks kuivas ruumis, suurema osa vee ja niiskuse sain välja. Panin käima ning toimis ideaalselt paar päeva ning nüüd jälle pöördesse ei lähe.

Kapoti all kõrvalistuja pool olevast relee karbist valgeid releesi käppides läheb ainult ühe korra pöördesse, siis jälle releed välja ja kui sisse tagasi panna siis ikka ühe korra ainult pöördesse. Tühikäigul tiksub nagu kell aga pöördesse ei lähe.

Kui nendes valgetes releedes lülitus toimub siis midagi lülitub õhulugejates ka. Mingit errorit ei loobi spidole ega midagi.

Hea nõu saab väärikalt tasutud.

Re: E32 750il komposteerib ajusid

Postitatud: 17.04.2008 14:44 10
Postitas toivoku
Tundub nagu miski teema oleks EMLiga. armatuuris EML tuli ei põle?

Postitatud: 17.04.2008 14:46 30
Postitas priitv8
Kui EML tuli ka süüte sissekeeramisel põlema ei hakka, alusta pirnide vahetusest (neid seal 2 paralleelis!), sest ilma selle pirnita on EML ainult avariirežiimil!

Postitatud: 17.04.2008 15:04 31
Postitas matinuude
EML tuli põleb kui süüde sees, käima panna kustub ära. Vilkus ka siis kui jõhkralt pedaali anda või kui külg ette kippus. Kui ASC maha võtta siis põles ka.

Postitatud: 17.04.2008 15:06 38
Postitas Ergo750
matinuude kirjutas:EML tuli põleb kui süüde sees, käima panna kustub ära. Vilkus ka siis kui jõhkralt pedaali anda või kui külg ette kippus
Ajad veojõu kontrolliga sassi ilmselt,see hakkab rallides vilkuma :roll:

Postitatud: 17.04.2008 15:55 56
Postitas priitv8
Jajah, EML on punane tuli, kolm tähte: EML peal. Ja ta ei tohiks vilkuda.

Postitatud: 17.04.2008 16:04 32
Postitas matinuude
ajasin segamini asc'ga jah

eml pirnid korras spido sees aga ei sütti kui süüde sees või käima panna

Postitatud: 17.04.2008 17:28 06
Postitas matinuude

Postitatud: 17.04.2008 18:23 10
Postitas priitv8
matinuude kirjutas:eml pirnid korras spido sees aga ei sütti kui süüde sees või käima panna
Mismoodi nad siis korras on?
PS diagnostikas oleks viga juba leitud ka.

Postitatud: 17.04.2008 18:29 59
Postitas matinuude
pirnid korras on niimoodi et kui voolu peale lased siis põlevad ja testeriga mõõdad takistust siis on see ka olemas

diagnostika aja sain patriku juures esmakaks alles

Postitatud: 17.04.2008 22:08 21
Postitas priitv8
Kaitsmete poolt toide tuleb peale? Kaitse nr. 20 oli seal vahel vist?
Igal juhul peaks Sul elektriskeem praegu käepärast olema.
Kui pluss pirnideni jõuab ja sealt edasi EML plokini kaabel korras on (siis massi poole!), siis peab viga EML plokis endas olema.
Miks see pirn nii tähtis on? Sest kui süüde on väljas, saab EML sealt püsivat akuplussi oma mälu sisu alleshoidmiseks!
http://www.e38.org/e32/e32_87_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_88_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_89_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_90_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_91_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_92_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_93_etm.pdf

Postitatud: 18.04.2008 10:07 51
Postitas matinuude
eml pirnil on pidev vool olemas kui süüde sees, kõik kaitsmed on korras, nii palju kui neid leidsin, kapoti all kahes karbis ja taga istme all

kui spido külge ühendasin läks pöördesse küll aga väga uimaselt ja tühikäigul puterdas, teistkordsel käivitamisel oli tühikäigul normaalne aga enam pöördesse ei läinud

aga ikkagi miks eml pirnid ei põle armatuuris kuigi vool peale tuleb, mingi mass ei tule peale eml blokist vms

Postitatud: 20.04.2008 18:49 44
Postitas matinuude

Postitatud: 21.04.2008 01:00 13
Postitas toivoku
Seda ütles priitv8 esimese asjana :)

Postitatud: 21.04.2008 06:05 17
Postitas Trionic
Tüüphädana ei põle maha EML pirnid(tavaliselt),vaid tekivad külmjooted ning aitabki alati juhtmete otse vedamine pirnist pistikuni.

Postitatud: 21.04.2008 10:42 08
Postitas matinuude
toivoku kirjutas:
Seda ütles priitv8 esimese asjana :)
no ega ikka ei öelnud küll!!!

Postitatud: 21.04.2008 11:33 32
Postitas darklight
aga kas ASC lambi puudumine/katkiolek võib ASC tööd ka mõjutada? või on ainult EMLga sedasi?

Postitatud: 21.04.2008 15:58 38
Postitas bemm730
Tere mulle see asi jäi veits segaseks,kas EML-i tuli peab põlema siis kui süüte sisse keerad ja pärast käivitumist kustub ära? Minu arust mu masinal pole ma seda kordagi põlemas näind :roll:

Postitatud: 21.04.2008 16:25 18
Postitas TanelE34
bemm730 kirjutas:Tere mulle see asi jäi veits segaseks,kas EML-i tuli peab põlema siis kui süüte sisse keerad ja pärast käivitumist kustub ära? Minu arust mu masinal pole ma seda kordagi põlemas näind :roll:
The EML bulb should show up for a couple of seconds when the ignition is turned on.

Postitatud: 21.04.2008 18:24 20
Postitas hotwing
bemm730 kirjutas:Tere mulle see asi jäi veits segaseks,kas EML-i tuli peab põlema siis kui süüte sisse keerad ja pärast käivitumist kustub ära? Minu arust mu masinal pole ma seda kordagi põlemas näind :roll:
Nime järgi otsustades on sul ju 730, mitte 750! Vabandust, kui jutt ei käi kasutajanimes mainitud autost.

Postitatud: 23.04.2008 15:46 42
Postitas bemm730
Ongi 730 ,aga lihtsalt tahtsin EML-tule kohta teada kuna mul see ei põle :D

Postitatud: 23.04.2008 18:11 15
Postitas darklight
bemm730 kirjutas:Ongi 730 ,aga lihtsalt tahtsin EML-tule kohta teada kuna mul see ei põle :D
aga sul polegi EMLi kui pildipealt järgi vaadata su auto kapotialune :D

Postitatud: 24.04.2008 10:29 58
Postitas patrik
tore oli, et aja kirja panid. veel toredam oleks olnud kui oleks helistanud ja aja anulleerinud. ma ei näe põhjust, miks peab sellepärast teise hädalise minema saatma ja ise ilma tööta istuma.
häbi!

Postitatud: 24.04.2008 18:38 55
Postitas bemm730
darklight kirjutas:
bemm730 kirjutas:Ongi 730 ,aga lihtsalt tahtsin EML-tule kohta teada kuna mul see ei põle :D
aga sul polegi EMLi kui pildipealt järgi vaadata su auto kapotialune :D
siis vähemalt rahu majas,et pole autol midagi viga :lol:

Postitatud: 30.04.2008 22:48 59
Postitas Andres
Kas EML tuluke peab igakord põlema? st. kui mootor töötab ja süüde välja keerata ja kohe uuesti sisse.
Kas sõidu ajal võib ka tänu EML'le vedu kaduda?

Postitatud: 02.05.2008 22:07 35
Postitas Andres
Autoks E32 V12 ja probleem järgmine, et vahest kaob jõud ära peale tühikäigul tiksumist ja korra ka hommikul külmalt käima pannes (sõites ei ole kordagi jamanud), kohapeal gaasitades läheb uimaselt pöördesse ja sõites on samamoodi jõuetu. Seda on ka varem esineneud aga nüüd viimasel ajal eriti tihti. Välja lülitada ja uuesti käima panek aitab vahest aga enamuskordi aitab kui sõitma hakata pöördeid kõrgemal hoides, et jõud tagasi tuleks. EML tuli armatuuris hakkab peale süüte sisse keeramist põlema ja kustub paari sekundiga, tühikäigu pöörded on normis ja mõlemad mootori pooled töötavad. Küttefiltrid, õhufiltrid ja küünlad on vahetatud. Jamada võivad ka tühikäigu mootorid aga kas siis ei peaks EML tuld vilgutama või põlema jätma? Kas jama võib ka põhjustada kuskilt sisse saav lisaõhk? Sest nüüd läks eriti hulluks peale karterituulutus klappide vahetust, mille käigus tuli tühikäigu mootorid ära võtta aga kõik voolikud ja lõdvikud on tihedad ja terved. Äkki keegi oskab soovitada mida veel vaadata ja proovida, enne kui järgmine nädal diagnostikasse lähen.

Postitatud: 04.05.2008 21:35 45
Postitas Andres
Andres kirjutas:Autoks E32 V12 ja probleem järgmine, et vahest kaob jõud ära peale tühikäigul tiksumist ja korra ka hommikul külmalt käima pannes (sõites ei ole kordagi jamanud), kohapeal gaasitades läheb uimaselt pöördesse ja sõites on samamoodi jõuetu. Seda on ka varem esineneud aga nüüd viimasel ajal eriti tihti. Välja lülitada ja uuesti käima panek aitab vahest aga enamuskordi aitab kui sõitma hakata pöördeid kõrgemal hoides, et jõud tagasi tuleks. EML tuli armatuuris hakkab peale süüte sisse keeramist põlema ja kustub paari sekundiga, tühikäigu pöörded on normis ja mõlemad mootori pooled töötavad. Küttefiltrid, õhufiltrid ja küünlad on vahetatud. Jamada võivad ka tühikäigu mootorid aga kas siis ei peaks EML tuld vilgutama või põlema jätma? Kas jama võib ka põhjustada kuskilt sisse saav lisaõhk? Sest nüüd läks eriti hulluks peale karterituulutus klappide vahetust, mille käigus tuli tühikäigu mootorid ära võtta aga kõik voolikud ja lõdvikud on tihedad ja terved. Äkki keegi oskab soovitada mida veel vaadata ja proovida, enne kui järgmine nädal diagnostikasse lähen.
Ise küsin, ise vastan: Puhastasin tühikäigu mootorid ära ja vahetasin kõik vaakumvoolikud välja ja paistab, et anomaalia on kadunud, lisaks langes ka kütusekulu PÄRIS kõvasti :)

Postitatud: 04.05.2008 22:05 27
Postitas priitv8
Naljakas on ainult see, et sel autol ei ole tühikäigu mootoreid.

Postitatud: 04.05.2008 22:14 25
Postitas Andres
priitv8 kirjutas:Naljakas on ainult see, et sel autol ei ole tühikäigu mootoreid.
Sõnastasin valest vist jah :oops: nr. 1 siit. elektriline gaasi siiber oleks vist õige nimetus?

Postitatud: 05.05.2008 07:04 24
Postitas Genne
Kui molekulideks sa tühikäigumootori võtsid, et korralikult puhastada? Mis seal must oli?