1. leht 1-st

E32 rooliswap?

Postitatud: 23.04.2008 11:37 29
Postitas -SF-
Tervist! :)

Küsimus järgmine...
Kui raske on parempoolse rooliga E32 meie oludele vastavaks teha?
Mida selleks vaja?
Vabandust kui tundub loll küsimus/sõnastus!

Ette tänades! :)

Postitatud: 23.04.2008 12:32 37
Postitas jarmo
armatuur, rooliotsad, vardad ja palju muud veel
Päris suur töö on.
erilist mõtet pole

Postitatud: 23.04.2008 12:34 21
Postitas AARE540
Kui sa vähe otsingut viitsid kasutada, siis siin on varem ka sellest juttu olnud, ja korduvalt, kusjuures.

Postitatud: 24.04.2008 15:23 03
Postitas -SF-
Ei leia, et see tegevus oleks.
Päästaks niimoodi ühe heas korras 7se.
3.0 138kw moto, automaat, väga vähe sõitnud (seda ka vaid inglismaal) ja muidu heas korras masin.
Aega selle kiire asjaga on, teine auto sõitudeks olemas ja see annabki aega 7sega tegeleda.

Postitatud: 24.04.2008 18:40 35
Postitas toivoku
Juppe eestis on lademetes erinevalt mõne jaapani toodangu produktist ja see teeks ka soodsa ostuhinna puhul mind roolipoole vahetajaks.

Postitatud: 01.05.2008 02:36 00
Postitas hotwing
Kui ta tõesti nii heas korras ja vähe sõitnud on, siis säilita ta originaalkorras ja ürita leida mingid võimalused Eestis parempoolse rooliga arvele saamiseks!

Postitatud: 27.07.2008 10:22 21
Postitas -SF-
Paneks nüüd mõned pildid ka...

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 27.07.2008 12:33 25
Postitas tambets
Või kasuta siis sellist abivahendit:
Pilt

Pilt

Selline asi vist olla isegi masstootmises olnud :D

Postitatud: 27.07.2008 12:39 07
Postitas allan23
pole nagu midagi erilist sul see e32. Esiteks valge, pole ka nahka ja suht siuke lammutamise pill rohkem..siin koha peal on palju ilusamaid e32 tesi ära lammutatud mis oleks väärind hoopis natuke hoolt. Keegi siin foorumis lammutas inglismaalt tulnud ühe ilusa punase e32 ära millel olid kõik lisad nahk jne vot sellele oleks võind oopis rooli vahetada. Selle valge ma lammutaks ära ja polex kahju ka. ;)

Postitatud: 27.07.2008 13:08 42
Postitas tambets
Aga, lgp eelkõneleja.
Autol võib olla ka emotsionaalne väärtus, mis teeb selle omaniku jaoks eriti vajalikuks.
Aga teemaalgatajel ka:
Isegi kui sa saad selle masina võileva hinna eest kätte, siis arvesta sellega, et selle ümber ehitamise hind + eestisse toomise kulud + registreerimiskulud tulevad samma auku, mis maksab eestis e32. Pluss lisa muidugi oma tasuta töö, mis sa auto ümber ehitamiseks teed... Ja konsulteeri ARK-iga ka. Minu arust auto ümber ehitamist (just rooli ümber paigaldamist), pidi teostama litsenseeritud ettevõte...

Postitatud: 27.07.2008 19:44 16
Postitas -SF-
tambets kirjutas:Aga, lgp eelkõneleja.
Autol võib olla ka emotsionaalne väärtus, mis teeb selle omaniku jaoks eriti vajalikuks.
Aga teemaalgatajel ka:
Isegi kui sa saad selle masina võileva hinna eest kätte, siis arvesta sellega, et selle ümber ehitamise hind + eestisse toomise kulud + registreerimiskulud tulevad samma auku, mis maksab eestis e32. Pluss lisa muidugi oma tasuta töö, mis sa auto ümber ehitamiseks teed... Ja konsulteeri ARK-iga ka. Minu arust auto ümber ehitamist (just rooli ümber paigaldamist), pidi teostama litsenseeritud ettevõte...
Auto on juba ammu eestis. Jah, sellel on minu jaoks väärtus, sellest ajalugu aga vaikib.
Sellest ka minu suur soov see siin liikuma saada ja õigepoolse rooliga.
Valge, mis sellest, maitse asi kõik ju ;)
Nahast niipalju, et mulle isiklikult ei meeldi nahksisu :)

Postitatud: 27.07.2008 20:14 32
Postitas Meelis
-SF- kirjutas:Nahast niipalju, et mulle isiklikult ei meeldi nahksisu :)
Suvel kuum, talvel külm, aga ilus vaadata :) Sellel autol tundub see riidesisu ka korralik.
Juppe on saada piisavalt, ma usun, et väga hull seda tööd teha ei ole ka. Paras nokitsemise teema :)

Postitatud: 27.07.2008 20:30 47
Postitas tambets
Kõige parem oleks üks teine nn doonoriks kõrvale võtta. Kindlasti pead sa ka armatuuris paljud juhtmed ümber vedama... Mis on aeganõudev ja teadmisi vajav töö.
Pluss KINDLASTI konsulteeri ARK-iga.

T.

Postitatud: 27.07.2008 22:41 31
Postitas -SF-
ARK'iga on kindlasti kavas konsulteerida.
Eks näis... :)