2. käiguga kohalt

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
HannesT
Huviline
Postitusi: 541
Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
Peamine sõiduk: E38
Asukoht: Räpina vald

2. käiguga kohalt

Postitus Postitas HannesT »

Auto on Bmw 725 Tds 96a. Kui käiguvalits D peal ja nupp A asendis, siis võtab kohalt teise käiguga. S asendis paneb esimesega, aga S asendiga koguaeg sõita ei ole nii väga mugav. ATC välja lülitamine ka ei aita. Sümptomid justkui sellised, et kast on talve reziimis, aga see peaks maha tulema, kui ATC välja lülitada, aga ei tule. Autol ees tuntavalt madalamad rehvid kui taga ja seega tagumiste rataste ümbermõõt suurem- sellest ei või viga tulla?
Kasutaja avatar
Marko
Huviline
Postitusi: 1431
Liitunud: 18.06.2006 22:43 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Marko »

Vajuta see A ja S nupu peale e. alla, siis peaks E peale minema ja rehvid ei mängi selles teemas mingit rolli :roll:
Kui sul pole 3.0 liitrist BMW-ed, siis sa pole mitte mingi mees (nali)
E32 740iA
Ander
Klubiliige - moderaator
Postitusi: 2421
Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
Peamine sõiduk: E70 4.8i
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ander »

Mõningatel E38 on ainult 2 varianti,kas tavaline või S
E70 4.8i /// E93 335i
Kasutaja avatar
iisak
Huviline
Postitusi: 1702
Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas iisak »

Peabki minema A(daptive) asendis ainult 2. käiguga kohalt. Talvereziimis läheb 3.käiguga.
Kõik on õige :cool:
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
HannesT
Huviline
Postitusi: 541
Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
Peamine sõiduk: E38
Asukoht: Räpina vald

Postitus Postitas HannesT »

Alla vajutamise peale ma ise pole tulnud, aga lähen proovin. Ja see 3ndaga kohalt on juba päris üle mõistuse. Äkki mõni põhjamaade edition läheb üldse 5ndaga kohalt? Teisega juba on mõttetu uimerdamine minumeelest.
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

Ei lähe A asendis ainult teisega kohalt.Sõltub,kas esimese,või teisega minek drosselklappide avamise kiirusest.Kui järsult vajutad gaasi,stardib alati esimesega.
Viimati muutis Trionic, 01.08.2008 19:01 13, muudetud 1 kord kokku.
52 72 989
Ander
Klubiliige - moderaator
Postitusi: 2421
Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
Peamine sõiduk: E70 4.8i
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ander »

Trionic kirjutas:Ei lähe A asendis ainult teisega kohalt.Sõltub,kas esimese,või teisega minek drollselklappide avamise kiirusest.Kui järsult vajutad gaasi,stardib alati esimesega.
Kas see käib ka E32 kerel oleva 5 käigulise automaatkasti kohta ?
Olen tähele pannud,et kui teinekord kohapealt vajutada siis ikka pühib minema aga vahest varbaga pedaali puudutades ja siis alles korralikult vajutades jääks nagu uimerdama alguses.Teadlikult pole proovinud veel aga nüüd järgi mõeldes tundub täitsa loogiline,et mul toimib see samamoodi nagu sa kirjeldasid.
Mis ajast need kastid iseõppivateks muutusid ?
E70 4.8i /// E93 335i
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

740ila kirjutas:Mis ajast need kastid iseõppivateks muutusid ?
Just täpselt E32 V8-test alates.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Raido_7
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 27.10.2007 08:03 58
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Raido_7 »

E38-l peaks ju ka käimakotil oma aju olema, miks muidu [A]daptive olemas on. Adaptiivne ongi ju kohanduv, olukorda arvestav.
Viimati muutis Raido_7, 01.08.2008 21:12 21, muudetud 1 kord kokku.
HannesT
Huviline
Postitusi: 541
Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
Peamine sõiduk: E38
Asukoht: Räpina vald

Postitus Postitas HannesT »

Paistab, et on jah nii, et kui kiiremini gaasile astuda, siis paneb ikka 1. sisse.
Aga kui kohapeal seista, siis seisab ikka teise käiguga.
Kasutaja avatar
Raido_7
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 27.10.2007 08:03 58
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Raido_7 »

Kui ootan pikemalt foori taga , siis ootan ikka [N] peal, sama ka pikemas ummikus. Vähemalt mind aitab küttekulu kohalt küll. Mul ka vanakooli käima, mitte Steptronic.
Ander
Klubiliige - moderaator
Postitusi: 2421
Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
Peamine sõiduk: E70 4.8i
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ander »

Raido_7 kirjutas:Kui ootan pikemalt foori taga , siis ootan ikka [N] peal, sama ka pikemas ummikus. Vähemalt mind aitab küttekulu kohalt küll. Mul ka vanakooli käima, mitte Steptronic.
Ma päris fooritaga pole N peale pannud aga raudtee ülesõidul küll vahest.
Huvitav kumb on mõistlikum lahendus,kas mõni minut D-ga kohapeal seista või siis N-peale lülitada ?
Seda küll ei usu,et kumbki neist tegevustest mingit kütuse kokkuhoidu toob.
E70 4.8i /// E93 335i
HannesT
Huviline
Postitusi: 541
Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
Peamine sõiduk: E38
Asukoht: Räpina vald

Postitus Postitas HannesT »

üks lahendus on ka kässer peale tõmmata/vajutada
Vasta