e31 elektri kala (uus lisa)

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded

Moderaatorid: Kert, Ander, Henri.

th00
Huviline
 
Postitusi: 303
Liitunud: 25.08.2005 23:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Postitus 04.07.2011 08:31 51

Mureks siis see, et masinal BMW (olgu see esialgu varjatud) keerad süüte sisse siis see on ainus mis nagu on olemas, ja tuled põlevad, ning salongi vurr töötab, muu osa aga on tumm.

ei toimi el aknad, el istmed, ega **** saa ka pagassi lahti,isegi ei saa võtmest seda lahti,ga toimi ka kesklukk, jne

oskab aidata keegi et kuida saada mats neile asjadele peale, et saaks pagassi lülitile voolu sisse (pagasiil see et mikro lüliti küll klõpsib, aga ei anna voolu edasi )võtmest keeran aga ei avane , oleks vaja sellis nõu ja abi
Viimati muutis th00, 13.07.2011 16:42 23, muudetud 3 korda kokku.
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV

darkie
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3410
Liitunud: 28.10.2006 13:48 26
Asukoht: Paide/Malmö, SE
Peamine sõiduk: E38 750iL

Postitus 04.07.2011 14:28 34

mida sa siin varjad aru ma ei saa. aga osadel (vist oli e34 näiteks) peaks olema mingi kaitse kuskil istme all. :roll:

th00
Huviline
 
Postitusi: 303
Liitunud: 25.08.2005 23:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Postitus 04.07.2011 15:10 08

pole e34
aga e31
mure see et kust saada pagassi sisse,võti ei keera ehk kuskil teada kus asuvad kaitsmed et panex kesklukule voolu peale või mõni pädev elektrik kes saaks aidata lõuna eestis
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV

th00
Huviline
 
Postitusi: 303
Liitunud: 25.08.2005 23:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Postitus 04.07.2011 18:13 07

nii
läbi ussi m sai el peale ja mis selgus(kõik kaitsmed väljas(see teema niguinii suure kella küljes, sest õhulugejad kadunud ja veel kadunud jubinaid)

tahtsin teada, et kas kuskilt on võimalik teada et mix auto armatuuris ei näita käike (automaat masin) (kindlustuse piltidel on näha et näitab käike(pagassis on kasti aju alles, aga kas kuskilt veel juhib mingi asi seda näitu.
veel tahaks teada kas masinal on mingi starteri blokeering , sest masin natsa matsu pannud ja ei võta starterit taha , isegi ei tõmba tulesid tuhmimax

veel oleks üldiselt vaja teada, kas ja milleks on erinevad releed, sest paljud kohad tühjad releedest,

loodan et keegi teab kust saada sellist infi
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV

Peeter_S
Huviline
 
Postitusi: 1129
Liitunud: 28.04.2010 23:01 43

Postitus 05.07.2011 00:56 04

th00 kirjutas:nii
läbi ussi m sai el peale ja mis selgus(kõik kaitsmed väljas(see teema niguinii suure kella küljes, sest õhulugejad kadunud ja veel kadunud jubinaid)

tahtsin teada, et kas kuskilt on võimalik teada et mix auto armatuuris ei näita käike (automaat masin) (kindlustuse piltidel on näha et näitab käike(pagassis on kasti aju alles, aga kas kuskilt veel juhib mingi asi seda näitu.
veel tahaks teada kas masinal on mingi starteri blokeering , sest masin natsa matsu pannud ja ei võta starterit taha , isegi ei tõmba tulesid tuhmimax

veel oleks üldiselt vaja teada, kas ja milleks on erinevad releed, sest paljud kohad tühjad releedest,

loodan et keegi teab kust saada sellist infi


Täpsusta, mis vaja!
Pagasiluuki ei ava ta sul, kui näiteks pagasiluugi keskluku mootor rivist väljas. Tee või tiritamme kõrval.
Kõikide kaitsmete ja releede asukoha leiad käsiraamatust, kuid kuna sul seda (ilmselt) ei ole, siis vaata e34 ja e34 teemasid = ehotus on analoogne...

th00
Huviline
 
Postitusi: 303
Liitunud: 25.08.2005 23:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Postitus 05.07.2011 12:41 36

õnnex on häid 8 mehi tartus ja sai vaadatud mis rele kus asus
ja e31 ei sarnane e34 ga
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV

Trionic
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus 06.07.2011 06:41 23

Tsitaat "Täpsusta, mis vaja!
Pagasiluuki ei ava ta sul, kui näiteks pagasiluugi keskluku mootor rivist väljas. Tee või tiritamme kõrval.
Kõikide kaitsmete ja releede asukoha leiad käsiraamatust, kuid kuna sul seda (ilmselt) ei ole, siis vaata e34 ja e34 teemasid = ehotus on analoogne..."

E-34`l ehituses puudub igasugunegi sarnasus E-31`ga

Kuna teemaalgataja tahab endiselt ja väga kiivalt varjata,millise 31`ga on tegu,siis ei saa ta loota ka pädevaid vastuseid,sest mudelit modifitseeriti pea tootmise lõpuni 05.99 .
Minu 96.a. isend erineb tehniliste lahenduste poolest,nagu öö ja päev nt. 02.94 omast ja veelgi enam nt. 90.a. väljalaskest.Ainult kereplekid ja esisild püsisid enam-vähem muutumatutena.

Üldiselt on mul KOGU know-how E31 kohta erinevatel andmekandjatel olemas.
52 72 989

th00
Huviline
 
Postitusi: 303
Liitunud: 25.08.2005 23:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Postitus 06.07.2011 16:49 28

90a e31
mured see et nüüdsex saadud pagassid ja muud lahti, aga kõrval istuja poolsed el aknad ei toimi, kuulda et relee teeb pagassis klõpsu, aga aken ei liigu

siis pisi mure veel see , et tean et masin 2 kuud tagasi oli sõitev ja et armatuuris oli näha käigukandi asendit (p ),, aga hetkel ei ole armatuuris seda märki ja ei näita ka, see ka kindlasti põhjus mix ei saa starterit anda(kuna on kapotti all1 valge rele puudu , (seda sain teada tartu ühelt 850 bmw masinalt)

ja ei tea kas sellest see põhjustatud või on veel midagi masinalt varastatud, sest tegu on nii öelda kindlustuse laxukaga,mis sai ostetud, aga alguses olid õhulugejad ka olemas, mida nüüd ei ole enam, ming kindlustus ka uurib seda et kuhu asjad kadunud,ning ei imesta kui asi menti läheb sest mõned asjad kadunud,.


soov oleks saada teaga relede kohta ja et mix huvitav ei võta starterit järgi või kas kuidagi on võimalik saada sellest automaat kasti asendi kontrollist möödakui kellelgi on infi või oskab aidata siis tel on 53332508
sest ei ole suur trükkkimis sõber
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV

teet82
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1811
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Postitus 06.07.2011 17:27 24

th00 kirjutas: kas kuidagi on võimalik saada sellest automaat kasti asendi kontrollist mööda

Vaatasin korra seda asja elektriskeemilt: Kui relee puudu, siis tuleks sillata klemmid 2 ja 6 relee pesas, mõlemad on must/kollasega juhtmed. Kui ülejäänud ahel korras, siis peaks starter nüüd töötama igas käigukangi asendis.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!

th00
Huviline
 
Postitusi: 303
Liitunud: 25.08.2005 23:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Postitus 06.07.2011 17:40 44

esialgu proovitud, ei muffigi
krt jama kui mingi immo teema veel

armatuuri all vaatasin kõik plokid küljes :cry:

tahaks käima saada see oleks kõva motivaator edastistes töödes :roll:
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV

Trionic
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus 07.07.2011 09:35 16

90`ndal polnud 31`l mingit immot.Kui hiljem lisatud,siis iseasi.
52 72 989

th00
Huviline
 
Postitusi: 303
Liitunud: 25.08.2005 23:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Postitus 13.07.2011 16:41 40

Nii:
Masina sain õhu lugejatega käima, aga tekkis uusi muresi

1) termo sidur ventikal ees; ei toimi kurjam mootor oli kuum ja see ventikas oli ikka vabalt ees
2) automaat kasti selektor (ei näita armatuuri ja tagurpidi käik ka nagu põleb vales kohas ja mingi aeg peale käivitamist ja kohapeal kang näppimist lööb alarmi vigasele displayle et getribe .... (tundub et se selektor tumm, sest seal otse kokku pannes asju, siis tuli armatuuri 3 ja D ja 2 vahepeal,See osa ka ostusoovi nimekirjas (varuosade ostu all) peaks sobima iga 4se automaadi oma, nii reloami alusel

3) V mootori meestele küsimus, käib nagu masin ühtlaselt, aga taga sumpsist tuleb juhi poolt kuuma, aga kõrvalistuja poolt tuleb leiget, kas on midagi nihu?
samas mootor käib suht ühtlaselt
4) el akendega ka kõrval istuja pool kala et kuuled relee klõpsib aga aknad ei liigu ei lüliti peale aga ka siis kui linki näppida
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV

StenV70
Huviline
 
Postitusi: 1307
Liitunud: 12.04.2009 12:34 56
Asukoht: Tallinn

Postitus 13.07.2011 20:38 26

Äkki on kat. peetis kui kuuma tuleb?

th00
Huviline
 
Postitusi: 303
Liitunud: 25.08.2005 23:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Postitus 13.07.2011 21:16 17

vahetan hunnik kaykiseid lõdvikuid ära , sest nüüd klapikambri kaane tih ja vaakum voolikut vahetama hakkates, avastasin, et kunde poolne lõdvik tühikäigu mootor/segu siibri ja õhulugeja vahel purux


saan need korda siis vaatab kuida käitub?? ka siia komentaarid, samas tekkis küsimus see, et kui olla autos sees ja nii mootorit vaadata, siis kummal pool 1-6 sil on ja kummal poolon 7-12

Üritan enne tehn poole ja el poole ära saada kui masin kere tegemisse läheb

veel küsimus ,et kas panna äkki ventika termo sidur jäigax või osta 40 euriga uus sidur

huvitav on ka see, et mille pealt ja kuidas saab tahokas signaali, sest mu tahokas liigub sedasi astmeliselt, või on viga selles et vaakumid jokk või siis tahokal mingi tüüp jama
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV

teet82
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1811
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Postitus 14.07.2011 14:09 24

th00 kirjutas:automaat kasti selektor ei näita armatuuri..

Avariireziimis kasti puhul tuleb kompuutrile kiri "Getriebeprogramm" ja käikude kuvamine armatuuril kaob ära, sõita saab vist ainult 3-da käiguga.
th00 kirjutas:kui olla autos sees ja nii mootorit vaadata, siis kummal pool 1-6 sil on ja kummal poolon 7-12

Silindrid 1-6 on paremal aga sisselaskekollektorid on vastupidi ehk vasakul olev õhulugeja on parempoolsetele silindritele jne.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!

StenV70
Huviline
 
Postitusi: 1307
Liitunud: 12.04.2009 12:34 56
Asukoht: Tallinn

Postitus 15.07.2011 12:46 07

Ventikat ei ole küll mõtet jäigaks teha...Pigem pane elektrivent sinna...
Kui jäigaks teed siis koguaeg undab,küttekulu suurem ja auto aeglasem..

th00
Huviline
 
Postitusi: 303
Liitunud: 25.08.2005 23:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Postitus 15.07.2011 14:37 57

oli ka plaanis el ventikas panna, aga milline ja kust saada on veek küsi märk
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV

Trionic
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus 16.07.2011 12:28 44

Äärmiselt mittesoovitav on R6/V12 mootoritele el. vendi paigaldamine.Ei ole teil mõtet end BMW inseneridest targemaks pidada. Ainult siis oleks asjal mõte,kui suudad viskovendiga samase kapasiteediga el.vendile ehitada elektroonilise juhtmooduli,mis käitaks el mootori kiirust sujuvalt- ja pidevalt muutes, nii,et tiivik kunagi ei seisaks,samas ka liigselt ei jahutaks.
Pikkade mootorite igipõline probleem on tagumiste silindrite ülekuumenemise oht võrreldes tiivikupoolsetega ja odavaim- ning toimiv lahendus ongi viskosidur,mis vastavalt kapotialusele temperatuurile suurendab-vähendab õhuringlust.

edit: Point selles,et radika jahutamine on ainult üks osa viskoventilaatori tööst.Umbses kapotialuses temperatuuri ühtlustamine ja -hoidmine teatud vahemikus on peamine.
Viimati muutis Trionic, 16.07.2011 14:42 15, muudetud 1 kord kokku.
52 72 989

StenV70
Huviline
 
Postitusi: 1307
Liitunud: 12.04.2009 12:34 56
Asukoht: Tallinn

Postitus 16.07.2011 13:17 10

Ühesõnaga osta visko...... :oops:

Trionic
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus 16.07.2011 14:36 53

Õige mõte. Ise üritasin ka tark olla ja leiutada.Õnneks eesti veerandmiilimootorite kuningas Jürka tagus mulle õigeaegselt aru pähe. Lihtsalt sellise kiirusemooduli/süsteemi leiutamine el. vendile muutuks äärmiselt kulukaks,kuigi on ju ka olemas vastavat tehnikat.
52 72 989

th00
Huviline
 
Postitusi: 303
Liitunud: 25.08.2005 23:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Postitus 16.07.2011 18:00 07

no siis ostan ikka uue viskoka, kuna see oli päri uudne inf ja samas kui reaalselt mõelda siis ka ju õige

ex pusin edasi, hetkel mootori klapikambri kaante tih vahetus homme plaanis ja korda seadmine kapoti alla, ing vana konditsioneeri süsteemi (konde radika ja muu eemaldamine, kuna r12 ei ole saada ja kui seda osa tastama hakkan siis ju jupid olemas, sest ei viska neid ära ju)
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV

Trionic
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus 18.07.2011 08:26 46

R12`lt 34`le ringitegemine pole ka eriti keeruline.Uued ventiilid ning kuivati ja bro.
52 72 989

th00
Huviline
 
Postitusi: 303
Liitunud: 25.08.2005 23:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Postitus 18.07.2011 16:38 41

hetkel soov saada põhi asjad korda siis lisade kallale
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV


Mine 8. seeria

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole