e31 meh pool

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded

Moderaatorid: Kert, Ander, Henri.

th00
Huviline
 
Postitusi: 303
Liitunud: 25.08.2005 23:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Postitus 17.07.2011 16:11 41

teen siis oma 31 meh jama nurga ka.
tegelt suur jama ja jõhker töö see klapikambri kaante tih vahetus, eriti kui nagu puudub ilgelt pikk väikse narre pikendus või on mingi nipp mida mu aju ei suut välja mõelda et saada need mutrid tagasi

Kas kellelgi on v12 töödega kogemusi või oskab nõu või viiteid anda kuida see valutumalt ja äkki ka õieti kokku saada

Sama tekki küsimus, et kas peab vahetama ka sisselaske ja plokikaane vahelise (nii öelda paksud tihendid või piisab puhastusest ?
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV

kapa
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2259
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57

Postitus 17.07.2011 17:42 31

on olemas pikk pikendus väiksele komplektile. on olemas ka paber ( padruni ja mutri vahele ) . on olemas magnetid.nagu näha on sul jama kokku\lahti panemisega siis pane juba uued tihendid ka . ma ei saa aru millest sa aru ei saa ???
e36 330CD

th00
Huviline
 
Postitusi: 303
Liitunud: 25.08.2005 23:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Postitus 17.07.2011 17:51 52

juhuu internet

lihtsalt ei mõista kuida need vennad tehases sisselaske alumisi polte panid, aga nüüd lahendus ja nõuanded leitud , lihtsalt vaja saada pikk väikese narre pikendus (vähemalt20cm pikkune
http://bmwe32.masscom.net/sean750/V12_r ... dleFix.htm

seal info piltide ja kirjeldustega

(homme puhastan ja teen kapikambri kaaned puhtax ja mootori v vahelise osa ka+ siis kead silikooni vaja ikka vahele, panna sest ka minu ploki ja kolle vahelised kergelt mõrased, aga uurin äkki saadav mõistliku hinnaga.
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV

joffe
Huviline
 
Postitusi: 1882
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Asukoht: Valga

Postitus 17.07.2011 20:08 10

Vaatan, et juba teine teema algatatud Üldise all. Sul ju mudelipõhised küsimused, kas mudelifoorumist paremini abi ai saaks? :|

th00
Huviline
 
Postitusi: 303
Liitunud: 25.08.2005 23:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Postitus 17.07.2011 21:12 00

arvan et mitte, sest V12 seda tüüpi mootorid esindatud päris paljudel mudelitel eriti meh pool, samas ise otsisin ennast vigasex siin foorumis, kui leidsin kellegi teema kaudus selle lingi mingit moodi, nüüd avastasin et lugedes selle pandud lingi teisi teemasi, avastasin, et mul ka nukkade peal olevate õli voolu torude poldid olid jumalama lahti (keerasin näpuga neid paar tiiru enne kui kinni jäid)
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV

Trionic
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus 19.07.2011 07:04 40

Sisselasketihendeid sa vaevalt uusi osta tahad.Soodsaid selliseid pole olemas.Kasuta bensiinikindlat-,happevaba hermeetikut.Silikoon on selles kohas saatanast..Kollektorite mutrite eemaldamine-paigaldamine pole tegelikult mingi raketiteadus.Narrepikendustele paar labiiljatku vahele(või kardaan,mis on oluliselt ebamugavam).Paber ja trossmagnet on ka abiks,nagu eelpool mainiti.
52 72 989

th00
Huviline
 
Postitusi: 303
Liitunud: 25.08.2005 23:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Postitus 19.07.2011 07:23 15

usun et see pole esimene mootor mu elus, ja sai ostetud nigunii no mitte silikoon basi würth must tihendi mass vms) loodud autodele -60 kuni +250 kraadi )

aga tõesõna pole ühelgi minu teada teisel saxa margil nii lahe see mutrite keeramine.

igatahes kolmap saan narre pikenduse, siis kui ilm lubab vaikselt masinat kokku panema, olude sunnil tahab 1 teine bmw romu mis mu käes on ka natuke putitamist, et pea xü.v lõpuni vastu
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV


Mine 8. seeria

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole